5 GTT motor in een R19 16v

Post hier al je vragen over de Renault 19
TMC16v

Hoeveel weegt een GTT blok en hoeveel een F7P ?>
Steven
Car: M536

canonballman schreef:Steven: jij moet gewoon een extra koetsje (die gedeukt mag worden)erbij kopen, en daar die 150 pks inhangen.
Ik ga niet zeggen dat je het dan met een opgefokte clio 2 liter aflegt, maar een 5je (gewicht (Y) )met zon vermogen snot rijden is er niet bij vrees ik.

Maar: komen we maar op 1 manier achter.....

Heb ergens in een stalling nog een rot exemplaartje C405 staan.......
mmm, zie ik hier een coalitie.... (~)
@PtrGte: ik verwachtte al zo'n reactie :D

@Cannonballman, er lopen nu bepaalde opties voor een ruimte en guess what, daar staat ook een C405 zonder motor ;)

Maareh ik wil de turbo graag voor op straat, zoals Patrick al eens heeft gezegd, de GTT'jes zijn niet zo heel geschikt voor circuitwerk omdat het dan toch allemaal een tikkie te warm wordt..

Naja ff afwachten jongens, heeel misschien zit ik binnenkort in bepaalde binnenspiegels ;)
PtrGte
Contacteer:

ik heb geen binnenspiegel... :)

@cannonballman: zo'n licht 5je is inderdaad echt wel beter...

ik heb mijn eigen beelden vergeleken, van mijn renault 5 GTX met std 1.8 16v motor, en die van de clio 2.0 16v...maar het uitaccelereren ging met de 5 sneller!!! de top was gewoon minder, maar qua stuurwerk wil ik weer dolgraag terug naar die 5 met afgeslepen veren en ouwe kutbanden...

die dure schroefsets en nieuwe banden doen hun werk in mijn handen gweoon niet goed genoeg naar mijn zin...

(ligt er denk ik wel aan dat ik gewoon geen auto af kan stellen voor circuit maar goed...een zeikerd die DAAR over begint :lol: )

@Steven: C U @ Zolder, Zandvoort, Assen...ANYTIME... :beer:

(dit is geen kutopmerking hoor (Y) ....gewoon een beetje "gezonde competitie" omdat ik gewoon vind dat circuitrijden bij je opvoeding hoort...is echt veel gaver dan zo'n stoplichtsprint tegen een Ferrari ofzo......alhoewel...... :) )
Steven
Car: M536

Nou ik wil toch zeker ook met vermogen op straat rijden, ik kan me niet constant inhouden tot de volgende circuitdag ;)
Verder ist leuk om met zo'n oud hok dikke bakken te kakken zetten 8)

Maar als het ff meezit allemaal zal ik zeker nog wel eens opduiken op zo'n dag :)
canonballman

PtrGte schreef: die dure schroefsets en nieuwe banden doen hun werk in mijn handen gweoon niet goed genoeg naar mijn zin...

(ligt er denk ik wel aan dat ik gewoon geen auto af kan stellen voor circuit maar goed...een zeikerd die DAAR over begint :lol: )
Ha, ja, ik ken er nog zo een. Reed een jaar terug eens mee met Marius uit groningen, een rondje over de Ring.
Ik was behoorlijk onder de indruk van het rondje, en ook van de wegligging. Ik riep ondertussen: je moet me straks echt eens vertellen wat voor onderstel je hier onder hebt, wat voor merk veren en dempers.
Zegtie: tja, originele fietspompen van 15 jaar oud, en een stel veroeste verlagingsveren waar ik het merk niet van weet.......

blijkt maar weer dat ook IK er geen zak verstand van heb. Probeer altijd alles maar met gezond verstand te doen, en hopen dat het werkt zoals ik hoop.
Plaats reactie