Renault Sport Ecu Clio 182

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
markske
Contacteer:

Volgens 't schijnt zouden ze leverbaar zijn in België. Ken iemand die hem net heeft gekocht via Renault
Maus

Neem eens contact op met speedline, die kan je er vast het één en ander over vertellen. :)

Enneh, btw, zulke vragen kan je ook in 't act-topic vragen, hoef je niet telkens een topic te openen. :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

rally groep n ecu's zijn er ook voor de clio
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Ik neem aan dat je wedstrijd-ECU bedoelt, zoals tot voor kort in de Clio-cup werd gebruikt.

Als je die monteert/laat monteren kost je dat in ieder geval je garantie. Ik dacht dat jij nogal wat zorgen met je auto had?

Ik denk ook niet dat je er veel mee opschiet. Scheelt misschien een paar pk. Jouw auto is geen wedstrijd-auto maar een redelijk vlotte auto voor dagelijks gebruik. De rijdbaarheid is veel belangrijker dan het top-vermogen. Op een circuit rijdt je vrijwel voordurend boven de 5000 rpm. Hoe vaak doe jij dat en hoelang achter elkaar? Kortom, het gebruik is nogal verschillend...
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Maus schreef:Neem eens contact op met speedline, die kan je er vast het één en ander over vertellen. :)
Speedline en consorten kunnen je auto ook "chippen". Dit is idd. een beter tip denk ik. Levert vermoedelijk meer op ook. Schaad ook je garantie.
Maus

Het reflashen van je ECU wordt zo gedaan dat de garage er nix van ziet. Dus daardoor geen gedonder met de garantie. :)
markske
Contacteer:

heb op mijn rs mk1 ook een renault sport ecu gehad in combinatie met een orbisoud uitlaat en ik moet zeggen dat ik er serieus content van was. Ik zou het uiteraard wel bij Speedline laten doen, maar wilde het even kwijt. Ik rijd +-60k per jaar en zit toch meestal constant boven de 4500 rpm. Dit wil niet zeggen dat ik steeds als een gek rijd, maar ik rijd persoonlijk het liefste in een hogere versnelling om zo op snelweg vlot te kunnen bewegen bij manoeuvers. Daarom heb ik ook een naftje
markske
Contacteer:

ik wilde ook nog kwijt dat ik het een voordeel vind dat ik een extra stuurdoos heb, zodat ze bij problemen eventueel even kan vervangen worden
Plaats reactie