weet er eentje zeker en das Joentjuh. Kan met een R19 16v komen van zn pa

Zit het nwe pijpje er al onder?

Gr M
zoals ik vrijdag al zei. gewoon komen!! tot een uur of 11 is er wel iemand. niet buiten dan wel binnen.MaSteR Clio schreef:Ik ben zo goed als zeker aanwezig....msschn met nog een R5 of Clio. Ik moet alleen tot 20.00/20.15 werken. Ik kom vanuit Varsseveld dat is ongeveer kwartiertje via de autobaan.....Wordt dat te laat of???
Sub GTT idd, Sorry was niet helemaal duidelijk.Alpine schreef:@ Frits,
Joentjuh met de Sub,had hiervoor een zwarte RMC. Als ie het leest en hij kan dan komt ie wel ff voorbij denk ik. Of niet JOENTJUH?
Gr Marcel
thanxJoentjuh! schreef:het was al een mooie megane, maar nu is ie nog mooier geworden![]()
ik zag dat je er ook een kw schroefset onder had gezet, hoe bevalt dat nou met de megane ?
ik heb er bij mij laatst ook een ander onderstel onder gezet, van AST. Wel onder een impreza, maar je krijgt er een totaal andere auto van...
Nee nee, heb ze zelf al besteldFrits schreef:@remco. Wilma wil nog steeds je morette's er uit schroeven.
Ga je bij je eerste bezoek een DEMO gevenJoentjuh! schreef:het was al een mooie megane, maar nu is ie nog mooier geworden![]()
ik zag dat je er ook een kw schroefset onder had gezet, hoe bevalt dat nou met de megane ?
ik heb er bij mij laatst ook een ander onderstel onder gezet, van AST. Wel onder een impreza, maar je krijgt er een totaal andere auto van...
2e bezoek een testritjeAlpine schreef:Ga je bij je eerste bezoek een DEMO geven
Uitlenen voor onbepaalde tijd ook mogelijk?Frits schreef:2e bezoek een testritjeAlpine schreef:Ga je bij je eerste bezoek een DEMO gevenWaar kan ik me inschrijven.
Er naast zitten mag ook hoor. en dan de turbo ff goed horen.Alpine schreef:Uitlenen voor onbepaalde tijd ook mogelijk?