waar Custom made l+r uitlaat

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
real-one

Wie weet in de regio friesland en groningen een bedrijf die dat kan realiseren.. Heb EPS in hoogezand gevraagt wat het gaat kosten, ben er echt van geschrokken, moet wel een beetje normaal blijven, deze valt dus al af.. Iemand enig idee??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Naast EPS heb je ook nog de Beun Engineering,

Meestal te vinden op elke straathoek, en nooit te duur :p

maar ff serieus: als EPS je te duur is, zul je zelf aan de slag moeten gaan of een lasser vinden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Maus

Volgens diverse (ex-)clubleden zou EPS ook niet meer zijn als wat 't geweest is; men borduurt nog steeds voort op de naam, maar levert niet meer de kwaliteit als toen.
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Ik vind ze ook wel erg duur na een prijsopgave. Overigens heb ik uiteindelijk voor een standaard l+r uitlaat gekozen, maar ook custom made zijn ze goedkoper te vinden voor minstens dezelfde kwaliteit. Maar waar he?
edwin19
Contacteer:

uit welke omgeving kom je?

probeer Banden Petersen in Nieuw Buinen eens, die hebben mijn uitlaat ook gemaakt en die zit superstrak
-PAZ-
Über-Spammer

ook kan je via verschillende internet leveranciers uitlaatdelen kopen zodat je zelf een L+R systeem kunt maken, je kan dan gewoon zelf kijken wat je nodig hebt van bochten enz en wat voor eindstuken je wilt, moet je net effe een handige henk hebben die het er voor je onder last en dan ben je waarschijnlijk voor een mooi prijsje ook wel klaar
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Maus schreef:Volgens diverse (ex-)clubleden zou EPS ook niet meer zijn als wat 't geweest is; men borduurt nog steeds voort op de naam, maar levert niet meer de kwaliteit als toen.
kijk eens in projecten
vorige week nog zes bochten laten maken
goed stukje vakwerk hoor (Y) (Y) (Y)

verder vind ik het van weinig respect getuigen om maar klakkeloos een bedrijf negatief hier neer te zetten doordat iemand iets te duur vind? of niet tevreden is, het bedrijf kan zich niet verdedigen, dat is net als met dealers die ik hier af en toe voorbij zie komen, zoek het zelf uit met zon bedrijf maar laat een forum erbuiten, ik vind het erg goedkoop.
Niemand kan namelij controleren of je verhaal wel klopt.

ik vind meld dan de positieve bedrijven maar laat het negatieve erbuiten, je kan op deze manier hele bedrijven kapotmaken.
en elk bedrijf heeft ontevreden klanten, ook het bedrijf waar jij misschien wel heeeeeel tevreden over bent
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op wo 18 mei 2005 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

edwin19 schreef:uit welke omgeving kom je?
even zn post bekeken, en wat blijkt hardegarijp (friesland dus :wink: )
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Maus

@ Luco:
Mij hoor je er ook niet over klagen hoor! Dit is de mening van enkele anderen.
Een paar jaar geleden heb ik er ook mijn uitlaat op maat laten maken, was er toen zeer over te spreken. :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:
edwin19 schreef:uit welke omgeving kom je?
even zn post bekeken, en wat blijkt hardegarijp (friesland dus :wink: )
officieel ist nu volgens mij Hurdegaryp :p :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:verder vind ik het van weinig respect getuigen om maar klakkeloos een bedrijf negatief hier neer te zetten doordat iemand iets te duur vind?
Ik zet ze niet negatief neer. Coca cola is ook duur(der) dan Aldi cola. Niks slechts over de kwaliteit. Maar hij zegt zelf al dat hij nogal geschrokken is van de prijs. En ik zelf heb dat ook mee gemaakt. Je moet het er maar voor over hebben...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

er staat ook een vraagteken achter elmo, gaat mij meer om wat er na komt
iemand duur, te duur vinden is niks mis mee maar kijk dan ook naar wat ze leveren
een dacia kan je ook niet vergelijken met een bmw zeg maar :wink:
Kier

MCC in Veghel kan ook een L + R uitlaat voor je maken!
TURBODJ
Contacteer:

Negatieve ervaringen met een bedrijf niet mededelen? Sorry hoor, maar wat een onzin. Indien de ervaringen oprecht zijn hoor ik graag over een bedrijf wat voor kwaliteit ze leveren. Zeker als het ook nog een aardige som geld kost.Mijn ervaring met Eps; Heb een uitlaat van voor naar achteren op mijn GTT. De demper vind ik echt goed! Lekker donker geluid en bij hoge snelheden totaal niet irritant. Het buiswerk vind ik minder (wordt gebogen, niet getrokken) Over de prijs; het is maar wat je het waard vindt. Ik heb toevallig vorige week een prijsopgave opgevraagd voor mijn Turbo 2. Moest een stukje flexibele buis in de bestaande buis worden gelast. 150 to 200 euro en een trip naar het noorden. Persoonlijk vind ik dat te duur.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

dat is vaak het probleem die oprechtheid
als je namelijk problemen hebt met een bedrijf en het gaat ook nog eens om geld dan is 99% niet meer oprecht
-PAZ-
Über-Spammer

iedereen heeft toch het recht om hier zijn meening te geven over een bedrijf, wat voor de ene duur is, vind de ander weer een koopje, daar kan je toch nix van zeggen. ik vin het alleen maar goed dat je verschillende meening hoort over een bedrijf
Steven
Car: M536

Dus als ik een kutbedrijf weet moet ik maar niet zeggen dat het een kutbedrijf zodat jij ook genaaid wordt Luco?

Hmm zit wat in :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Dus als ik een kutbedrijf weet moet ik maar niet zeggen dat het een kutbedrijf zodat jij ook genaaid wordt Luco?

Hmm zit wat in :p
nee steven zo bedoel ik het niet :D

ik bedoel alleen maar dat het heel makkelijk is om een bedrijf af te zeiken, omdat niemand kan controleren of het wel klopt.
ik heb zelf ook een eigen bedrijf en ik weet (gelukkig niet uit eigen ervaring) dat een stukje op een forum je helemaal kapot kan maken

als vb zal ik van gorp nemen
tuurlijk mag rasit zeggen dat die niet tevreden is met van gorp
maar ik ken ook een aantal alpinerijders die zeer tevreden zijn over van gorp
een mening is ok maar bedrijven ongefundeerd afzeiken zoals op sommige fora gebeurd vind ik niet kunnen

met kritisch zijn om waar voor je geld te krijgen is niks mis mee maar wees er voorzichtig mee
ontevreden mensen zijn vaak geneigd de boel aan te dikken en de boel te verdraaien (N)

niet dat dat hier gebeurd, maar wilde het alleen ff kwijt
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Op zich niet eens. Als we maar bedrijven wel de hemel in prijzen als je wel tevreden bent. :smoke:
Plaats reactie