Patrick L. schreef:Toppie![]()
ff een Devil eronder en klaar

Die komt er deze week onder!
Haas, het was aangenaam om hen vanmiddag ff te mogen testen.

Patrick L. schreef:Toppie![]()
Chris schreef:Patrick L. schreef:Toppie![]()
Die komt er deze week onder!
Haas, het was aangenaam om hen vanmiddag ff te mogen testen.Voelde me gelijk thuis.
die afdekdopjes zittten normaal gesproken standaard bij die velgen, en zijn origineel zwart, zijn maar klein en zitten tussen de vier wielmoeren, kun je nog wel bestellen denk ik bij de dealer, kijken bij 1916v , is modelcode c53d als ik me niet vergisEn wat voor naafdeksels heb je aan de voorkant zitten? Dezelfde als achter of? Bij mij blijf je de centrale wielmoer zien..das minder. En ook gewoon zwart gespoten neem ik aan
misschien nog een rode rand om je velg ?le mouton noir (sandy) schreef:'t lijkt wel een echte cup clio
moet je maar even een liniaal pakken en de foto's opmetenJacco Twingi schreef:5 mm?
Die clio is bekant 5 meter verlaagd man![]()
ik d8 dat mijn clio laag was... die van jou is volgens mij nog een cm lager dan die van mijChris schreef:Jep, nu is ie klaar:
*snip door dennisvr*
Ziet er toch wel erg dik uit zo...
Net ff mee naar Antwerpen gereden, maar de Belgische snelwegen zijn echt zeer k#t!
om ze weg te halenRemco T. schreef:Dan... kan je gelijk zien waar t over gaaten t is nie zoveel moeite..
COOL !! Tnx!Patrick L. schreef:die afdekdopjes zittten normaal gesproken standaard bij die velgen, en zijn origineel zwart, zijn maar klein en zitten tussen de vier wielmoeren, kun je nog wel bestellen denk ik bij de dealer, kijken bij 1916v , is modelcode c53d als ik me niet vergisEn wat voor naafdeksels heb je aan de voorkant zitten? Dezelfde als achter of? Bij mij blijf je de centrale wielmoer zien..das minder. En ook gewoon zwart gespoten neem ik aan
Net ff gemeten voor de grapwillow schreef:ik d8 dat mijn clio laag was... die van jou is volgens mij nog een cm lager dan die van mijChris schreef:Jep, nu is ie klaar:
*snip door dennisvr*
Ziet er toch wel erg dik uit zo...
Net ff mee naar Antwerpen gereden, maar de Belgische snelwegen zijn echt zeer k#t!denk ik hoor.... hoeveel cm liggen je bumper van de grond? dan ga ik dat ook is voor de gein opmeten
Dat gebruikt ie niet hoor , het was maar een voorbeeld verhouding.....Marcel B. schreef:1 liter op 1500 km is wel aardig wat, echt op en top gezond lijkt me het niet,
maar een slokje olie zijn ze niet vies van
Was jij die stakker die zoek gereden werdt?Chris schreef:Rijdt die gaten kaas alweer? Wat een gezicht gister op die brug, jammer dat ik geen camera bij de hand had!
Tja, en over zondag, er kan er maar één de winnaar zijn..
Jochem ->