Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ja sorry, zit momenteel niet echt lekker in mijn vel en om dan tussen jullie gezelligheid te gaan zitten, lijkt me niet echt een goed plan, de volgende keer zal ik eens kijken of ik kom, ik ben de fotoman
twas inderdaad weer 1ns lekker gezellig met een goeie opkost!
was alleen jammer dat ik nog ff naar Luxemburg moest, anders was ik nog wel langer gebleven.
Dus laten w het maar gouw overdoen!
groetsels Wilco
dennisvr schreef:ben der ook weer
heb me het laatste stukje laten chaufeuren, doet wilma erg goed
beetje golfjes pesten (ok, ik moest eerst ff zeggen dat het mocht ) maar ze leert het wel
verder ben ik het eens met de punten van vanavond
maar mis er 1
- wist u dat?
aha dat ging je dus doen op die parkeerplaats D8 al wat gaat die doen @klaas kon idd lekker door blazen op de Snelwegen. Eerste stuk rustig aan gedaan. Reed nl achter een 5 GTT die op zen gemakkie aan't toeren was Was een erg geslaagde avond idd. De volgende x kom ik ook wel weer denk @ frits de rust is gedaan Waar blijven de
Dank u, dank u...
Zal ik zeker doen! Na dinsdag weet je het!
(kan misschien (nou ja, weet ik wel zeker) wel wat hulp gebruiken als dat gat achter de achterbumper echt gerepareerd moet worden... )
Het was weer gezellig, al heb ik niet met erg veel mensen staan praten. Het was over enen voor dat wij als laatsten weggingen.
De blauwe clio waar ik mijn 16V naast geparkeerd had vond ik niet zo fris klinken toen die een rondje door de McDrive ging doen. Toen hij weg was zagen we ook wat olie liggen waar die had gestaan...
De opkomst zal de volgende keer misschien wat minder groot zijn, er zouden wel wat meer mensen motorproblemen kunnen gaan ontwikkelen gezien het enthousiasme waarmee ze wegreden.
Calle schreef:Het was weer gezellig, al heb ik niet met erg veel mensen staan praten. Het was over enen voor dat wij als laatsten weggingen.
De blauwe clio waar ik mijn 16V naast geparkeerd had vond ik niet zo fris klinken toen die een rondje door de McDrive ging doen. Toen hij weg was zagen we ook wat olie liggen waar die had gestaan...
De opkomst zal de volgende keer misschien wat minder groot zijn, er zouden wel wat meer mensen motorproblemen kunnen gaan ontwikkelen gezien het enthousiasme waarmee ze wegreden.
nou, ik reed nog normaal weg met men witte 5 TR 5-deurs
en die motoren van Renault kunnen wel wat hebben hoor
dennisvr schreef:had um laten warmdraaien hoor
en zo hard reed ik niet weg.
De GTT's met devils reden met de tractorsnelheid weg die paste bij het geluid dat eruit kwam Apart geluidje!
Er was wel een GTT die nodig zijn klepjes moest stellen, klonk een beetje als een naaimachine. Er waren wel weer genoeg honda's die probeerder de boel te slopen en een Mercedes E AMG die van zijn achterbanden af wilde en bijna de schutting eruit reed. Dat zou wel een mooi schouwspel zijn geweest.
Calle schreef:De GTT's met devils reden met de tractorsnelheid weg die paste bij het geluid dat eruit kwam Apart geluidje!
gaaf he?
Er was wel een GTT die nodig zijn klepjes moest stellen, klonk een beetje als een naaimachine. Er waren wel weer genoeg honda's die probeerder de boel te slopen en een Mercedes E AMG die van zijn achterbanden af wilde en bijna de schutting eruit reed. Dat zou wel een mooi schouwspel zijn geweest.
ach, das wel vaker zo natuurlijk! Vond toch wel dat merijn mijn cliootje zeer netjes behandelde