Megane 2 sponsorauto gezocht.
-
- Contacteer:
Beste Leden,
Ik ben op zoek naar een Megane 2 rijder die gesponsord wil worden door mij. Ik heb een kit van Carzone Specials die voor de RS is. Hij is ook passend voor een niet-RS maar dan heb je wel de bumpers van een RS nodig. Let wel op, de kit is niet gratis, maar alles tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De achterspoiler is een optie, het gaat dus puur om de frontspoiler, achterbumper, sideskirts en wielbogen.
[img]http://carzonespecials.com/images_db/10 ... !_rear.jpg[/img]
[img]http://carzonespecials.com/images_db/10 ... _front.jpg[/img]
Het liefst iemand die uit de omgeving komt van Rotterdam, maar dit is geen vereiste.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
Ik ben op zoek naar een Megane 2 rijder die gesponsord wil worden door mij. Ik heb een kit van Carzone Specials die voor de RS is. Hij is ook passend voor een niet-RS maar dan heb je wel de bumpers van een RS nodig. Let wel op, de kit is niet gratis, maar alles tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De achterspoiler is een optie, het gaat dus puur om de frontspoiler, achterbumper, sideskirts en wielbogen.
[img]http://carzonespecials.com/images_db/10 ... !_rear.jpg[/img]
[img]http://carzonespecials.com/images_db/10 ... _front.jpg[/img]
Het liefst iemand die uit de omgeving komt van Rotterdam, maar dit is geen vereiste.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
Laatst gewijzigd door RB Cartuning op do 28 apr 2005 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:

Volgens mij worden er al 2 Mégane's voorzien van deze bodykit.
Harold hier op het forum en 1 van wie ik de naam nog niet kan melden maar die als het goed is op de RMC stand staat tijdens Speed.
Dus heeft het dan nog veel zin om een demowagen te bouwen?
Harold hier op het forum en 1 van wie ik de naam nog niet kan melden maar die als het goed is op de RMC stand staat tijdens Speed.
Dus heeft het dan nog veel zin om een demowagen te bouwen?
aftellen tot Luco online komt....
heb je niks voor een 21TQ???

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Het is ook meer bedoeld voor degene die dit een mooie bodykit vinden. Het hoeft ook geen demo auto te worden die vol hangt met reclame, alleen een raamband en af en toe een meeting of show....
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik zou zeggen, grijp die kans om gesponsord te worden! Gebeurt je niet vaak!
Maarja, de "gereduceerde prijs" moet natuurlijk wel in je huidige budget passen, en je moet daarnaast de kit leuk vinden. Ik vind het zelf wel wat, maarja, ik heb geen Megane RS. Mij als student veeeels te duur
Ben benieuwd wie van het aanbod gebruik maakt!
Maarja, de "gereduceerde prijs" moet natuurlijk wel in je huidige budget passen, en je moet daarnaast de kit leuk vinden. Ik vind het zelf wel wat, maarja, ik heb geen Megane RS. Mij als student veeeels te duur

Ben benieuwd wie van het aanbod gebruik maakt!
Hij is nog met de auto bezig, weet het niet of hij de kit al heeft : http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16870
Valt me mee dat hij nog niet geantwoord heeft
Valt me mee dat hij nog niet geantwoord heeft

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wordt ie eens verwacht dat ie wat zegt, houd ie zijn muil dicht, hebbie wat aan hoor

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
Even voor de duidelijkheid, de kit is dus ook geschikt voor een normale Megane 2. Het enige wat er dan nog bij komt is de originele voorbumper en achterbumper van een RS die je (of ik) bij de Renault dealer kan halen.
Dus niet alleen leden met een RS kunnen reageren
Dus niet alleen leden met een RS kunnen reageren

Wie heeft er een Megane RS dan??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jongens UP!
Ik heb net ff met Robert gebeld, en tis echt een leuk kitje voor een echt leuke prijs!
Ik heb net ff met Robert gebeld, en tis echt een leuk kitje voor een echt leuke prijs!
Hmmmm, wanneer bieden ze dit eens aan voor een Mégane Cabrio 
Robert, hoop dat je snel iemand vindt voor dit project. Ben benieuwd naar het resultaat

