De Onbekende Renault.
Hey ton! Nee hij was niet verdwaald hoor, zijn baasje had zin in een biertje!Ton schreef:gisteren in emmeloord voor het voorhuis een verdwaalde clio williams kleur blauw en gouwe velgies

-
- Über-Spammer
verrek allemaal renaultjes op sbs6 
*film 'The Bourne identity"

*film 'The Bourne identity"
-
- Contacteer:
gespot vandaag op de n3 in dordt
1x mc geel geheel standaard (blonde dame)
1x mc zilver geheel standaard (blonde dame)
1x laguna type 1 azuur blauw met rtc stickers (zonder respect is everything)
op de molenvliet in z-drecht (indumij)
1 x clio 16v zwart, ook op een parking op de molenvliet in z-drecht
1x clio 16v rood (te koop) bij cd occasions in dordt
1x mc geel geheel standaard (blonde dame)
1x mc zilver geheel standaard (blonde dame)

1x laguna type 1 azuur blauw met rtc stickers (zonder respect is everything)

1 x clio 16v zwart, ook op een parking op de molenvliet in z-drecht
1x clio 16v rood (te koop) bij cd occasions in dordt
om ongeveer kwart over 5 een zilvere Clio RS met dubbele pijpies en OZ supertourismo's in de Mauritsstraat in Haarlem. Zit nu een stickertje onder de wiswas
-
- Moderator
- Car: Megane
zondag in scheveningen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb032.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb033.jpg[/img]
netjes verlaagd en mooie 16inch speedlines
alleen jammer van het sport logo
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb032.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb033.jpg[/img]
netjes verlaagd en mooie 16inch speedlines
alleen jammer van het sport logo

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Wel vreemd ziet er zo op het eerste gezicht best net uit, niet echt een gedumpt bakkie!!!GerryTT schreef:Iemand z'n gtt kwijt? http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... .php?t=221

Hei Gerrie ik zit weer in jou stad vanavond!!
5 minuten geleden, rode clio kenteken 36-nh-.. voor me, ingehaald en toen achter me
twee dikke einddempers, en een raamband van de RTC op de achterruit.
We reden op de groene kruisweg, van Rotterdam naar Rhoon, Geen blik van herkenning uiteraard want ik reed in mn grijze seat ibiza

twee dikke einddempers, en een raamband van de RTC op de achterruit.
We reden op de groene kruisweg, van Rotterdam naar Rhoon, Geen blik van herkenning uiteraard want ik reed in mn grijze seat ibiza
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net over de Brienenoord richting Gouda, kwam er een verlaagde en geblindeerde clioph1 voorbij, even aangehaakt, lekker rap de bocht naar de a20 genomen, bij alexander sloeg de clio af, er even naast gaan rijden(+/- 155) en duimpje gegeven.....twee lachende heren in de wagen
kenteken was NZ-ZZ-07 of zn-zz-07
kenteken was NZ-ZZ-07 of zn-zz-07
-
- Contacteer:
Gisteravond rond 18.20 op de Larenseweg richting Hilversum
een blauwe R19 16V, kon geen specifieke kenmerken zien
daar ging het ff te snel voor
een blauwe R19 16V, kon geen specifieke kenmerken zien
daar ging het ff te snel voor
Vandaag gespot in Drachten op de rotonde bij de eifeltoren (a.ka. garage bijma, waar trouwens nog een rode 19 cabrio stond, volgens het briefje een 16v maar niets minder waar, oplichters daar
) een blauwe 19 16v phase1, ik stak me hand nog op maar de bestuurder had denk ik zoiets van wat is dat nou weer voor debiel.

Trust me. I know what I'm doing.
-
Net op de N320 richting Culemborg, zilvere megane coupe met raamband.
Hij stak zijn hand op, ik was er met m'n gedachte niet helemaal bij, dus was er een beetje laat mee. Bij deze alsnog
Reed trouwens in de witte gtx
Hij stak zijn hand op, ik was er met m'n gedachte niet helemaal bij, dus was er een beetje laat mee. Bij deze alsnog

Reed trouwens in de witte gtx
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Schiet me net weer te binnen:
Ik zag afgelopen zondag, toen ik terug kwam van Zolder, langs de weg in Belgie een donkerblauwe GT tegen met kenteken TB-27-**. Hij stond stil met de motorkap open, en achter hem stond een grijze Clio.
En ik heb Frits nog gezien op de "parking".
Ik zag afgelopen zondag, toen ik terug kwam van Zolder, langs de weg in Belgie een donkerblauwe GT tegen met kenteken TB-27-**. Hij stond stil met de motorkap open, en achter hem stond een grijze Clio.

