Jochem's GTT ...Dyno ..
hi jochem!
it's a nice car that you have.
but i can see the "chris's touch"!!!
no logos beside, and cristals lights!!!
[img]http://www.tigraexpentionclub.nl/photob ... 210428.jpg[/img]
you're making a real team!
see you, seb.
it's a nice car that you have.
but i can see the "chris's touch"!!!
no logos beside, and cristals lights!!!
[img]http://www.tigraexpentionclub.nl/photob ... 210428.jpg[/img]
you're making a real team!
see you, seb.
GTt 16S power!
membre de la Seb Florent Racing Team!
membre de la Seb Florent Racing Team!
sja, mooi vernaggeld dit zeg...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hee seb thanks for the compliment, but don't listen to chris ...he is crazy.
Yes there are no logo's on the backside but i have a strip at home with them on . the clear tail lights are not mine but of a frend.
We like the same style, original with a twist
Yes there are no logo's on the backside but i have a strip at home with them on . the clear tail lights are not mine but of a frend.
We like the same style, original with a twist

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik heb hem gisteren bij JL ( volgens hem lekte ie idd wat olie
)gedropt en die gaat hem ff opsturen.
Ik ben benieuwd wat de conclusie is van hoet , ik bedoel ik heb het vanaf dag/moment 1 aangegeven dat er iets niet goed was ......
Ik hoop dat het goed komt, anders zijn ze nog niet klaar met me
Tja het kan natuurlijk altijd gebeuren een foutje, maar waarom ik ?
Ben wel benieuwd hoe ze tegen het feit aankijken dat een bedrijf als JL er aardig druk mee bezig is geweest erop..... eraf.... en zo weer erop ........WIE BETAALD DAT ? het nakijken van de caterventilatie enz ?
Het zal nog wel ff duren voordat er wat gebeurt , als ik wat weet zet ik het hier wel weer neer .......
Ik hoop dat ik nog wel met de 5 op vakantie kan dit jaar .......

Ik ben benieuwd wat de conclusie is van hoet , ik bedoel ik heb het vanaf dag/moment 1 aangegeven dat er iets niet goed was ......
Ik hoop dat het goed komt, anders zijn ze nog niet klaar met me

Tja het kan natuurlijk altijd gebeuren een foutje, maar waarom ik ?
Ben wel benieuwd hoe ze tegen het feit aankijken dat een bedrijf als JL er aardig druk mee bezig is geweest erop..... eraf.... en zo weer erop ........WIE BETAALD DAT ? het nakijken van de caterventilatie enz ?
Het zal nog wel ff duren voordat er wat gebeurt , als ik wat weet zet ik het hier wel weer neer .......
Ik hoop dat ik nog wel met de 5 op vakantie kan dit jaar .......
de extra werkzaamheden worden zelden of nooit betaald, daar draait in de meeste gevallen gewoon de garage voor op, wij hebben het ook al eens meegemaakt met een turbo van een peug 605, nieuwe turbo gemonteerd, 250m proef gereden en knal turbo kapot. was een fout van hoet, dat gaven ze ook toe maar meer dan een nieuwe turbo leveren doen ze niet. en je kan een klant ook maar moeilijk 2 keer montage en demontage laten betalen. die gaat daar ook niet mee akkoord.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ik vind dat gewoon NIET horen, dat is gewoon een kutgarantie. Het minste wat ze kunnen doen (zo 'min' is dat overigens niet eens) is de auto vragen en ZELF de defecte turbo eraf halen en de nieuwe erop zetten. En in een uiterst geval als de auto niet meer rijden kan de auto ophalen.
Overigens: het revisiebedrijf waar ik gewerkt heb vergoed WEL uit- en inbouwkosten als er sprake is van een garantiegeval.
Als daar twijfel over is, dan vraagt men de auto binnen, en wordt het in eigen huis gedaan.
Maar het is heel lastig. Veel bedrijven loop je waarsch. gewoon tegen een muur op: nee, doen we niet, onze fout, en toch zijn de bijkomende kosten voor je eigen rekening.
@ Jochem: niet van kastje naar de muur laten sturen, anders gooien we gewoon een boycot of een baksteen op die toko
Overigens: het revisiebedrijf waar ik gewerkt heb vergoed WEL uit- en inbouwkosten als er sprake is van een garantiegeval.
Als daar twijfel over is, dan vraagt men de auto binnen, en wordt het in eigen huis gedaan.
Maar het is heel lastig. Veel bedrijven loop je waarsch. gewoon tegen een muur op: nee, doen we niet, onze fout, en toch zijn de bijkomende kosten voor je eigen rekening.
@ Jochem: niet van kastje naar de muur laten sturen, anders gooien we gewoon een boycot of een baksteen op die toko

