Jochem's GTT ...Dyno ..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoezo niet ? er ligt nog geen 16v in hoor ( nog niet
)
FF een update van Haas. De tekst verzorg je zelf maar ff. 
Tip: Meters op dash.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_meters.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_meterss.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_achter.jpg[/img]
Ben zelf niet zo'n extra meterfreak, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er netjes uit Haas!
En het werkt nog ook!! 

Tip: Meters op dash.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_meters.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_meterss.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_achter.jpg[/img]
Ben zelf niet zo'n extra meterfreak, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er netjes uit Haas!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mag ik een beetje kritisch zijn?Chris schreef:Ben zelf niet zo'n extra meterfreak, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er netjes uit Haas!En het werkt nog ook!!

Das de in-car-boostcontrol-kit, ook overgenomen van RayMerijn schreef:Doet die boost-knop het op het dash? Ik zie namelijk (volgens mij) ook een bleedvalve onder de kap zitten. Of is dat wat anders?

En idd ik vind die meters op die roosters ook niet zo mooi zitten zo.
Beter neem je een plaat die precies die afmetingen heeft en boor je daar mooi 3x 52mm gaten in. (zijn nog wel meer forummers die het zo hebben).
Kep ze nu in zo'n A-stijlhouder, niet omdat ik dat zo mooi vind, maja daar zitten ze als enige op een goed leesbare plek.
slappe hap, echt wel dat dat mooi is. ook van mij johSteven schreef:Das de in-car-boostcontrol-kit, ook overgenomen van RayMerijn schreef:Doet die boost-knop het op het dash? Ik zie namelijk (volgens mij) ook een bleedvalve onder de kap zitten. Of is dat wat anders?
Beter neem je een plaat die precies die afmetingen heeft en boor je daar mooi 3x 52mm gaten in. (zijn nog wel meer forummers die het zo hebben).
Kep ze nu in zo'n A-stijlhouder, niet omdat ik dat zo mooi vind, maja daar zitten ze als enige op een goed leesbare plek.

Immer wieder die verdammte Holländer
Wist dat je hoe dan ook zou reageren...
Ik zeg toch ook niet dat het lelijk is?
Zit hier gewoon op een functionele plek, die meters in je middenconsole leest alleen maar kut af omdat je dan niet meer op de weg kunt letten.
Zo in de A-stijl kun je echt in een fractie van een seconde kijken terwijl je met de rest van je blikveld nog op de weg kan letten
Ik zeg toch ook niet dat het lelijk is?

Zit hier gewoon op een functionele plek, die meters in je middenconsole leest alleen maar kut af omdat je dan niet meer op de weg kunt letten.
Zo in de A-stijl kun je echt in een fractie van een seconde kijken terwijl je met de rest van je blikveld nog op de weg kan letten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in dat rooster moet nog weg was probeersel maar is het net niet .Merijn schreef:Mag ik een beetje kritisch zijn?Chris schreef:Ben zelf niet zo'n extra meterfreak, maar eerlijk is eerlijk, het ziet er netjes uit Haas!En het werkt nog ook!!
Ik vind het er een beetje vreemd ingebouwd. Een stuk van het rooster is nog zichtbaar.
Of is dat dat bedoeling?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het nadeel van zo'n rechte plaat is dat je meters dus ook recht staan heb ik ook ff gehad maar vond het KUT en bij dit stukje consol staan ze schuin ( lastig te zien op de foto's )Steven schreef:Das de in-car-boostcontrol-kit, ook overgenomen van RayMerijn schreef:Doet die boost-knop het op het dash? Ik zie namelijk (volgens mij) ook een bleedvalve onder de kap zitten. Of is dat wat anders?
.
Maar ieder z'n ding ik vind een A-stijlmeterding weer net niets .......

O ps die boost knop werkt en de rest doet ook leuk mee
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op di 30 nov 2004 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Best gaaf Haas!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou je beleeft wat met de 5 ....
Heb ik samen met chris en ronnie een mooie toertocht gemaakt afgelopen zondag ( langs de clioclub meeting en verder zo'n 450 km ) gaat op het laatste stuk me versnellingsbak kapot, nouja de 5de versnelling schiet er steeds uit bij gas los en koppelen ....behoorlijk kut.
Ik denk bel JL-tuning maar ff die weet meestal wel raad .......euh das niet zo mooi meteen een hoop info, kwam erop neer de bak moest er maar ff onderuit ( fijn zit er net 1 jaar ) in.
Blij nee niet echt maarja het is niet anders.
Schiet op ene me iets te binnen een paar jaar geleden de 5 van martijn tack had ook opene geen 5 meer en dat bleek een moer te zijn die los was gedraait ( in de bak aan het einde van de tandwielen ).
Ik ging toch al bij JL-Tuning iets andere schijven monteren (285 met ferrodo ds 2500 blokken ) dit schijnt wel aardig te zijn
.
De 5 stond dus op de brug en ik denk ga meteen maar ff kijken of het idd die moer was/is , onder tussen kwam vebanhenk binnen dus meteen maar ff gevraagd wat een williams bak moest gaan kosten , mocht het echt allemaal kapot zijn gedraait.
Maar geluking was het idd de moer die los was gedraait
En kon weer fijn tuffen met de 5
Heb ik samen met chris en ronnie een mooie toertocht gemaakt afgelopen zondag ( langs de clioclub meeting en verder zo'n 450 km ) gaat op het laatste stuk me versnellingsbak kapot, nouja de 5de versnelling schiet er steeds uit bij gas los en koppelen ....behoorlijk kut.
Ik denk bel JL-tuning maar ff die weet meestal wel raad .......euh das niet zo mooi meteen een hoop info, kwam erop neer de bak moest er maar ff onderuit ( fijn zit er net 1 jaar ) in.
Blij nee niet echt maarja het is niet anders.
Schiet op ene me iets te binnen een paar jaar geleden de 5 van martijn tack had ook opene geen 5 meer en dat bleek een moer te zijn die los was gedraait ( in de bak aan het einde van de tandwielen ).
Ik ging toch al bij JL-Tuning iets andere schijven monteren (285 met ferrodo ds 2500 blokken ) dit schijnt wel aardig te zijn
De 5 stond dus op de brug en ik denk ga meteen maar ff kijken of het idd die moer was/is , onder tussen kwam vebanhenk binnen dus meteen maar ff gevraagd wat een williams bak moest gaan kosten , mocht het echt allemaal kapot zijn gedraait.
Maar geluking was het idd de moer die los was gedraait

