luchtbel in koelsysteem?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
rick beldman

hallo mensen, ik zit met een probleempje, heb sinds 3 maand een clio 1.4 RT uit 94 maar het word niet echt warm in de auto?!op de warmste stand krijg ik een beetje lauwe luchten na een poosje gewoon normale lucht .thermostaat vervangen lag het niet aan.(leek me ook al gek want de motor komt en blijft op normale temperatuur)en waar ik hem van heb gekocht zei dat het systeem door was gespoeld.kan het een luchtbel zijn of de kachel radiator kapot?iemand ervaring mee?(en zo ja hoe kun je hem het makkelijkste ontluchtten?) alvast bedankt groeten rick
Tom
Moderator
Car: MB

zit de kabel van de verwarmingsknop wel goed?
Riël
Über-Spammer

Of anders de rubbers va nde kleppen van de verwarming?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Toch nog maar een keer zeker er van zijn dat ie is doorgespoeld! Dus nog eens doen. het kan geen kwaad. :D Lekker lang laten lopen de kraan tot er echt alleen nog maar schoon water uit komt.

Verder willen de kachelradiatoren nog wel eens dicht gaan zitten. dan wordt ie ook niet goed warm.

Ontluchten zelf. is heel makkelijk. stationair laten draaien met de dop van de koelvloeistof vat er af. het is het hoogste punt van het hele koelsysteem dus dat is geen probleem verder.

GR.Frits
rick beldman

hmm zal hem nog maar eens doorspoelen dan.kijkken of het helpt.alvast bedankt voor de tips!hou jullie op de hoogte!
Plaats reactie