vanmiddag rond 12.30u bij rosmalen op de weg van rosmalen naar oss
alpine blauwe GTT...geen nummerplaat ofzo gezien maar hoorde bij t stoplicht PSSTT en zag em toen voorbij rijden aan de andere kant
Zaterdagmiddag (half 4) op Westersingel Rotterdam, Zwart Clio Type 3, Witte lexusachterlichten, een dubbele sportuitlaat, 84-NV-XD, volgens mij een 1.2-16v
Niels Takken schreef:Zaterdagmiddag (half 4) op Westersingel Rotterdam, Zwart Clio Type 3, Witte lexusachterlichten, een dubbele sportuitlaat, 84-NV-XD, volgens mij een 1.2-16v
Hesselgouda schreef:witte 5gtt kenteken iets van bn-78-yn op de dijk naast de Sterreborgh in Gouda. Stond geparkeerd naast een bouwterrein.
Op de kentekenplaat houders stond een auto demontagebedrijf in Bodegraven (Chris help me out).
Op de achterruit een half verwijderde sticker!, verder was de lak niet echt meer in top conditie.
Heb een rtc sticker onder de achterruittenwisser gedaan.
Chris schreef:Oeps, vergeet ik er zomaar één..
Gister gespot in Gouda, bij de rotonde richting Stolwijk, een witte GT Turbo phase 1, BT-75-YN, in geheel originele staat voorzien van een GTX achterbank, FOEI! DE auto was voorzien van nummerplaathouders van Autodemontage Hejo uit Bodegraven.
Daar heeft de auto jaren binnen gestaan, maar sinds twee jaar was ik hem kwijt, leuk dat we hem weer op het spoor zijn.
"Leuk" detail:
De auto is voorzien van een motorblok van een Bleu Sport waar Tjabel een aantal jaren geleden mee op zijn kop in de sloot lag..
Er is volgens mij nog geen reactie op t forum binnengekomen!!, of heb ik deze gemist chris??
Niels Takken schreef:Zaterdagmiddag (half 4) op Westersingel Rotterdam, Zwart Clio Type 3, Witte lexusachterlichten, een dubbele sportuitlaat, 84-NV-XD, volgens mij een 1.2-16v
Mike ?
die heeft LV dacht ik
Dat zou ook kunnen, zag het namelijk niet helemaal goed
Hesselgouda schreef:witte 5gtt kenteken iets van bn-78-yn op de dijk naast de Sterreborgh in Gouda. Stond geparkeerd naast een bouwterrein.
Op de kentekenplaat houders stond een auto demontagebedrijf in Bodegraven (Chris help me out).
Op de achterruit een half verwijderde sticker!, verder was de lak niet echt meer in top conditie.
Heb een rtc sticker onder de achterruittenwisser gedaan.
Chris schreef:Oeps, vergeet ik er zomaar één..
Gister gespot in Gouda, bij de rotonde richting Stolwijk, een witte GT Turbo phase 1, BT-75-YN, in geheel originele staat voorzien van een GTX achterbank, FOEI! DE auto was voorzien van nummerplaathouders van Autodemontage Hejo uit Bodegraven.
Daar heeft de auto jaren binnen gestaan, maar sinds twee jaar was ik hem kwijt, leuk dat we hem weer op het spoor zijn.
"Leuk" detail:
De auto is voorzien van een motorblok van een Bleu Sport waar Tjabel een aantal jaren geleden mee op zijn kop in de sloot lag..
Dit 5je heb ik pas geleden mee proefgereden,is/was van iemand uit reeuwijk,ding heeft een slippende koppeling,de elektronika onder de kap is een bende en de koelvin doet het niet .
Ben pas wezen kijken,ding heeft onder de kap een hoop werk!
In z'n tweede versn. bij 3000 toeren,alleen maar slippen met die koppeling ,kon 'm bijna voor niks meenemen,maarja nog zo'n gebakje erbij....................... doe maar niet
Mike ?
die heeft LV dacht ik
Bijna goed idd LZ serie dus ik ben het niet geweest. Ben dus wel gekloont als ik zo zie Overigens stond die niet in r'dam op dat tijdstip maar in belgië
Laatst gewijzigd door Mike (spitsoor) op ma 2 mei 2005 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu je het zegt Ben gisteren ook een turbo 2 tegen gekomen. Een witte. bijzonderheid was dat dat ding belgische platen had En ik meer bekijks trok met men clio waar ik een sluip route reed
Maus schreef:Vanmiddag om 17.45 uur op de Donker Duyvisweg te Dordt een kanariegele Clio RS phase 1. Zag in de gauwigheid 17 inch velgen en was op 't oog wat verlaagd. Heb deze nooit eerder in Dordt rond zien rijden.
Maus schreef:Vanmiddag om 17.45 uur op de Donker Duyvisweg te Dordt een kanariegele Clio RS phase 1. Zag in de gauwigheid 17 inch velgen en was op 't oog wat verlaagd. Heb deze nooit eerder in Dordt rond zien rijden.
En wederom vanavond weer, ongeveer zelfde tijd.
volgens mij geen dortenaar, 'k heb nog nooit een gele rs in dordt gezien