Robert, hoop dat je snel iemand vindt voor dit project. Ben benieuwd naar het resultaat

Lijkt me handig dat Robert een richtprijs gaat geven.Jongens UP!
Een replica RS achterbumper komt op 329,00 euro en voorbumper op 349,00 euro, orginele van Renault +/- 500,00 euro p/s
Dan de carzone kit [1250,00 euro] nog en dan nog dikke wielen met spoorverbreders.
Dus al met al een aardige prijs die niet iedereen ff uit zijn mouw schudt.
En dan ga ik er vanuit dat Robert de spuit en montagekosten voor zich neemt .
-
- Contacteer:
Ik bied de kit en alles eromheen tegen inkoop aan. Ook eventuele velgen indien dat nodig is.....
haha lol ik wou net zeggen.. mijn clio wil ik best laten sponsoren 

Ik wil eerstRemco T. schreef:haha lol ik wou net zeggen.. mijn clio wil ik best laten sponsoren

Ik heb zelfs nog mijn standaard velgen er onder dus een total makeover is nooit weg. Misschien dat er dan ook een keer een foto van mijn clio gemaakt wordt

Robert zal best wel aangeven wanneer hij een Clio zoekt
Dus laten we dit topic voor de Megane 2 houden

zoek je niet een 5 gtt als sponsor auto (in de buurt van Brielle
)

vond dit een redelijk duidelijke opmerking!!Wilma schreef:Robert zal best wel aangeven wanneer hij een Clio zoekt![]()
ontopic dus

eerst zelf vragen he...Wilma schreef:Hmmmm, wanneer bieden ze dit eens aan voor een Mégane Cabrio

en dan tegen een ander zeggen dat ie niet mag vragen....

ps:
(doet ie ook coupe's...

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
-Ray- schreef:aftellen tot Luco online komt....
hoezo ray ik heb geen megane

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar als die echt een mooie kit voor een alpine heeft
EN NEE GEEN SJONNIEKIT

EN NEE GEEN SJONNIEKIT

nou er zijn best stoere dingen te koop op zn site, ik vind die bolle voor bumper wel gaaf (ben ik dan ook een sjonnie?
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
welke bumper??
smaken verschillen nu eenmaal leon
beschaafde spoiler(s) vind ik wel mooi maar dat aliengedoe vind ik helemaal niks, maar als een ander het mooi vind prima toch
smaken verschillen nu eenmaal leon

beschaafde spoiler(s) vind ik wel mooi maar dat aliengedoe vind ik helemaal niks, maar als een ander het mooi vind prima toch

-
- Contacteer:
En dit allemaal in een sponsortopic? Bad guys...
Contacten met sponsoren dienen netjes en professioneel te verlopen. En niet als "ik ook ik ook!". Ervaring mee? Ja. Waarden van duizenden euro's zijn geen uitzondering. Dus laat RB Cartuning zijn sponsorauto vinden in plaats van dit topic te vervuilen?
Contacten met sponsoren dienen netjes en professioneel te verlopen. En niet als "ik ook ik ook!". Ervaring mee? Ja. Waarden van duizenden euro's zijn geen uitzondering. Dus laat RB Cartuning zijn sponsorauto vinden in plaats van dit topic te vervuilen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij is dit ewen gewoon topic
en zulke reacties kan je toch wel enigszins verwachten
wie wil nou niet tegen een zachte prijs een mooie bodykit??

en zulke reacties kan je toch wel enigszins verwachten
wie wil nou niet tegen een zachte prijs een mooie bodykit??
-
- Contacteer:
Tuurlijk, iedereen wil wel gesponsord worden. Maar de vraag was een Megane 2 rijder. Helaas heeft RTC daar niet zo veel van. Maar die kit zou cker niet misstaan, mocht ik een Megane2 hebben en de financiën, zou ik eht aanbod wel aannemen!