You Are A Lucky Man

Hoe moet ik nou weer weten omdat de motor niet loopt dat je hem daarom verkoopt??Florus schreef:Waarom denk je?!,lees de adv. eens goedP@TB@D schreef:waarom nu alweer in de verkoop?
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzP@TB@D schreef:Hoe moet ik nou weer weten omdat de motor niet loopt dat je hem daarom verkoopt??Florus schreef:Waarom denk je?!,lees de adv. eens goedP@TB@D schreef:waarom nu alweer in de verkoop?![]()
nee als ik je andere project (5gtt) zie dan kan ik niet weten dat die van 5 alpine niet zo'n project word. Ik dacht namelijk dat dit ook een project zou worden.Florus schreef:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzP@TB@D schreef:Hoe moet ik nou weer weten omdat de motor niet loopt dat je hem daarom verkoopt??Florus schreef:Waarom denk je?!,lees de adv. eens goedP@TB@D schreef:waarom nu alweer in de verkoop?![]()
,LEES....... "LEKKE KOPPAKING OF ZUIGERVOERING LEK",misschien dat ik ff geen zin heb om het blok eruit te trekken,kan je toch zelf ook bedenken
.
Vraag Steven,'t was zijn ideeTon schreef:Ton wat heeft die er nou weer mee te maken
Waardeloze Hema hebben jullie daarTon schreef: en de hema bij ons heeft klap deuren en daar gaat het gevoel van uit je eikel dus dat wordt hem niet