Ja?jiggy schreef:bedoel je mij soms???Niels Takken schreef:Marchel,
Had jij laatst onderdelen van mij gekocht?
ACT: Clio16V I
nee sorry marknesse ligt 97 km van mij huis en heb familie waar ik mijn onderdelen weg haal. maar als je ff uitlegt wat er is miss dat ik je kan helpeuuuuuuu.Niels Takken schreef:Ja?jiggy schreef:bedoel je mij soms???Niels Takken schreef:Marchel,
Had jij laatst onderdelen van mij gekocht?
greetzzzzzz marcel
oow zo nou ik was het niet, maar wat verkoop jij allemaal voor onderdelen en doe jij ook styling voor redelijke prijsen als je zou hebben.Niels Takken schreef:Gewoon, had laatst onderdelen verkocht aan een Jongen uit Groningen voor een 16v, vandaar..
greetzzzzzzzzzz marcel
Die heb ik wel voor een 16v of een 1.2?Riël schreef:ik owrdt helemaal ondergeluld hierRiël schreef:Riël schreef:Heeft iemand 2 fusee's met lagers en naaf in goede staat eventueel met schijven voor me?
-
Ik heb al een tijdje mijn alarmsysteem geactiveerd in mijn 16V, maar als het alarm af zou moeten gaan (dus alarm aan en hand door raam naar binnen steken) gaan alleen de alarmlichten knipperen maar hoor ik geen geluidsignaal. Ik ga er van uit dat dit toch gewoon af zou moeten gaan.
Moet ik nog iets anders aansluiten?
kan zijn dat de horn van je alarm kapot is of dat die geen stroom krijgt of je moet het stekkertje ff schoonmaken of er zit een knik in het draad pffffffffffff gewoon alles ff na checken.Dennis 16V schreef:Ik heb al een tijdje mijn alarmsysteem geactiveerd in mijn 16V, maar als het alarm af zou moeten gaan (dus alarm aan en hand door raam naar binnen steken) gaan alleen de alarmlichten knipperen maar hoor ik geen geluidsignaal. Ik ga er van uit dat dit toch gewoon af zou moeten gaan.
greetzzzzzzzzzzzzzz marcel
-
Waar zit die horn, ik heb dat ding namelijk nog nooit gezien
dus misschien zit die er niet (meer) in.

als het goed is onder de motorkap aan de bijrijders kant waar ook de ruiten wissermotor zit onder zo'n zwart kapje. kijk maar ff .Dennis 16V schreef:Waar zit die horn, ik heb dat ding namelijk nog nooit geziendus misschien zit die er niet (meer) in.
greetzzzzzzzzzzz marcel
oke dan mijn clio is vandaag zeven cm naar beneden gegaan aan de achterkant ziet er goed uit zo. zal nog eens ff een foto plaatsen.
greetzzzzzzzzzzz marcel
greetzzzzzzzzzzz marcel
-
Jawel, hij gaat eerst knipperen, maar ik neem aan dat hij daarna geluid moet gaan maken. Maar dat is dus niet het geval dus ik moet even uitzoeken waar het aan ligt.Riël schreef:Geeft ie niet eerst een waarschuwing, knipper knipper?
heb je die horn nou al gevonden.Dennis 16V schreef:Jawel, hij gaat eerst knipperen, maar ik neem aan dat hij daarna geluid moet gaan maken. Maar dat is dus niet het geval dus ik moet even uitzoeken waar het aan ligt.Riël schreef:Geeft ie niet eerst een waarschuwing, knipper knipper?
zo de foto's kijk en oordeel. [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/7_cm_clio.JPG[/img]
-
Nee ik heb hem nog niet gevondenjiggy schreef:heb je die horn nou al gevonden.Dennis 16V schreef:Jawel, hij gaat eerst knipperen, maar ik neem aan dat hij daarna geluid moet gaan maken. Maar dat is dus niet het geval dus ik moet even uitzoeken waar het aan ligt.Riël schreef:Geeft ie niet eerst een waarschuwing, knipper knipper?

Volgens mij is dat ding eruit gehaald.
denk ik ook maar miss dat ze op sloop nog een hebbe.Dennis 16V schreef:Nee ik heb hem nog niet gevondenjiggy schreef:heb je die horn nou al gevonden.Dennis 16V schreef:Jawel, hij gaat eerst knipperen, maar ik neem aan dat hij daarna geluid moet gaan maken. Maar dat is dus niet het geval dus ik moet even uitzoeken waar het aan ligt.Riël schreef:Geeft ie niet eerst een waarschuwing, knipper knipper?![]()
Volgens mij is dat ding eruit gehaald.
-
Ja, ik zal maar eens een bezoekje brengen aan een sloper.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb nog wel een originele claxon liggen van een clio. als je intresse hebt hoor ik het wel.Dennis 16V schreef:Ja, ik zal maar eens een bezoekje brengen aan een sloper.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Het alarm systeem zit toch niet op de claxon aangesloten?
Claxon weet ik wel te vinden in m'n Clio.
Ik dacht dat de horn (niet claxon) bij het alarmsysteem hoort, appart van de claxon , of begrijp ik het nu verkeerd
Claxon weet ik wel te vinden in m'n Clio.
Ik dacht dat de horn (niet claxon) bij het alarmsysteem hoort, appart van de claxon , of begrijp ik het nu verkeerd

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Sorry jongens
heb het verkeerd begrepen. dacht dat het om de claxon ging 

Project: GTT Blue Sport
-
No problem 
hey,
als mijn motor koud is, start hij soms slecht. Zoals gisteren toen stond ik een minuut te kloten om hem daadwerkelijk aan te krijgen. Verder loopt ie goed stationair en rijd ie ook lekker.
Het is alleen met een koude start dat hij wellis moeilijk wil doen. Bij een warme motor springt hij helemaal snel aan.
Enig idee waar dat aan kan liggen?
De startmotor draait gewoon normaal rond het duurt gewoon erug lang.
als mijn motor koud is, start hij soms slecht. Zoals gisteren toen stond ik een minuut te kloten om hem daadwerkelijk aan te krijgen. Verder loopt ie goed stationair en rijd ie ook lekker.
Het is alleen met een koude start dat hij wellis moeilijk wil doen. Bij een warme motor springt hij helemaal snel aan.
Enig idee waar dat aan kan liggen?
De startmotor draait gewoon normaal rond het duurt gewoon erug lang.
zoiets is zeker weer duur en moeilijk te vervangen?
Maar ik vind het raar dat ie het de ene keer meteen doet en de andere keer staat hij een minuut te draaien. Kan dus duiden op een koudestartinjector die aan het einde van zijn latijn is.
Maar stel dat ie helemaal kapot is, start hij dan helemaal niet meer. Of hou je dan dat hij pas na een tijd aanslaat?
Maar ik vind het raar dat ie het de ene keer meteen doet en de andere keer staat hij een minuut te draaien. Kan dus duiden op een koudestartinjector die aan het einde van zijn latijn is.
Maar stel dat ie helemaal kapot is, start hij dan helemaal niet meer. Of hou je dan dat hij pas na een tijd aanslaat?
-
Koude start injector zit onderop je inlaatspruitstuk, volgens mij kun je die wel ultrasoon laten reinigen.
Gr, Frits.
Gr, Frits.