Freakie schreef:nou als het goed is had heine volgende week weer een lading fase 1 bumpers + ombouw binnen (in het zwart

)
de velgen 13" gaak van et weekeind of volgende week ophalen
Nu nog kijken wat ik met de lichten wil doen... ik d8 zelf aan achter van die spray waardoor het gerookte kapjes lijken (kun je kopen bij velba) en dan ook op de knipperlichten voor
interieur wil ik iets van een leuk sportstuur in zetten. verder nog geen ideeen
en spiegels wat ziet er daarvoor het beste uit van die m3 spielgels of de huidige weer ff mooi zwart spuiten?
en nog een laatste vraag:
krijg ik niet erg veel wielkast nog te zien na de ombouw van turbo en 13" lichtmetalen velgen. of moet ik dan nog verlagen en als dat het geval is hoeveel moek verlagen?
Check anders ff mijn project-topic. Daar zie je wat er voor weinig geld allemaal aan je auto gedaan kan worden.
M3 vind ik een beetje Dombo-effect hebben. Ik heb ze er weer af gehaald en de originele erop gezet. Is ook in me topic te zien en lezen.
Interieur kun je opleuken met originele GT-stoelen, wat ook heerlijk zit.
GT-stuur is ook aan te raden.
Verlagen hoeft niet veel te kosten. Koop een set veren van Interalloy bij autostyle voor 56 euro en huur een paar veerklemmen bij Bo-Rent.
Dan zakt je 5je voor met 45mm

.
Achter ff torsie verstellen wat alleen wat moeite, een krat bier en wat vloekwerk kost.
Zonder verlagen kan ook best hoor, dat verschilt per smaak.
Let wel dat je niet de standaard hoogte hebt dan van een GT, maar ietsje hoger omdat je een normale 5 hebt.
Je dan wel naar 15 inch gaan met minder problemen (195-45-r15 banden!).
De ET-waarde is dan iets van 35 die je moet hebben. Das standaard Renault en dat past dan net.