Ramcharger induction kit is gemonteerd!!!!!

Post hier al je vragen over de Clio
Rémi clio ph3

speedline schreef:Het is niet persoonlijk. Respect voor dit soort producten kan ik niet opbrengen. Als je dit persoonlijk neemt moet je maar eens bij jezelf te rade gaan... :)
Persoonlijk???? We hebben het niet over mijn luchtfilter, maar over jouw kwaliteiten op het menselijke vlak. Wel eens van subtiliteit gehoord?
~thijs~
Contacteer:

Jo Gerrit met alle respect hoor, maar zulk soort dingen kan je beter voor je houden
Anonymous

speedline schreef:Om de euforie even in te dammen. Dit ding is het goorste stuk plastiek met carbonfiber look wat ik ooit heb gezien. Het is je reinste vermogensbeperker met een filteroppervlak waar een 300W stofzuiger zich nog in zou verslikken.

En het ergste is dat deze rotzooi met containers vol in Taiwan geproduceerd wordt bij een toko genaamd SW Racing en vervolgens met 2000% marge doorverkocht wordt door de Autostyle polyester maffia...

Wat een ongelooflijke bagger... Bah... :@
Nu weet ik waar ik een cursus 'hoe kraak ik andersmans spullen af' kan volgen :D. Maar goed iedereen zijn eigen mening natuurlijk
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

speedline schreef:Het is je reinste vermogensbeperker met een filteroppervlak waar een 300W stofzuiger zich nog in zou verslikken.
Hij heeft hem voor het geluid gekocht, en dat is precies wat hem nu aan staat. Lijkt me geen probleem (als dat geluid is wat je zoekt dan)!
Als ze hem aanbieden als powerupgrade (en ik weet niet of dat zo is), dan zou het een zeer terechte opmerking zijn.
Persoonlijk zou ik ook geen luchtfilter kopen puur voor het geluid (en Speedline zeker niet krijg ik het idee), maar goed.
Anonymous

Ze verkopen dit spul ook bij K-tec racing (is exact hetzelfde product). Geloof niet dat zij het kunnen veroorloven om rotzooi te verkopen >-).
Clio16vTR

@ sebas-tiaan

Ik heb een vraagje over reichhard.
Wat zijn de transportkosten bij reichhard naar nederland?
En is de levering een beetje goed?

Ik heb namlijk zelf nog nooit iets besteld, mede omdat ik daar een beetje huiver voor ben.

Wil zelf angeleyes lampen hebben en dat scheelt al gauw 50 euro met nl.
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

@ Clio_TechRoad:

Er is ook een Nederlands bedrijf dat de onderdelen voor je bij Reichhard kan bestellen e.d. en dan kunnen zij je ook informeren over leverprijzen en de mogelijke taalbarere. Ik weet even neit meer hoe het heet, maar zoek goed op eht forume n gij zult vinden. Ik dacht dat het ergens in het Clio2 forum stond, dus begin daar je zoektocht. Overigens verschillen de verzendkosten zeer per product en per verzendmethode (rembours, vooruitbetaling per creditcard). Succes!
Clio16vTR

Alvast bedankt ik zal eens even gaan zoeken op het forum
rico1047

waarschijnlijk is dat slangetje vvor types met een brandstofdrukregelaar,zit op de inspuitgallerij.deze heb jijniet dus,dus gewoon afdoppen.
-Ray-
Contacteer:

Clio16vTR schreef:@ sebas-tiaan

Ik heb namlijk zelf nog nooit iets besteld, mede omdat ik daar een beetje huiver voor ben.

mocht je daar wat gaan bestellen, geef mij ff een seintje! wil daar ook wat vandaan hebben, kunnen we verzendkosten delen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Mrtn
Car: R5GTT

-Ray- schreef:
Clio16vTR schreef:@ sebas-tiaan

mocht je daar wat gaan bestellen, geef mij ff een seintje! wil daar ook wat vandaan hebben, kunnen we verzendkosten delen ;)
Dan bestel ik graag grijze 'heldere' knippers, scheelt nog meer in de verzendkosten :)
Mrtn = Maarten
-Ray-
Contacteer:

whehe jij ook al knippers :D
Mrtn

Jepz, lekker origineel toch :P :lol:

Sinds de schade vorig jaar dat ik was aangereden rij ik met witte, maar grijze vinnik gezien de kleur van de auto mooier :)
Mrtn = Maarten
-Ray-
Contacteer:

witte zijknippers voor de 21 zijn in NL nergens te krijgen... dan maar in Duitsland. maar om nou voor alleen een setje ik-wil-die-kant-op dingen zoveel verzendkosten te betalen is net ff wat te gortig...
antoine
Car: Renault Clio III RS

