Heeft er iemand al eens de binnenbekleding van de voordeuren eraf gehaald?
Is dit makkelijk te doen zonder brokken te maken, want zou graag mijn composetje steken maar door het speakergat kan ik mijn filters niet netjes wegsteken.
Zou er iemand een how to kunnen schrijven of eventueel foto's van toen je de deurpanelen aan het verwijderen was?
Greets
Demonteren binnenbekleding voordeuren?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Speakerroosters verwijderen dmv eraf trekken. Dopje in binnenopener verwijderen en schroef eruit halen.
Schroeven onderaan de bekleding (dus onder de kaartenbak) verwijderen.
Kapje spiegel lostrekken. Schakelaarpaneel elektrische ruiten loshalen. (zit ook nog een schroef ter bevestiging.
En dan portierpaneel vanaf een hoek lostrekken.
Schroeven onderaan de bekleding (dus onder de kaartenbak) verwijderen.
Kapje spiegel lostrekken. Schakelaarpaneel elektrische ruiten loshalen. (zit ook nog een schroef ter bevestiging.
En dan portierpaneel vanaf een hoek lostrekken.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
waar zou ik hem dan het best zetten, achter de radio is precies toch niet heel veel plaats, daar zit bij mij ookal de module voor men carkit.
Maar misschien dat jij ergens anders bedoelt.
Maar misschien dat jij ergens anders bedoelt.
als je de deurbekleding van een megane ll verwijdert flikert ook je raammechanisme er half uit plus dat ze heel gevoelig zijn voor water lekkage in de deuren,dus daar moet je niks elktronisch ophangen, ik zou even achter het dashboard kastje kijken di eruit en daar heb je zeeen van ruimte.
-
goed dat je het zegt, had ik zelf nog niet aan gedacht, heb zelf last van liters water in men opbergvakjes dus daar kan ik ze best niet hangen, is het dashboard kastje moeilijk te verwijderen?
als je nog garantie heb even terug naar de dealer voor die waterlekkage is een service mededeling over sm afkitten van de deurbekleding
rechts het plaatje naast het dashboard weg dorpelbalk weg en wat torxies los let wel op je pollenfilter zit daar ook dat je die niet dichtbouwd
anders kan je die niet meer vervangen
rechts het plaatje naast het dashboard weg dorpelbalk weg en wat torxies los let wel op je pollenfilter zit daar ook dat je die niet dichtbouwd
anders kan je die niet meer vervangen
-
ben ik al is voor naar de garage geweest en is toen inderdaad helemaal afgekit, maar het lekt nog steeds, zal er zelf iets beter op moeten vinden denk ik, want heb juist gemerkt dat de achterkant van men box en de aansluitingen helemaal nat worden. Dit kan volgens mij ook niet echt gezond zijn.
-
de vloerbakjes zijn bij mij allebei in gebruik dus die optie is uitgesloten. Ik denk dat ik best ook zoveel mogelijk gebruik kan maken van de originele bedrading, vermits nieuwe draden naar de deuren trekken veel werk is heb ik gehoord.
waarom al die moeite ??? als je de rooster van je luidsprekers weg haald dan heb je toch plaats genoeg om die filter weg te steken (en te bevestigen) en je hebt ni zoveel probleme met je bekleding (Let er wel op met het losmaken van die roosters want die breken heel gemakkelijk dus wees voorzichtig
)
er sstroom te veel water door de de deur om daar e;ektonica op te hangen de raammechanisme zelf kunnen er niets een tegen die gaan al stuk of slaan groen uit in de stekkers is en blijft een kunt u tennissen systeem die bekleding van de megane 2
-
ja in de deuren ga ik ze echt niet hangen, zelfs de achterkant van men boxen en hun connectors zijn nat en filters zijn een pak gevoeliger aan water dan boxe dus ik ga ze in het handschoen vakje stoppen(erachter), en proberen met men originele bedrading te werken.
-
hallo terug iedereen,
heb ff vandaag het handschoenkastje eruit gehaald en is ff gekeken of daar veel plaats is, spijtig genoeg niet. +/- 5 cm erachter maar het is een zachte wand en weet niet goed hoe ik ze dan kan bevestigen.
hier ff snel schets gemaakt van hoe het eruit ziet.
[img]http://users.pandora.be/ice_jellow/voorbeeld.JPG[/img]
greetz
heb ff vandaag het handschoenkastje eruit gehaald en is ff gekeken of daar veel plaats is, spijtig genoeg niet. +/- 5 cm erachter maar het is een zachte wand en weet niet goed hoe ik ze dan kan bevestigen.
hier ff snel schets gemaakt van hoe het eruit ziet.
[img]http://users.pandora.be/ice_jellow/voorbeeld.JPG[/img]
greetz
Je moet ze niet achter je handschoenenkastje leggen, maar achter je middenconsole. Daar kun je echter alleen bij als je het handschoenenkast-klepje verwijderd.
Als je daar niet genoeg ruimte hebt, heb je waarschijnlijk en home-hifi system te pakken
Voor alle duidelijkheid, op jouw plaatje moet je linksonder zijn. Achter je radio.
Als je daar niet genoeg ruimte hebt, heb je waarschijnlijk en home-hifi system te pakken
Voor alle duidelijkheid, op jouw plaatje moet je linksonder zijn. Achter je radio.