niet om te katten maar kan dat niet netter met een mooi alu of rvs buis??????
heb je zeker gelijk in! maar die hele pijp gaat weg want ik ben een 16V motorkap aan het regelen en dan is het nutteloosLuco/Alpine-racer schreef:1nsane schreef:joepie heb net ff filter erin gebouwd, ff pvc pijpje op maat gebogen voor frisse lucht etc en gaan met de banaan
niet om te katten maar kan dat niet netter met een mooi alu of rvs buis??????
tis alleen een Lenco ( of zoiets) radio, dus gaat niet werkenGabri schreef:heb anders nog wel een jvc + wisselaar te liggen1nsane schreef:vanmiddag fotos van me nieuwe boxjes, moet eerst straks nog ff een nieuwe autoradio halen want ik heb er nu een met 12cd wisselaar maar die kabel is kapot en niet te maken en een nieuwe kabel is duuuuuuuuuuuuur!!!!!
dan koop je ook van die mistlampeFerociouS schreef:Vette sjit![]()
Ik heb ook een S'je, en ga er flink aan klussen.
Kep al een spoilertje, williams speedline velgen(zilver) , allu matten (via nl.tekoop alhier gekocht
) andere bekleding (traanplaat style)
k&n open filtertje (wat een jezus geluid komt er trouwens uit, had ik egt nie verw8) en natuurlijk een leuk geluidje in me kofferbak. Ik heb trouwens wel die smak pedaaltjes erop zitten, en heb heel soms als ik rem dat ik het gas een beetje meetrap.
Kep ook nog een luchthapper liggen van een nissan patrol, die er met mooi weer erop komt, bumpers-spiegels-en stootlijsten worden gespoten
(helaas is mijn auto wit, maarja helemaal laten spuiten vind ik te duur)
En er komt een peco uitlaatsysteem op (van kat tot eind)
En lexus-achterlampjes, sportstuurtje en meer traanplaat accenten in me interieur.
Ik vind die witte mistlampen erg vet, die van mij zijn nog geelmaar als je ze nieuw moet kopen kosten ze 55 euries per stuk ofzo.....vind ik veel geld voor een lampje. iemand een idee hoe ik er goedkoper aan kan komen?
Iemand misschien nog andere ideeën, die niet te duur zijn?
Groetjes Rens
1nsane schreef:ik vind het opzich best mooi en het is praktisch want in 2 minuten til je alles eruit
Mineraal olie??1nsane schreef:ja, frot die pedalen eraf en koop wat traanplaat en maak ze zelf, is naar je eigen smaak en je ken ze ten minste kleiner maken zodat het fatsoenlijk past, en natuurlijk je k&n filter in de mineraal olie zetten anders krijg je wellicht een vastloper is niet leuk