M.Bas schreef:Vandaag 2x een Clio Sport ph2 gespot
De eerst was in Rijswijk bij de Bogaard richting Den Haag, bij die rare grote rotonde ging hij een andere kant op.
Deze auto was grijs met antraciet kleurige (of echt hele smerige ) velgen verder zag hij er gewoon standaard uit, kenteken bestond uit 89 en verder SJ in het kenteken en ook iets met een L, bestuurder was een vrij jonge gozer met stekels.
Ik heb er wel gereden denk ik, maar ik voldoe niet aan het signalement en ik heb een ph 3
Vandaag rond half twee in de parkeergarage van Akkershof (Spijkenisse) een blauwe 19 16v (fase 1) met kenteken ZG-12-XR. Niet zoveel bijzonderheden eigenlijk. Einddemper met dubbel ronde pijp, stoelhoes over de bestuurdersstoel, wat zilvergrijze stickers en aardig wat deukjes in de rechterzijde. Een bekende van hier?
De eerst was in Rijswijk bij de Bogaard richting Den Haag, bij die rare grote rotonde ging hij een andere kant op.
Deze auto was grijs met antraciet kleurige (of echt hele smerige ) velgen verder zag hij er gewoon standaard uit, kenteken bestond uit 89 en verder SJ in het kenteken en ook iets met een L, bestuurder was een vrij jonge gozer met stekels.
De 2de kwam ik tegen bij het Zuiderpark, een zwarte ph2 geblindeerde achterramen en een dakspoiler, weet geen kenteken, werd bestuurd door een vrouwelijk persoon
Beide auto's hadden geen RTC kenmerken, dat ik gezien heb.
weet je zeker dat ut niet een blauwe was phase I? ik heb er namelijk ook erg veel gereden gister
Ik heb hem volgens mij aleens eerder gespot, een hele nette willie zonder roest!
En net in centrum zoetermeer, een bekende gozer uit mijn oude voetbalteam in een rode megane I cabrio phase I 2.0 16v ff sprintje getrokken, uiteraard had mijn rs de winst
Ik zag afgelopen zondag, toen ik terug kwam van Zolder, langs de weg in Belgie een donkerblauwe GT tegen met kenteken TB-27-**. Hij stond stil met de motorkap open, en achter hem stond een grijze Clio.
En ik heb Frits nog gezien op de "parking".
TB-27KG[/]? Komt uit Vianen. Paarsachtig?
Klopt Chris, paarsachtig. Maar volgens mij was het geen metallic zoals de blue-sport, die is natuurlijk (in de zon) ook een beetje paarsachtig.
Tino schreef:Zojuist in de parkeergarage van het alexandrium, een rode clio, met dubbele pijp en heldere achterlichten. Kenteken plaat houder van de RTC
Ik zag afgelopen zondag, toen ik terug kwam van Zolder, langs de weg in Belgie een donkerblauwe GT tegen met kenteken TB-27-**. Hij stond stil met de motorkap open, en achter hem stond een grijze Clio.
En ik heb Frits nog gezien op de "parking".
TB-27KG[/]? Komt uit Vianen. Paarsachtig?
Klopt Chris, paarsachtig. Maar volgens mij was het geen metallic zoals de blue-sport, die is natuurlijk (in de zon) ook een beetje paarsachtig.
Had Michel uit Limburg niet ooit zo'n kleur GT?
Komt mij ook bekend voor, heb vorige week zondag in limboland ook zo'n GT gespot met de kap open bij de pomp alleen toen was er een megane coupe bij. Kon alleen het kenteken niet zien vanuit de bus.
Tino schreef:Zojuist in de parkeergarage van het alexandrium, een rode clio, met dubbele pijp en heldere achterlichten. Kenteken plaat houder van de RTC
Kenteken 53-DN-**
Erg nette auto.
Deze denk ik 53-DN-RK
Die is van opnosfortou of hoe die ook heten mag hier
hehehe.. De naam is Martijn.
En ja.. mijn wagentje
Had in het verleden nog raamstickers, maar die zijn met de vorst er af gegaan..
Zijn niet zo goed bestand tegen een krabber
Zilveren in bestelling staan
Ik heb er wel gereden denk ik, maar ik voldoe niet aan het signalement en ik heb een ph 3
Ik reedt in een witte Opel Astra station en had de muziek asociaal hard staan toen ik naast de grijze clio stond (ben niet zo thuis in die ph1,2,3 dus zou ook een 3 geweest kunnen zijn) bij dat stoplicht deed de bestuurder van die clio toen zn raampje maar dicht.
