Met 16" Superturismo's?Strijder schreef:Zondag op de randweg van Haarlem een mooie williams blauwe clio 16V.
Zag hem overigens 2 keer die dag.
(Ik reed in een Prelude 2.0i)
Zou Sanderrr wel eens geweest kunne zijn, dies toch werkeloos

Met 16" Superturismo's?Strijder schreef:Zondag op de randweg van Haarlem een mooie williams blauwe clio 16V.
Nou mag ik wel werkeloos zijn, hoef ik niet meteen elke dag 2x over de Randweg te rijdenSteven schreef:Met 16" Superturismo's?Strijder schreef:Zondag op de randweg van Haarlem een mooie williams blauwe clio 16V.
Zou Sanderrr wel eens geweest kunne zijn, dies toch werkeloos
Die v6 kwam 'k gisteren om 16.30 tegen in BloemendaalMike (spitsoor) schreef:Gisterenmiddag in Gouda. Een zwarte clio 16V. De bestuurder ervan werkt bij de ING daar heb ik hem wel eens eerder zien staan. En een zilvergrijze clio V6. Wat een gave bak blijft dat om te zien
600 ofzoLuco/Alpine-racer schreef:dachten inderdaad dat die gedumpt was haha hij stond op zon vreemde plaatsMarc schreef:Die is van mijLuco/Alpine-racer schreef:net in sleeuwijk een rode gtturbo
staat er al een paar dagen
verschillende tinten rood vanwege zon enzo
ziet er niet netjes uit maar zo te zien wel kompleet
kenteken LB-FS-30! Staat bij mijn collega naast zijn huis, ben met hem verder gecarpooled. Heb een week in het buitenland gezeten, maar neem hem vanavond weer mee naar huis. Was wel een beetje bang dat mensen zouden denken dat ie daar gedumpt was omdat ie er niet zo netjes meer uitziet.
![]()
![]()
Hij is binnenkort te koop trouwens..... voor weinig.
Cheersen wat is weinig?
Niet gezien helaas, wel deze laatst op parkeerplaats circuit ZandvoortFlorus schreef:Die v6 kwam 'k gisteren om 16.30 tegen in BloemendaalMike (spitsoor) schreef:Gisterenmiddag in Gouda. Een zwarte clio 16V. De bestuurder ervan werkt bij de ING daar heb ik hem wel eens eerder zien staan. En een zilvergrijze clio V6. Wat een gave bak blijft dat om te zien,zag 'm vorige week ook al in Haastrecht staan
dit zou roy kunnen zijn die na lange tijd weer is aan ut rijden is??Sebastian schreef:Vandaag gespot in Amersfoort opweg naar werk, een witte r5gtturbo met booskijkers aan motorkap gelast en luchthapper in motorkap
Had RTC stikkers
Wie?
Groeten Sebastian,
Het valt ook niet mee he, in je juppe 330Ivo8hoven schreef:Gistermiddag op de A15 thv Vaanplein / Ahoy,
Clio RS 2.0 16V
Blauw Met.
Links en rechts een dikke pijp eronder
Wel een dik ding, had erg veel haast..., liep niet echt in met mn duitse oliestoker
Hey coolLex schreef:Net nog geen halve minuut geleden, Opnastrofous met z'n Clio
Bij het Total tankstation bij Ford Dealer Swart in Nieuwegein
Grappig, ik kom bijna iedere donderdag avond daar langs ...Lex schreef:Jep, dat was Lex.
Weet je ook gelijk in welk pand mijn GT staat.