[clio S] <> R.I.P. <>

Vertel hier alles over je project.
Son Boelie

FerociouS schreef:
1nsane schreef:ja, frot die pedalen eraf en koop wat traanplaat en maak ze zelf, is naar je eigen smaak en je ken ze ten minste kleiner maken zodat het fatsoenlijk past, en natuurlijk je k&n filter in de mineraal olie zetten anders krijg je wellicht een vastloper is niet leuk
Mineraal olie??

Bedoel je gewoon zo'n speciaal olie reinigings-setje van k&n?
Heb ik ook nog nooit van gehoord, kom op, verlicht ons :worship:
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
1nsane

nou kijk mineraal olie zorgt ervoor dat je filter alleen lucht doorlaat en geen andere gekke spullen zoals zand enz, met een powerfilter heb je daar logischerwijs eerder last van, kan je volgens mij bij elke automaterialen zaak wel halen, ik weet dat ik dat bij me scooter (vooral toen ik een opgevoerde had) het filter hier mee invette, is echt beter! liever dat dan een paar verneukte kleppen o i d door zand, gebeurd echt wel, je moet maar eens je filter in een bak benzine zetten na 500 km, als je kijkt komt er wel zand af maar niet heel veel, MET olie komt er 100000x meer af, en vooral heeeeeel fijn zand, moet je voorstellen dat komt anders vrolijk in je cilinders terecht!

kort door de bocht je motor gaat langer mee :)
1nsane

Son Boelie schreef:ziet er vet uit, maar is het niet zo als het donker is dat de verlichting die uit de speakers komen je zicht naar achter verminderd?
nope! valt echtwel mee zolang de boel maar niet beslagen is, moet er eigenlijk ff een schakelaartje tussen zetten maar het is niet hinderlijk tijdens het rijden
1nsane

zondag een bekeuring gekregen voor door ORANJE RIJDEN het moet toch niet gekker worden :@ :@ :evil:
Tom
Moderator
Car: MB

ik vraag me af en toe echt af hoe vaak mensen die PS nou gebruiken in de auto. Lijkt me echt drie keer niets namelijk.............
1nsane

daar ga je je nog over verbazen! denk dat ik elke dag wel met iemand of een film zit te kijken of een spelletje zit te spelen op dat ding, ik gebruik hem nu ZOWIEZO vaker dan dat ik em thuis gebruikte, ik had dat ding ook al. als ik geen ps2 had liggen zou i khem ook niet gekocht hebben om in de auto te bouwen, dan zou er ws. een 12v dvd spelertje ingekomen zijn :)
Tom
Moderator
Car: MB

hmmz, ik zou er namelijk niets mee doen denk ik
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik heb 1 dag een ps2 in de gt gehad, ding komt er ook niet weer in :p

slaat gewoon nergens op, en kijk liever een film in huis en speel liever ps2 op mijn kamer :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
1nsane

maarja smaken verschillen toch? ik sta zeker 3x per week op een of andere plaats (boulevard of whatever) met iemand een filmpie te checken, je kan overal kijken waar je wil, en doen wat je wil, natuurlijk heeft het ook een esthetische waarde maar ik vind het ook gewoon leuk in het gebruik
Gabri van der Veen
Über-Spammer

heb je dan niet liever een film op een iets groter scherm
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
1nsane

tja, maar in de auto zit je er ook dichter op dus maakt het nog weinig uit :P bovendien ist een heel goed schermpje dus is prima kijken, biertje er bij en je hebt een top avond :D en je bent niet gebonden aan zeurende familieleden als je het geluid lekker hard zet of whatever.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

en daarna bel je een taxi om daar huis te komen? :~
1nsane

Erik (Schepjes) schreef:en daarna bel je een taxi om daar huis te komen? :~
want?? de converter heeft onderstroom beveiliging, als de spanning tegen het punt komt waar het misschien lastig wordt te starten, schakeld de ps2 dus uit, is 2x gebeurd tot nu toe (na 7 uur gamen :P) en dan start ie nog prima :D
Calle

