eps of laser uitlaat systeem?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Michael (Storm)

ik wil graag voor mijn clio een uitlaat op maat laten maken, maar ik twijfel tussen eps of laser. weet iemand welke van de twee het mooiste geluid geeft. het moet geen koeiengeluid worden. of moet ik gewoon voor een devil uitlaat gaan ??
R(ay)Si

Heej stads genoot ;)

Bij eps kun je zelf luisteren wat voor geluid je wilt! Bij laser heb ik geen id.

Devil is zowiezo goed :D heb hetzelf ook en het klinkt heel goed (Y)

Grtjs Ray
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

storm schreef:koeiengeluid
kan dat tegenwoordig ook al? :)
Chris@R5

Vraag maar aan Olijnsma :wink:
Die heeft de zijne laten slachten laatst :lol:
Maus

Bij EPS kan je idd geluid "op maat" laten maken, maar volgens diverse medeforummers is EPS niet meer wat 't geweest is.
Christiaan_007
Contacteer:

geef mij maar laser is mooi en zwaar geluid en hoe meer toeren hoe harder en zwaarder het geluid en heb me middendemper en nog onder zitten ga binnenkort kijken hoe het klinkt zonder middendemper.
-PAZ-
Über-Spammer

ik heb ook al van meerdere mensen gehoord dat de kwaliteit bij eps niet echt super is, en verder zijn de uitlaten daar nogal redelijk aan de prijs. hang er gewoon een devil onder, die brommen ook lekker hoor
Christiaan_007
Contacteer:

Heeft iemand ervaring met het rijden zonder middendemper en hoe zit het dan met het geluid. heb nu laser klinkt zwaar maar blijft dat geluid ook zwaar als de middendemper ertussen uit is. En hoor ook van mensen dat het pk's opleverd zoja hoeveel :lol:
Maus

Er zal alleen nog maar meer herrie uit je uitlaat komen als je de middendemper verwijderd.
Extra pk's zal 't niet gauw opleveren, hooguit ademt de motor ietsiepietsie beter.
Bram (vospower)

Heb hele goede ervaringen mert laser en devil, Laser icm open filter was echt top :)
Plaats reactie