Uitlaat + Subwoofer

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
TwingoPurpleMonster

hallow mensen.. ik ben opzoek naar een uitlaat die zo min mogelijk herrie maakt.. ik heb alleen eens een Raceland onder mijn twingo gehad maar (aangezien het een auto van de zaak is) moest deze eronder vandaan door de herrie..
Nou wilde ik jullie even raadplegen of jullie een uitlaat weten die er mooi uitziet en weinig tot geen begrom veroorzaakt..

Ook ben ik op zoek naar een 10 tot 12" subwoofer in een zo klein mogelijke kist..
Wat zijn nou minimale afmetingen voor een sub van die maat?

Alvast bedankt!
Stef
Stefan S.

TwingoPurpleMonster schreef:hallow mensen.. ik ben opzoek naar een uitlaat die zo min mogelijk herrie maakt.. ik heb alleen eens een Raceland onder mijn twingo gehad maar (aangezien het een auto van de zaak is) moest deze eronder vandaan door de herrie..
Nou wilde ik jullie even raadplegen of jullie een uitlaat weten die er mooi uitziet en weinig tot geen begrom veroorzaakt..

Ook ben ik op zoek naar een 10 tot 12" subwoofer in een zo klein mogelijke kist..
Wat zijn nou minimale afmetingen voor een sub van die maat?

Alvast bedankt!
Stef
Persoonlijk zou ik dan voor een 10" sub gaan en niet minder dan 18 ltr. Ik heb in mijn vorige twingo ook een subwooferkist van 18 ltr en dat paste perfect en klonk echt supergoed :p Qua uitlaat zou je eens kunnen kijken naar een Laser, die maakt niet veel herrie. Of je last alleen een eindstuk aan je originele demper, dus wel de looks maar niet de herrie :wink:
Laatst gewijzigd door Stefan S. op wo 27 apr 2005 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-jacco-
Über-Spammer

Standaard uitlaat met sierstukje? :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
twingoboy20

Heyy allemaal.

Ik was mijn remusuitlaat onder de twingo zat.
Kwam niet veel geluid uit :lol: .
Nu heb ik me een mooie dual sound uitlaat gehaaldziet ook nog eens heel mooi uit en waar het om gaat SUPERGELUID haha.
Je wordt onderhand doof in de auto maar je hebt wel veel bekijks :lol: .

Binnenkort wat foto's maken.

Groetjes jeffrey alias twingoboy20
Jes-Men

he waarom koop je niet zoŽn actiefe sub die van JBL of zo of zeg ik nu wat vekeerds.
TwingoPurpleMonster

Jes-Men schreef:he waarom koop je niet zoŽn actiefe sub die van JBL of zo of zeg ik nu wat vekeerds.
Je zegt niks verkeerd.. hoeft van mij niet persee actief te zijn.. maar zit nu te denken om het reservewiel te verwijderen en daar een kast in te maken en dan plexiglas plaat erop zodat ik de kofferbak gewoon helemaal houdt..
Of een kleine subbox van JBL of DLS zijn ook klein dus ben nog aan het zoeken met een 10" woofertje..
pascal82

Als je een sub wil in je Twingo wil is het het makkelijkste om een sub te nemen met in ingebouwde verterker. Heb ik ook gedaan. Je hebt al weinig inbouwruimte en dan is dat het makkelijkste. Past prima in de kofferuimte.
Maus

Probeer Polk eens, heb er goeie ervaringen mee (gehad).
TwingoPurpleMonster

pascal82 schreef:Als je een sub wil in je Twingo wil is het het makkelijkste om een sub te nemen met in ingebouwde verterker. Heb ik ook gedaan. Je hebt al weinig inbouwruimte en dan is dat het makkelijkste. Past prima in de kofferuimte.
Daar was ik al langer over aan het nadenken... maar nu welke... ik wil eigenlijk geen huis tuin en keuken merk zoals JBL of Pioneer... is nooit egt het geluid wat ik wil..
Zit dus meer in de richting van DLS/Rockford/Audiobahn of iets dergelijks.. maar heb al btje zitten zoeken maar kan niet zoveel vinden..
Weet iemand misschien goede adresjes in de buurt van Rotterdam.. Breda mag ook nog :)
pascal82

Ik vraag me af of het zo heel veel zin heeft om een hele dure sub te plaatsen in een Twingo. Ik zelf een actieve sub van AV. Niet echt bepaald een topmerk maar het geluid is best aardig en voor een Twingo voldoende. Als je echt goed bass geluid wil zou ik voor een goede compo-set voorin de auto gaan en een wat kleinere sub achterin. Die kan dan best wat goedkoper zijn. Zo heb ik het ook gedaan. Heb je nog kofferruimte ook.... :p
Heb je al eens op http://www.rondevries.nl gekeken? Daar staan best goede merken op.
twingo

met zo`n sub kist zouk beetje voorzichtig zijn...... we hadden het er nog over in de garage afgelopen week. dat als je een kist of wat dan ook 8erin hebt. en er rijdt iemand achterop hebben je mede passagiers wel een kist afdruk in de rug :lol:
Haas
Car: Megane RS

er zit daar ook nog een rugleuning van de bank he ;) Bovendien moet t wel zo hard gaan als dat zo is, dat ze meer last hebben van ander dingen, zoals hun nek, dan van een stoot tegen de rugleuning van de bank..

:)

welkom btw, stel jezelf ook ff voor in t Wie is Wie topic :)
Plaats reactie