De 2de kwam ik tegen bij het Zuiderpark, een zwarte ph2 geblindeerde achterramen en een dakspoiler, weet geen kenteken, werd bestuurd door een vrouwelijk persoon
Beide auto's hadden geen RTC kenmerken, dat ik gezien heb.
weet je zeker dat ut niet een blauwe was phase I? ik heb er namelijk ook erg veel gereden gister
Ik ben opzekers geen kleurenblind en die zwarte had ook best een ph3 geweest kunnen zijn dus
Wie is diegene wie ik zoek?
Met de Renault 19 (als ik het goed heb?ben niet goed in type's ) met de RTC sticker, op het industrieterrein in Aalten?
Gezien: vorige week donderdag om 17.05 uur.
gisteren (zondag 8-05 dus),
een parelmoer witte gtt phase 1,
zag er zo goed als standaard uit,
gespot om 18:22 in utrecht,
op de catharijnesingel
en in de parkeergarage springhaver in utrecht
een zwarte gtt phase 2 met sportvelgjes en een extra lip onder zn voorbumper, nummerplaathouders van de rtc er op, gespot rond 8 uur
Rianne22 schreef:Wie is diegene wie ik zoek?
Met de Renault 19 (als ik het goed heb?ben niet goed in type's ) met de RTC sticker, op het industrieterrein in Aalten?
Gezien: vorige week donderdag om 17.05 uur.
Als het een 19 16v was: Alpine. (marcel) komt ook uit aalten.
Ik kwam opeens in mijn fotoarchief deze foto's tegen. Heb ze 2 jaar terug gemaakt tijdens een 3daagse zuipfeest in Amsterdam! Is dit een bekende bij de club?
bij spijkenisse metro een clio (williams ) weet het niet zeker had namelijk wel de stickers . Hij had ook een raamsticker voor met een tekst .
Wel vaker daar gezien .
Is het een bekende van hier ?
Ik reedt in een witte Opel Astra station en had de muziek asociaal hard staan toen ik naast de grijze clio stond (ben niet zo thuis in die ph1,2,3 dus zou ook een 3 geweest kunnen zijn) bij dat stoplicht deed de bestuurder van die clio toen zn raampje maar dicht.
Nee, zal ik denk ik niet geweest zijn, had die 2 uitlaatjes achter?! Mijn kenteken begint met 65.
MissClio16v schreef:bij spijkenisse metro een clio (williams ) weet het niet zeker had namelijk wel de stickers . Hij had ook een raamsticker voor met een tekst .
Wel vaker daar gezien .
Als het die met kenteken DJ-HD-16 is, dan heb je een Williams wannabe gezien.
Mr Bullet (Sietze) schreef:Neej oke dan weten we het even! Mocht je dit lezen Ro16v dan kan je me een pm'tje sturen als je de originelen zou willen ontvangen
Luco/Alpine-racer schreef:net in sleeuwijk een rode gtturbo
staat er al een paar dagen
verschillende tinten rood vanwege zon enzo
ziet er niet netjes uit maar zo te zien wel kompleet
kenteken LB-FS-30
Die is van mij ! Staat bij mijn collega naast zijn huis, ben met hem verder gecarpooled. Heb een week in het buitenland gezeten, maar neem hem vanavond weer mee naar huis. Was wel een beetje bang dat mensen zouden denken dat ie daar gedumpt was omdat ie er niet zo netjes meer uitziet.
Hij is binnenkort te koop trouwens..... voor weinig.
Net om iets over 17:00 op de Grote Beer in Veenendaal.
Een donkerblauwe clio 2 met lexus achterlichten, spoilertje achterop en iets verlaagd.
Toevallig iemand van hier?
MissClio16v schreef:bij spijkenisse metro een clio (williams ) weet het niet zeker had namelijk wel de stickers . Hij had ook een raamsticker voor met een tekst .
Wel vaker daar gezien .
Als het die met kenteken DJ-HD-16 is, dan heb je een Williams wannabe gezien.
afgelopen zarerdag in zwolle. rond 5 uur, vlak bij het centrum stondt geparkeerd
een rode 16v zag er wel aardig standaard uit.
hij stond te koop, en er zaten rtc stickers op.
Luco/Alpine-racer schreef:net in sleeuwijk een rode gtturbo
staat er al een paar dagen
verschillende tinten rood vanwege zon enzo
ziet er niet netjes uit maar zo te zien wel kompleet
kenteken LB-FS-30
Die is van mij ! Staat bij mijn collega naast zijn huis, ben met hem verder gecarpooled. Heb een week in het buitenland gezeten, maar neem hem vanavond weer mee naar huis. Was wel een beetje bang dat mensen zouden denken dat ie daar gedumpt was omdat ie er niet zo netjes meer uitziet.
Hij is binnenkort te koop trouwens..... voor weinig.
Cheers
dachten inderdaad dat die gedumpt was haha hij stond op zon vreemde plaats en wat is weinig?