ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
heb nog een goede 208 liggenLex schreef:Iemand toevallig nog een Renix 208 of 209 liggen???
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
de post komt overal
en donderdag ben ik eventueel in almere

en donderdag ben ik eventueel in almere
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Ja, Ik ben een liefhebber, heb een zeer strakke GTT gekocht en ga binnenkort de beschadigingetjes wegwerken.Erik Olijnsma schreef:je ziet nu een tweescheiding,
een groep gt rijders, en een groep gt liefhebbers,
de liefhebbers investeren gewoon enorm en behouden van de sloop, de gt rijders rijden er mee tot ie niet meer kan en zo beland ie op de sloop
Ik koop geen strakke GTT en dan helemaal afraggen.
Ben ook nog veel van plan met de GTT

-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
"eventueel"?Erik Olijnsma schreef:en donderdag ben ik eventueel in almere

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
wacht maarSteven schreef:Verder heb je ook mafketels die er qua techniek dik veel geld instoppen en uiterlijk met een 'schadebak' rije

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Steven schreef:Whehe jou bedoel ik niet vent

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
klopt, ook de D en E kadett, zullen op een moment wel eens bijna uitgestorven zijn, en dan ook weer weinig worden gezien.Tom schreef:dat heb je idd bij zo veel auto's. En van de andere kant: misschien zorgen die slopers er juist wel voor dat ze exlusief worden
zo gaat dat gewoon met veel dingen, en andersom kan ook nog
bijvoorbeeld de 2cv, kever, alfa spider.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
is bij veel auto's toch zo neem de vw GayTI daar rijd nog enorm veel schroot van rond en ook een hele zooi die helemaal opgeknapt/opgevoerd zijn, is bij elke liefhebbers auto wel zo, of het nu een gtt,16v gsi is of een kever of 2cv
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
dat bedoel ik met andersomTom schreef:nou, die 2cv en die spider kan ik makkelijk missen.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
ga maar na hoe weinig originele git's type 1 er zijn, met die kleine achterlichten.paz-maniac schreef:is bij veel auto's toch zo neem de vw GayTI daar rijd nog enorm veel schroot van rond en ook een hele zooi die helemaal opgeknapt/opgevoerd zijn, is bij elke liefhebbers auto wel zo, of het nu een gtt,16v gsi is of een kever of 2cv
Ik zou er best wel 1 willen hebben in volkomen originele staat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik heb ook een Golf 1 gehad, was dus echt wel een kek wagentje... ding had 280k gelopen en nog iedere dag starten lopen, nooit wat aan gedaan 

Immer wieder die verdammte Holländer
kwas voor mijn gtt eigenlijk opzoek naar grote elbow en down-pipe, kan gebruikt zo snel nix te pakken krijgen, iemand een idee waar je dat voor een schapelijk prijsje nieuw kan krijgen. k-tec vraagt 45 pond voor elbow en 69 voor down-pipe is dit een normale prijs of is er goedkoper aan te komen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
zijn die elbows weer te krijgen dan? tot voor kort waren ze niet meer leverbaar, ook al stonden ze op de site...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
ik weet t niet



Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
John de eigenaar van mijn oude werk Scorpion Tuning is ook eigenaar van een type 1 Golf met een 1.8 16v GTI blokje. Iets aangepast en goed voor 250pk+
Blijft een monster om in te rijden. Net als de Golf VR6 Synchro die ze daar gebouwd hebben. Met een mooie Vortech compressor er op.
Het is niet mijn merk maar als het goed getuned is blijven het mooie auto's

Blijft een monster om in te rijden. Net als de Golf VR6 Synchro die ze daar gebouwd hebben. Met een mooie Vortech compressor er op.

Het is niet mijn merk maar als het goed getuned is blijven het mooie auto's
dat weet ik ook niet, ik heb verder niet geinformeerd, khebnet effe op de site gekeken-Ray- schreef:zijn die elbows weer te krijgen dan? tot voor kort waren ze niet meer leverbaar, ook al stonden ze op de site...
En het allerbelangrijkste. het is betaalbaar te tunen.Lex schreef::
Het is niet mijn merk maar als het goed getuned is blijven het mooie auto's
Je ziet ze alleen té vaak, de een nog gekker dan de ander.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik heb laatst nog een link gePMd gekregen van Dennis v. R., maar ik kan 'm niet meer vinden. Volgens mij kwam die van Reichhard af. Maar zo te zien bestellen zij hun spullen gewoon direct bij K-Tec.paz-maniac schreef:dat weet ik ook niet, ik heb verder niet geinformeerd, khebnet effe op de site gekeken-Ray- schreef:zijn die elbows weer te krijgen dan? tot voor kort waren ze niet meer leverbaar, ook al stonden ze op de site...

nou zat ik in het topic van (hoolie) ad te lezen over de einddemper open zagen en leeg halen, en weer dicht lassen, voor een harder geluid uit de uitlaat. Maar zijn auto betreft een 5 GTE, zou dat ook kunnen bij een 5 GT turbo?
mvg leon
mvg leon
hahahaha, ja is goed, dus kan de demper gewoon leeg halen? 

ja maar kan toch niet zomaar zonder eind demper gaan rijden, en dacht eigenlijk mn einddemper op een goedkope manier meer lawaai te late maken 