-Ray- schreef:witte zijknippers voor de 21 zijn in NL nergens te krijgen... dan maar in Duitsland. maar om nou voor alleen een setje ik-wil-die-kant-op dingen zoveel verzendkosten te betalen is net ff wat te gortig...
Kan je niet iets regelen dat ze in gronau klaar liggen. :)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

:D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-Ray-
Contacteer:

(I)

kan ook natuurlijk, volgens mij heb ik die tip al eens gehad... tijd om naar bed te gaan :lol:
Mrtn

Dat kan Olijnsma vast wel regelen, die rijdt met iemand mee :lol:
Mrtn = Maarten
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Mrtn schreef:Dat kan Olijnsma vast wel regelen, die rijdt met iemand mee :lol:
:( ik zou dan vanuit Friesland moeten komen, dus gaat niet lukken :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Mrtn schreef:Jepz, lekker origineel toch :P :lol:

Sinds de schade vorig jaar dat ik was aangereden rij ik met witte, maar grijze vinnik gezien de kleur van de auto mooier :)
Ben hier ook nog steeds naar op zoek. Witte knippers die overeenkomen met de kleur en doorzichtbaarheid van de RS koplamen. Want witte staan niet bij mijn zilveren RS!
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Goed ff ontopic, is de geluidsfile al ergens te vinden?
Maus

@ Elmotheelk: what about smoke-kleurige zijpinkers a la RS phase 3? :)
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Maus schreef:@ Elmotheelk: what about smoke-kleurige zijpinkers a la RS phase 3? :)
Goeie. Heb die eigenlijk nog nooit zo bestudeerd. Eens vragen wat die kosten bij de dealer...
Anonymous

omdat ik een tijdje afwezig ben geweest (ben 2 weken naar Hongarije geweest omdat mijn vriendin daar op uitwisseling zit en druk met afstuderen) hierbij een kleine fotoshoot als goedmaker met de phase 3 achtige knipperlampjes

[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder1.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder2.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder3.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder4.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder5.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder6.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder7.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/polder8.JPG[/img]

Helaas moet ik wel meedelen dat ik de ramcharger weer vervangen heb door het originele luchtfilter. Het geluid was prachtig; maar het werd me op den duur toch net wat teveel. Dus als er nog mensen interesse hebben; hij is te koop (natuurlijk in goede staat).
Ferdy
Über-Spammer

wat werd je teveel dan ? ;)
Anonymous

de omkijkende hoofdjes :D
domi

knipperlichtjes zien er goed uit. Mag ik vragen wat ze kosten? En wat vraag je voor de ramcharger?
Anonymous

ik heb voor die knipperlichtjes 35 euro betaald ofzo. Voor die ramcharger vraag ik 100 euro. Zit alleen geen slangetje bij voor naar de karterontluchting (maar die zijn niet zo duur)
Marco V

of je plaatst er een karterontluchtings filtertje op, inplaats van er een slangetje tussen te zetten :D

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSCN3457.JPG[/img]
-PAZ-
Über-Spammer

te veel inlaat geluid???, ik vin dat persoonlijk veel mooier dan een zware brom uit de uitlaat. klinkt super vet als je op het gas gaat dan hoor je gewoon dat je motor een berg lucht naar binnen zuigt :worship: :worship:

die karterontluchtings filtertjes werken idd ook perfect. en het ziet er nog mooi uit ook onder de kap. word het geen olie zooi rond het filterje na verloop van tijd, wil dit mischien ook bij de gtt gaan doen maar ben bang dat het zo een zooi word.
Ferdy
Über-Spammer

heeft het ook nog voordelen qua prestaties ?
Marco V

ik had eerst een slangetje er tussen zitten. heb ffies gevoelt of het nat was in die zwarte pijp maar nee dus hellemaal droog :D

@ ferdy: tis misschien maar een idee van mn zelf maar voor mn gevoel wel

maar er wordt nu zowiezo aleen maar koude lucht aangezogen
Laatst gewijzigd door Marco V op di 3 mei 2005 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-PAZ-
Über-Spammer

ah kijk das mooi, toch maar es kijken voor zo een filtertje dan.
@ marko v waar heb jij dingen gehaalt??
Marco V

paz-maniac schreef:ah kijk das mooi, toch maar es kijken voor zo een filtertje dan.
@ marko v waar heb jij dingen gehaalt??
tis marco :D kleinig heidje :D

bij biesheuvel en ik dacht datie 9,95 koste
-PAZ-
Über-Spammer

mijn excus 8) marCo, kzal wel effe kijken op een of andere meeting ofzo moet zoiets toch ook wel te vinden zijn denk ik
Plaats reactie