ACT: Clio16V I
-
Het is toch geen sensor, maar een injector?
Volgens mij wordt er extra benzine ingespoten als de koelvloeistof kouder is dan 20 (?) graden.
Gr, Frits.
Volgens mij wordt er extra benzine ingespoten als de koelvloeistof kouder is dan 20 (?) graden.
Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op wo 18 mei 2005 9:12, 1 keer totaal gewijzigd.
eeyz moet ff wat weten.
heb vandaag ff een leuke velg geprobeert op mijn clio te zetten maar dat wou niet
de velg was 4keer 100 dat klopte dus wel , maar het midden van die velg wat te klein dat rondje op de schijf waar de aandrijfmoer zit snappie??? weet iemand daar een maat van .
greeeeetzzzz marcel
heb vandaag ff een leuke velg geprobeert op mijn clio te zetten maar dat wou niet

greeeeetzzzz marcel
dat is de naaf 
60.1 mm, dat wordt dus uit laten draaien. of zitten er nog ringen in?

60.1 mm, dat wordt dus uit laten draaien. of zitten er nog ringen in?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
60.1 maar je had ook een search kunnen doen, staat genoeg over geschreven
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
te laat henkie 

weet niet of er nog een ring in zit zal eens kijken .maakt veel uit dan????
zal die search eens vaker gaan gebruiken.
greeeeeetzzzzz marcel
zal die search eens vaker gaan gebruiken.
greeeeeetzzzzz marcel
maakt dit uit dan? denk eens na...?
als er een ring in zit van bijvoorbeeld 58mm, en die haal je er uit, heb je misschien wel een gat van ik zeg maar wat, 63mm. dan haal je naafringen voor een Renault van 60.1 mm en zit ie mooi klem om je naaf.
Capiche?
als er een ring in zit van bijvoorbeeld 58mm, en die haal je er uit, heb je misschien wel een gat van ik zeg maar wat, 63mm. dan haal je naafringen voor een Renault van 60.1 mm en zit ie mooi klem om je naaf.
Capiche?
mi scusi ray dat wist ik dus niet-Ray- schreef:maakt dit uit dan? denk eens na...?
Capiche?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kutzooi-Ray- schreef:te laat henkie

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
houd er wel bij dat die ringen redelijk prijzig zijn en dat weer bij de velgen opkomt
het probleem is dus dat die velg niet om de naaf past, maar kijk wel ff verder voor een paar velgjes.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Prijzig?? Ik heb voor een setje van MoMo voor mn eigen velgen nog geen 20 eu betaald voor die pas ringen. Dus die prijs vind ik nog wel mee vallen. Maar het zou bij andere merken duurder uit kunnen vallen.Erik Olijnsma schreef:houd er wel bij dat die ringen redelijk prijzig zijn en dat weer bij de velgen opkomt
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk nu eerst eens of er losse centreerringen in zitten of niet.jiggy schreef:het probleem is dus dat die velg niet om de naaf past, maar kijk wel ff verder voor een paar velgjes.

Gr.Frits
hey ff vraagje onder mijn krik onder de motorkap zit een soort plastic bak weet iemand wat dat is.
greetzzzzzzzzzzz marcel
greetzzzzzzzzzzz marcel
-
je motormanagement(computer)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Platimex. Een van de sponsoren van deze site. Neem even contact op met Erik O (bestuur, sponsorzaken)HKM schreef:iemand een tip waar ik voor een leuke prijs devil delen kan halen?

-
Ik heb eens even zitten kijken op die site van Platimex, maar dan zie je bij de categorie Devil staan 
Oftewel bij Renault zijn er op dit moment geen uitlaten te vindenBinnen kort zullen alle modelen online staan!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mail ze eens, ze hebben het vast in de catalogi staan
Lijkt mij nu de benzinepomp. Als ik me contact aanzet hoor ik helemaal niets. Als ik dan een paar x op mijn gaspendaal druk en me contact weer aanzet hoor ik mijn pomp weer aanslaan en dan start ie gewoon. Lijkt mij dat de pomp kapot is of zou het een los contactje oid kunnen zijn?Madmaus schreef:hey,
als mijn motor koud is, start hij soms slecht. Zoals gisteren toen stond ik een minuut te kloten om hem daadwerkelijk aan te krijgen. Verder loopt ie goed stationair en rijd ie ook lekker.
Het is alleen met een koude start dat hij wellis moeilijk wil doen. Bij een warme motor springt hij helemaal snel aan.
Enig idee waar dat aan kan liggen?
De startmotor draait gewoon normaal rond het duurt gewoon erug lang.
Gr,
Maurice
-
Of het relais van de benzinpomp is kapot.
Gr, Frits.
Gr, Frits.
Gisteren even naar de garage gegaan. Toen deed die het uiteraard gewoon prima. Maar we hebben 2 relais omgewisseld die daar naast elkaar zitten.
Maar gisteravond wilde die weer niet starten.
Moet ik nu echt aan mijn brandstofpomp denken? Want ik hoorde dat dat geen goedkoop geintje is!
Gr,
Maurice
Maar gisteravond wilde die weer niet starten.
Moet ik nu echt aan mijn brandstofpomp denken? Want ik hoorde dat dat geen goedkoop geintje is!
Gr,
Maurice
-
M'n achterklepslotbediening krjigt geen stroom meer. Nu kan ik nergens vinden of deze gezekerd is in de boeken. Vanaf waar kan ik deze nu doormeten op kabelbreuk?
-
weet je ook vanuit waar 'ie dan loopt? ik meet 'm liever door vanaf oorsprong dan dat ik 'm los moet halen.
Er zit dus een stekker achter die bekledingsplaat, en die loopt weer langs je dorpel naar nog een stekker onder je dashboard, rechtsvoor ook dacht ikFrank M schreef:weet je ook vanuit waar 'ie dan loopt? ik meet 'm liever door vanaf oorsprong dan dat ik 'm los moet halen.
-
bijna, meer het motortje dat het slot bedient via de afstandsbediening.Christian schreef:bedoel je nou gewoon je slot?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De motor zit ook achter die afdekplaat. Rechts naast je slot ongeveer. Maak het maar even open dan zie je het wel. Tis een doosje van 5x10x2 cm of zo. Zwart met een rood palletje voor de cv. Die mtoren willen ook nog wel eens de moed opgeven. FF testen en je weet het.Frank M schreef:bijna, meer het motortje dat het slot bedient via de afstandsbediening.Christian schreef:bedoel je nou gewoon je slot?
Gr.Frits