1nsane schreef:
want?? de converter heeft onderstroom beveiliging, als de spanning tegen het punt komt waar het misschien lastig wordt te starten, schakeld de ps2 dus uit, is 2x gebeurd tot nu toe (na 7 uur gamen :P) en dan start ie nog prima :D
1nsane schreef:...biertje er bij en je hebt een top...
Lijkt me geen ideale combinatie (N) Als je op de openbare weg in je auto zit te genieten van de film met een biertje ben je in overtreding ookal rijdt je niet. Een als je na je biertje nog gaat rijden ben je je rijbewijs niet waardig vind ik persoonlijk. Als de auto op de oprit staat om de film te kijken en daar ook blijft staan mag je voor mijn part een heel krat soldaat maken.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

dat bedoelde ik dus ook al.....
1nsane

die reacties verwachtte ik al, maar dat biertje is er ook maar 1, gisteravond stond ik een film te kijken in de buurt met iemand en pes4 te spelen, met 1 biertje erbij, toen kwam de politie ff poolshoogte nemen, moest alleen ff blazen, "pass" natuurlijk! heb ook nog ff potje gespeeld met meneer agent zelf :), lampjes van de boxxen stonden ook aan, kreeg ik geen c ommentaar op of wat dan ook, geen bekeuringen of what so ever.

sterker nog de agent ZAG HET BIERTJE NOG STAAN en zei hou het bij 2 hè! ik heb van mijn leven nog NOOIT beschonken achter het stuur gezeten.
Laatst gewijzigd door 1nsane op di 3 mei 2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
1nsane

Calle schreef:
1nsane schreef:
1nsane schreef:...biertje er bij en je hebt een top...
Lijkt me geen ideale combinatie (N) Als je op de openbare weg in je auto zit te genieten van de film met een biertje ben je in overtreding ookal rijdt je niet. Een als je na je biertje nog gaat rijden ben je je rijbewijs niet waardig vind ik persoonlijk. Als de auto op de oprit staat om de film te kijken en daar ook blijft staan mag je voor mijn part een heel krat soldaat maken.
je kent me niet eens man, ik zit nooit met meer dan 2 bier achter het stuur ben zelf ook tegen drinken en rijden, maar 1 of 2 biertjes voor de smaak moet kunnen, zou bovendien stom zijn gezien het feit dat ik ongeveer 3x in de week langs een alcoholcontrole kom hierzo in het dorp, woon vlak bij het politiebureau wat tegenover het winkelcentrum staat en vlakbij het uitgaans centrum, ik weet ECHT WEL BETER, sterker nog meestal ben ik juist de BOB, maarja zoals ik al zei je kent me niet.
1nsane

maargoed genoeg discussie zullen we weer liev zijn tegen elkaar (F) (F)
1nsane

updateje, volgende week staan de volgende zaken op het programma:

-velgen schuren en polijsten

-sideskirts vinden, wit spuiten en monteren

-uitzoeken waar hij nou verdomde olie lekt, ben er NOG STEEDS niet achter 8)

-16V motorkap vinden

ik heb inmiddels me basstube aan een aparte monoblock versterker gehangen omdat mijn muziek stijl dusdanig bruut is dat me versterker nogal eens over zijn nek ging :P
Sjoerd B

wat voor brute muziek is dat dan??
Erik (Schepjes)
Contacteer:

hazes, bauer, Joling... Je kent het wel.. :lol:
1nsane

niet spotten met andre heh :evil: :beer: mjah die muziek vul dat zelf maar in :P
Sjoerd B

kinderen voor kinderen??
Bram (vospower)

k3? :wink:
1nsane

kutzooi, van de week een door rood overstekende voetganger moeten ontwijken, gevolg, linker voor/achterwielen over een middenbermstoeprandje heen :@. Nu wiebelt me auto dus een beetje bij gewoon rechtuitrijden op een vlakke weg :S uitlijning is nog goed volgens mij want hij gaat nogsteeds rechtdoor als k t stuur loslaat maarja ik ga woensdag nieuwe velgen halen en die eronder en dan laat ik hem gelijk uitlijnen en de velgen balanceren etc.(ook op advies van andere RTCers ;) ) de velgen die ik had waren toch gaar als boter.

