[15-16 mei]3e Rotterdams Auto & Motorsport Festival 2005

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Beter laat als nooit.....

Pinksterweekend van 15 & 16 mei
3e Rotterdams Auto & Motorsport Festival 2005
Binnen twee jaar heeft het Rotterdams Auto & Motorsport Festival zich een vaste plaats geworven op de auto en motorsport kalender.De vele reacties vanuit het publiek en de media hebben ons gesterkt met dit concept door te gaan. Een twee daags evenement wat alles te maken heeft wat maar wielen heeft.Naast de Informatique rallysprint en de Account Software Rally Challenge, waarbij weer te toppers uit de rally en autocross wereld weer ten strijden gaan trekken, kunnen we dit jaar er weer nieuwe activiteiten aan toevoegen.Op motorsport gebeid zal dit de Supermotard zijn. Motorcrossers die zowel op het asfalt alsmede in het onverharde hun kunsten gaan vertonen.Eerste Pinksterdag zal een demo gegeven worden waarna de tweede Pinksterdag een echte wedstrijd gehouden zal gaan worden.Eerste pinksterdag blijft ingevuld worden door de CRT met hun historische motoren.Dutch Street Power Series.Was het uitsluitend Drachten en Zandvoort waar de Street Legal Racers aan de slag konden komen. Dit jaar kunnen ze de 1e pinksterdag vanaf 17.45 uur op het industrie terrein Noordwest terecht. Ca 150 wagens worden toegelaten voor deze Dutch Street Power series die meetellen voor het Nk.

Spectaculaire Demo’s
Ook worden er weer diverse spectaculaire demo’s gegeven met o.a. de raket motor van Michel Kooy, en een Amerikaanse truck met meer dan 1000 kp Truck Race Demo’s van Tim van Drunen die normaliter in het Europees kampioenschap Truck races zijn kunsten vertoond.

Autoclubs
Uit de hoek van de auto en tuningclubs worden veel deelnemers verwacht die gaan strijden om de R.A.M./Clubwars Bokaal voor degene de mooiste wagen heeft. Een uniek concept is verzonnen waarbij clubs samen strijden om de R.A.M./Clubwars titel op enkele verschillende aspecten van de autosport en tuning.

Deze keer niet alleen uit Nederland maar enkele schitterende wagens uit Engeland zullen deel uit gaan maken van dit bonte gezelschap.

Karting en 4x4 demo’s worden ingevuld door 4x4 centrum Ermelo.

Ook de kleintjes hoeven zich niet te vervelen. Een compleet kinderdorp is gebouwd waar.

Zoals u ziet geeft boven genoemde u geen reden om thuis te blijven met de pinksterdagen.
Dus met de pinksterdagen met z’n allen naar Rotterdam!

Wij wensen u alvast een paar schitterende auto & motorsport dagen toe.

Meer info:

http://www.ram-festival.nl/
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
willow

ik ben geweest van 2 uur smiddags tm half 10 savonds, om 7 uur begonnen de "streetlegals" en dr deden veel supersnelle wagens mee.. niet te vergelijken met de streetlegals op assen (automaxx) veel auto's met 400 pk +

overdag was ook goed te doen met verschillende race klasses..

was nog een mooi plaatsje vrij op de stoep om me auto te parkeren, bleek me buurman nou net ook een clio te zijn en aan de kant van de stoeprand stond nog een clio met gouden wielen...3 clio's bij elkaar, toen ik terugging was die clio al weg... geen kenmerken, ook zag ik verderop nog een clio staan met rtc stickers op de zijruit....deden geen renaults mee met de streetlegals
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Sprints waren zeker erg gaaf, mooi om te zien dat 'de helden van Assen' nu compleet werden zoek gereden. (Y)

Deed Xedrah nou mee met zijn Corsa met OZ velgen?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Arnoud

willow schreef: was nog een mooi plaatsje vrij op de stoep om me auto te parkeren, bleek me buurman nou net ook een clio te zijn en
dat was ik. (Y) :D

vond het grappig dat je je auto precies naast die van mij kon parkeren...

die met de gouden velgen zag er nou niet zo mooi uit (parkeerschades en motorkap afgebladerd) (N)

Groeten,

Arnoud
Ivo
Über-Spammer

Er reden wel erg dikke machienes mee zeg met sprinten....., chevy's en caddilac's uit eind jaren '50 met vermogens rond de 4 - 500 pk.... :worship:
Das nie wijs als je met je Corsa A 2.0 ernaast staat, en denkt snel te zijn....... :p
willow

Arnoud schreef:
willow schreef: was nog een mooi plaatsje vrij op de stoep om me auto te parkeren, bleek me buurman nou net ook een clio te zijn en
dat was ik. (Y) :D

vond het grappig dat je je auto precies naast die van mij kon parkeren...

die met de gouden velgen zag er nou niet zo mooi uit (parkeerschades en motorkap afgebladerd) (N)

Groeten,

Arnoud
haha egt? lagguh, koste wat inspanning om me auto de stoep op te rijden en precies netjes naast die van jou te zetten, maar het was wel een mooie plek :)

die sprints waren egt bizar, ik heb nog een tijd bij de start gestaan.... en die scoobie doo subaru klonk egt gaar gister..

er was ook nog een subaru waar een grietje inzat, dat ding was ook egt gruwelijk snel (Y)
willow

Chris schreef:Sprints waren zeker erg gaaf, mooi om te zien dat 'de helden van Assen' nu compleet werden zoek gereden. (Y)

Deed Xedrah nou mee met zijn Corsa met OZ velgen?
k weet niet, ik ken hem niet, maar idd lullig als je dan meedoet met je corsa, als je minder dan 400 pk heb hoefde je dr al eigenlijk niet aan te beginnen :D
Erik (Schepjes)
Contacteer:

die corsa heeft 2.0 16v. Turbo? dus die kan ook wel aardig mee komen volgens mij :p
Plaats reactie