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ik zie het zo: WIE is de veroorzaker van de ellende??
Jeroen Lubking?
Jochem de Haas?
Of is het toch de firma Hoet?
WIE moet er dan voor de extra kosten opdraaien? Diegene die de fout heeft gemaakt, of diegene die er niks aan kan doen?
Jeroen Lubking?
Jochem de Haas?
Of is het toch de firma Hoet?
WIE moet er dan voor de extra kosten opdraaien? Diegene die de fout heeft gemaakt, of diegene die er niks aan kan doen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nou het wonder is geschied ...ik vandaag me turbo terug ontvangen
Met de mededeling dat ER NIETS MIS MEE WAS !( en dus geen garantie) en dat ik als ZEER HOGE UITZONDERING een NIEUWE turbo kreeg zonder daarvoor te moeten betalen , het is fantastisch.
Ik had al eerder gehoord dat het na uitvoerige testen van hun kant dat het niet aan de turbo lag ...das natuurlijk makelijk lullen.
Zeker omdat ik het thuis al getest had met ronnie B zijn turbo en dat er toen niets aan de hand was.
Maar goed we zullen het zien als ik zin en tijd heb om hem er op te schroeven

Met de mededeling dat ER NIETS MIS MEE WAS !( en dus geen garantie) en dat ik als ZEER HOGE UITZONDERING een NIEUWE turbo kreeg zonder daarvoor te moeten betalen , het is fantastisch.
Ik had al eerder gehoord dat het na uitvoerige testen van hun kant dat het niet aan de turbo lag ...das natuurlijk makelijk lullen.
Zeker omdat ik het thuis al getest had met ronnie B zijn turbo en dat er toen niets aan de hand was.
Maar goed we zullen het zien als ik zin en tijd heb om hem er op te schroeven
dat zal ergens in de komende 12 uur zijn dus...jou kennendejochem de haas schreef:Maar goed we zullen het zien als ik zin en tijd heb om hem er op te schroeven

Wel top dat je wat anders terug hebt btw

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ben benieuwd Jochem!
kan je misschien toch nog de weg op met je monster deze zomer

Of zit je de komende maanden weer ingeroosterd bij Chris?
kan je misschien toch nog de weg op met je monster deze zomer


Of zit je de komende maanden weer ingeroosterd bij Chris?

ttttffffffoooooeeeeee GHOST BUSTERS MACHINE
is back


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zet het circuit binnenkort maar af, want Haas die heeft haast.... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hij heeft nu ook een leuk alternatiefLex schreef:Hehe, eindelijk kan de Haas weer vlammen met zijn GT.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
dIE bEEMER ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:dIE bEEMER ???
het staat hem wel die beemer