hieronder een pixje van de velgen:

[img]http://img159.echo.cx/img159/3953/cmsnemesis28sg.th.jpg[/img]

zijn nieuw in doos CMS Nemesis 15" (ja op de foto is 5 steeks maar die ik koop zijn t zelfde maar dan 4 steeks, foto is wel van de dude die ze levert) ik weet alleen de bandenmaat niet zeker waarschijnlijk 195/60-15 oid maar dat zoek ik nog wel uit, doet er nu ff niet toe ;)
Laatst gewijzigd door 1nsane op di 31 mei 2005 8:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

1nsane schreef: CMS Nemesis 15" (ja op de foto is 5 steeks maar die ik koop zijn t zelfde maar dan 4 gaats, foto is wel van de dude die ze levert) ik weet alleen de bandenmaat niet zeker waarschijnlijk 195/60-15 oid maar dat zoek ik nog wel uit, doet er nu ff niet toe ;)
Banden maat voor een Clio bij 15" moet 195/45/15 zijn. Bij een 16v 195/50/15. Dan zit je het dichtste bij de originele maat. Er zijn ook gewone clio's die met 195/50/15 rijden. dit geeft niet direct een probleem alleen zit er meer teler afwijking in dan. :wink:

GR.Frits
1nsane

ik dacht inderdaad ook 50 bij nader inzien, thnxx voor de info in ieder geval :D (Y)

ohja sensor van de equus meter is ook kapot gegaan :S ding blijft nu onder de 50 hangen, als ik het draadje van de sensor afhaal en tegen het blok aanhoudt slaat de meter wel uit dus sensor is kaduuk, jammer kutkwaliteit equus gelijk eruit frotten :@
1nsane

vandaag naar zeeland geweest voor nieuwe velgen :D en ze staan erg netjes al zeg ik het zelf!:

[img]http://img208.echo.cx/img208/627/afb0395yy.th.jpg[/img]

het gaat om Dezent F velgen 15"

[img]http://img208.echo.cx/img208/5295/afb0411cd.th.jpg[/img]

[img]http://img208.echo.cx/img208/2662/afb0443xr.th.jpg[/img]

best snoezig toch?

ohja ik zou eerst die CMS velgen gehaald hebben maar dat ging niet door uiteindelijk :P
Laatst gewijzigd door 1nsane op vr 3 jun 2005 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris@R5

Deftige stukkie aluminium hoor :wink:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

verlagen en 45 bandjes en dan is ut super :worship:
1nsane

P@TB@D schreef:verlagen en 45 bandjes en dan is ut super :worship:
als ik me winstdeling heb dan gaat dat gebeuren en dan misschien ook wel een ander blokkie erin maar voorlopig rijd dit ook en nu ist geld weer ff op (blijf een arme student heh ;) )
en dan nog die 50 bandjes zijn net nieuw ;) die blijven nog wel ff eronder :D
1nsane

nooit geweten dat RDS systemen ook nog nuttige info konden geven zie hier:

[img]http://img185.echo.cx/img185/4440/afb0509ff.th.jpg[/img]

en nee het is niet een of andere trucage of apparaatje wat er eventueel ingebouwd kan worden :P
Steven
Car: M536

En sindsdien werkt de radio niet meer naar behoren en begint ie te roesten :p
JiggyMF

Steven schreef:En sindsdien werkt de radio niet meer naar behoren en begint ie te roesten :p
:D :D :D

grtz Jiggy
1nsane

JiggyMF schreef:
Steven schreef:En sindsdien werkt de radio niet meer naar behoren en begint ie te roesten :p
:D :D :D

grtz Jiggy
en je hoort een tik in het geluid :P nee ff serieus t is geen 5 gtt :P
Laatst gewijzigd door 1nsane op wo 15 jun 2005 8:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie