Ik zat te denken om stadslichten in mijn mistlampen te maken. Ik vind het een erg mooi gezicht als ze nl aan staan, alleen heb ik zelf een gruwelijke hekel aan die lui die altijd met die dingen vol aan rijden.
Ze staan heel mooi maar verblinden nu eenmaal. Stadslichten erbij in bouwen leek mij de oplossing.
Maar mag dit wel? Of wordt dat beschouwd als misleidende verlichting?
Extra stadslichten in mistlampen, mag dat? lekker toch doen!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
op zich mag het niet
MAAR er is een andere trend opkomend, nl dagverlichting. een 5w pitje in een soort mistlamp omhulsel.
Een beetje agent kun je omlullen, want praktisch niemand weet het nog, terwijl dagverlichting zeker legaal is!
MAAR er is een andere trend opkomend, nl dagverlichting. een 5w pitje in een soort mistlamp omhulsel.
Een beetje agent kun je omlullen, want praktisch niemand weet het nog, terwijl dagverlichting zeker legaal is!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
klopt, je zou er nog een 21 watt licht in kunnen doen, dan heb je die van een remlicht, maar reken erop dat je dan wel een bekeuring krijgt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan heb je geen keus 

Ik heb niet te vergeten geen originele GT mistlampen erin. Deze zijn gewoon universeel pas gemaakt. Maar ik het nu naast de standaard H1 lamp die erin zit een 5w lampje gemonteerd die wel netjes oplicht, maar alles behalve storend is. Binnenkort sluit ik het even aan op een schakelaar zodat ze ook uit kunnen.
-
- Contacteer:
Je mag in de mistlamp gewoon een 5 wat lampje doen om
ze als stadslicht te gebruiken , als degene in je koplamp
het maar niet doen . Je mag maar 2 stadslichtjes hebben .
Heb het zelf ook in m'n express en heb het ook bij een
steekproef aan de controleur gevraagd .Het was geen
probleem .
ze als stadslicht te gebruiken , als degene in je koplamp
het maar niet doen . Je mag maar 2 stadslichtjes hebben .
Heb het zelf ook in m'n express en heb het ook bij een
steekproef aan de controleur gevraagd .Het was geen
probleem .