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hhahhaa. Nog een deelnemer voor de "Drift Challenge Bodegraven 2005" 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:Hhahhaa. Nog een deelnemer voor de "Drift Challenge Bodegraven 2005"

ik laat je topic net ff door drie verkopers hier lezen!allemaal hebben ze een harde tocus!ze vinden je 5 helemaal geweldig 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
En gaat die turbo nou monteren..... 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Het was bijna gelukt vandaag, maar net niet ......morgen nieuwe kansen.
Datkrijgje he als je nog een grappig bakkie hebt , dan hoeft het niet meer zo snel .....
Oja ron hadden ze een harde nou dat ken met die van jou ook ....ff de schouders er onder en rijden maar.....
Datkrijgje he als je nog een grappig bakkie hebt , dan hoeft het niet meer zo snel .....
Oja ron hadden ze een harde nou dat ken met die van jou ook ....ff de schouders er onder en rijden maar.....
jochem de haas schreef:Nou het wonder is geschied ...ik vandaag me turbo terug ontvangen![]()
Met de mededeling dat ER NIETS MIS MEE WAS !( en dus geen garantie) en dat ik als ZEER HOGE UITZONDERING een NIEUWE turbo kreeg zonder daarvoor te moeten betalen , het is fantastisch.
Ik had al eerder gehoord dat het na uitvoerige testen van hun kant dat het niet aan de turbo lag ...das natuurlijk makelijk lullen.
pierre zegt : ik heb dit verhaal daar ook gehoord, maar heb de turbo zelf teruggebracht, overigens was er wel iets mis bij mijne, bij hoge uitzondering kreeg ik ook gratis een nieuwe.
Zeker omdat ik het thuis al getest had met ronnie B zijn turbo en dat er toen niets aan de hand was.
Maar goed we zullen het zien als ik zin en tijd heb om hem er op te schroeven
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nou ik was van de week er al aan begonnen maar heb vandaag de klus afgemaakt: ME TURBO ZIT ER EINDELIJK WEER OP
En toen werd het spannend , zal ie weer net zo roken als de vorige die net gereviseerd was .......?
Goed we draaien het sleuteltje om .....en wat denk je GOSTBUSTERS IS BACK
ik denk nee dat meen je niet, niet weer !
Nou dan zal het toch wel aan me motorblok liggen , zoals ze al zeiden bij turbohoot omdat de turbo die zij geleverd hadden geen gebrekken vertoonde toen ie op de testbank stond........
Maar na 3 minuten rook, trok de lucht op en was ie pluim vrij zelfs nadat ik een stuk had gereden en hem toen stationair liet draaien ( vorige x had je na een tijdje geen zicht meer als ie stationair draaide, klein beetje rook )
Het lijkt er op dat het probleem is opgelost, helaas moet ik dan toch concluderen dat ze er naast zaten bij turbo hoot( kan altijd ), en dat de vorige gereviseerde turbo niet goed was.
Maarja ik ben blij dat het is opgelost, nu nog een A.P.K tje en we kunnen weer vlammen
En toen werd het spannend , zal ie weer net zo roken als de vorige die net gereviseerd was .......?
Goed we draaien het sleuteltje om .....en wat denk je GOSTBUSTERS IS BACK

Nou dan zal het toch wel aan me motorblok liggen , zoals ze al zeiden bij turbohoot omdat de turbo die zij geleverd hadden geen gebrekken vertoonde toen ie op de testbank stond........
Maar na 3 minuten rook, trok de lucht op en was ie pluim vrij zelfs nadat ik een stuk had gereden en hem toen stationair liet draaien ( vorige x had je na een tijdje geen zicht meer als ie stationair draaide, klein beetje rook )
Het lijkt er op dat het probleem is opgelost, helaas moet ik dan toch concluderen dat ze er naast zaten bij turbo hoot( kan altijd ), en dat de vorige gereviseerde turbo niet goed was.
Maarja ik ben blij dat het is opgelost, nu nog een A.P.K tje en we kunnen weer vlammen
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Tcoh tijd en zin gevonden Jochem?

succes met de apk en daarna kan je eindelijk weer toeren! 




-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
De tijd was er wel maar de zin was ver te zoeken, maarja dan rij je weer ff een klein stukje en dan weet je weer waarom je het heb gedaan.......
En de rest van de buurt ook PPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT
En de rest van de buurt ook PPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT

Goed nieuws Jochem
Zonde om zo'n mooie GTT stil te laten staan 