En kon weer fijn tuffen met de 5

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo denk je alles wel gedaan/vervangen te hebben bij je 5, gaat je bezine tank lek ! ja op de befaamde plek , kutzooi ....
Nou vandaag was de dag die ik heb opgeofferd om dit zeer leuke klusje
te gaan doen .
Nou hij zit er weer onder ( een andere die na een test bleek dicht te zijn , maar voor hoelang ) en nu maar hopen dat het voorlopig niet gaat lekken.
Ik vond het maar een kutwerk , ik geloof dat ronnie B daar getuige van was
Nou vandaag was de dag die ik heb opgeofferd om dit zeer leuke klusje

Nou hij zit er weer onder ( een andere die na een test bleek dicht te zijn , maar voor hoelang ) en nu maar hopen dat het voorlopig niet gaat lekken.
Ik vond het maar een kutwerk , ik geloof dat ronnie B daar getuige van was

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou het heb ff geduurt maar me T25 is weer in mijn bezit na een revisie-beurt , nu nog ff erop bouten en we kunnen weer rijden ......
Ik verheug me er nu al weer op , het rijden dan .....

Ik verheug me er nu al weer op , het rijden dan .....
goed man! vind het sowieso een hele dikke gtturbo
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_j1.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_j1.JPG[/img]
-
Mooi dat ie weer rijdt, kun je mooi die T25 testen op weg naar Zolder a.s zondag, neem je Chris ook mee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat er zo speciaal is ? een klein duwtje in de rug als je gas geeft
Nou vandaag een begin gemaakt met het erop bouwen van de TURBO altijd een leuk klusje .
Meteen olie maar weer verversen en een nieuw oliefilter (das misschien nog wel de leukste klus , het loskrijgen van dat ding ( niet dus
)
Ik maak hem vanavond ff af, tenzij het laat word bij JL dan word het donderdag.
Het is de bedoeling dat ie mee gaat naar FRANKRIJK 20 jaar REANULT 5 GT TURBO ......en daar heb ik toch zin in .........echt wel !

Nou vandaag een begin gemaakt met het erop bouwen van de TURBO altijd een leuk klusje .
Meteen olie maar weer verversen en een nieuw oliefilter (das misschien nog wel de leukste klus , het loskrijgen van dat ding ( niet dus

Ik maak hem vanavond ff af, tenzij het laat word bij JL dan word het donderdag.
Het is de bedoeling dat ie mee gaat naar FRANKRIJK 20 jaar REANULT 5 GT TURBO ......en daar heb ik toch zin in .........echt wel !
-
Heb je 'm wel eens op de rollenbank gehad? Wil ik wel eens weten wat dat oplevert.
Relaxed, ff naar Frankrijk! Zal een aardig spektakel worden.
Relaxed, ff naar Frankrijk! Zal een aardig spektakel worden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja ivo of beide dat zou ook nog kunnen.
Nee gijs ik heb hem nog niet op de rollerbank gehad, dat was de bedoeling afgelopen x maar wegens het ontbreken van de turbo ( revisie) is dat helaas niet gelukt .......
Ik denk dat ik hem ook pas op de bank ga zetten als ie echt helemaal af is ( lees optimaal afgesteld)
Nee gijs ik heb hem nog niet op de rollerbank gehad, dat was de bedoeling afgelopen x maar wegens het ontbreken van de turbo ( revisie) is dat helaas niet gelukt .......
Ik denk dat ik hem ook pas op de bank ga zetten als ie echt helemaal af is ( lees optimaal afgesteld)
-
- Contacteer:
Ik hoor een uitdaging? 
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Erik (Schepjes) schreef:Ik hoor een uitdaging?
daar lijkt het wel op

wat is nu eigenlijk het hoogste vermogen aan de wielen wat door een RTC er neergezet is met een gtt tijdens een dyno meeting. is dat steven met zen grijze dinky toy

-
- Contacteer:
ben jij dus?Steven schreef:Ask speedline

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]