Renault Clio S

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Haas
Car: Megane RS

yeps, das wel jammer idd, maar jij hebt nog langzaam afscheid kunnen nemen, dat kunnen de meeste mensen niet, daar is t in 1 klap over.
Ben ook veel foto's aan t maken de laatste tijd, had er eigenlijk bar weinig realiseerd ik me laatst. Ook niet van me ouders auto's ofzo..toch ook best vette renaultjes..
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

~Haas~ schreef:yeps, das wel jammer idd, maar jij hebt nog langzaam afscheid kunnen nemen, dat kunnen de meeste mensen niet, daar is t in 1 klap over.
Ben ook veel foto's aan t maken de laatste tijd, had er eigenlijk bar weinig realiseerd ik me laatst. Ook niet van me ouders auto's ofzo..toch ook best vette renaultjes..
is idd toch leuk voor later >-)
Haas
Car: Megane RS

yeps zeker! Kreeg van de week een telefoontje of ik de oude 5 TL van mijn moeder wilde kopen, vet man, nostalgie! Ik herinner me dat ding nog van toen ik een jaar of 8 was en me moeder me naar de basisschool bracht :) Denk datie binnekort wel te bewonderen is in onze schuur :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

grappiug >-)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ongeloofelijk dat Romano zo'n mooie auto zo snel weer zat is/verkoopt..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
StyxX

en dan een polo........vind ik persoonlijk echt helemaal niets
Plaats reactie