-
- Contacteer:
gisteren avond in gouda gespot net na het spoortunneltje richting de stad een donkere kleur renault safrane. D8 in een flits hessel te herkenen. Verder geen bijzonderheden kunnen zien reed er te hard voor
Was overigens rond de klok van 23:15 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
EEeeeeeehm dr zaten een bmw en een slang achter me aanMike (spitsoor) schreef:gisteren avond in gouda gespot net na het spoortunneltje richting de stad een donkere kleur renault safrane. D8 in een flits hessel te herkenen. Verder geen bijzonderheden kunnen zien reed er te hard voorWas overigens rond de klok van 23:15

-
- Contacteer:
dat kan wel kloppen
In dat tunneltje gaat het gas er ook op bij mij
Klinkt zo lekker dan 

TB-27KG[/]? Komt uit Vianen. Paarsachtig?Rudo schreef:Schiet me net weer te binnen:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Met de williams,open filter erop,catloze uitlaat,eerst rustig naar benedenMike (spitsoor) schreef:dat kan wel kloppen![]()
In dat tunneltje gaat het gas er ook op bij mij
Klinkt zo lekker dan
rijden en dan onderin de tunnel vanuit z'n 1 planken

En dan bovenaan voor het stoplicht die blik

Woensdag zag ik op het industrieterrein van Aalten om 5 over 5 een Renault 19 (geloof ik?
) met een voorruitsticker van de Renault Tuning club.
Hij was donker van kleur, nrbord niet gezien.
Ik reed voor diegene, met mijn clio-tje
Wie was het?

Hij was donker van kleur, nrbord niet gezien.
Ik reed voor diegene, met mijn clio-tje
Wie was het?

-
- Contacteer:
Hey, wat leuk, ook een Rianne.
Gisteravond in Schagen: een blauwe Clio 16v met ontbrekend 16v plaatje op de kofferbak.

Gisteravond in Schagen: een blauwe Clio 16v met ontbrekend 16v plaatje op de kofferbak.
Vandaag 2x een Clio Sport ph2 gespot
De eerst was in Rijswijk bij de Bogaard richting Den Haag, bij die rare grote rotonde ging hij een andere kant op.
Deze auto was grijs met antraciet kleurige (of echt hele smerige
) velgen verder zag hij er gewoon standaard uit, kenteken bestond uit 89 en verder SJ in het kenteken en ook iets met een L, bestuurder was een vrij jonge gozer met stekels.
De 2de kwam ik tegen bij het Zuiderpark, een zwarte ph2 geblindeerde achterramen en een dakspoiler, weet geen kenteken, werd bestuurd door een vrouwelijk persoon
Beide auto's hadden geen RTC kenmerken, dat ik gezien heb.

De eerst was in Rijswijk bij de Bogaard richting Den Haag, bij die rare grote rotonde ging hij een andere kant op.
Deze auto was grijs met antraciet kleurige (of echt hele smerige

De 2de kwam ik tegen bij het Zuiderpark, een zwarte ph2 geblindeerde achterramen en een dakspoiler, weet geen kenteken, werd bestuurd door een vrouwelijk persoon

Beide auto's hadden geen RTC kenmerken, dat ik gezien heb.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Na een midweek centerparks duitsland nabij de Nürnburgring niet heel erg veel renault gespot..vooral veel duits spul (sommigen wel dik) en een hele mooie TVR Tuscan in parelmoer..
t enige wat t vermelden waard is, is een Clio RS Ph.3 in de oranje kleur van de megane RS...wel apart..had ik nog nooit gezien..hij was in ieder geval lekker aan t sporten op de bergweggetjes daar
t enige wat t vermelden waard is, is een Clio RS Ph.3 in de oranje kleur van de megane RS...wel apart..had ik nog nooit gezien..hij was in ieder geval lekker aan t sporten op de bergweggetjes daar

-
2 minuten geleden bij de albert heijn achter station breda cs, een zwarte 19 16v, phase2, booskijkers, dikke uitlaat, kenteken xt-xh-84.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
net in sleeuwijk een rode gtturbo
staat er al een paar dagen
verschillende tinten rood vanwege zon enzo
ziet er niet netjes uit maar zo te zien wel kompleet
kenteken LB-FS-30
staat er al een paar dagen
verschillende tinten rood vanwege zon enzo
ziet er niet netjes uit maar zo te zien wel kompleet
kenteken LB-FS-30
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vanmorgen om een uur of 7 op de snelweg bij Den Bosch, een grijse Clio RS phase1, met dikke wielen en een nieuw kenteken. Geen RTC kenmerken, wel een opvallende chauffeur, met zo'n lichtgevend oranje jas. Iemand van hier?