alleen dit jaar nie meer. eerst de 16v maar eens af maken

hoezo hij is toch niet kapot?jiggy schreef:whahahah klopt moet nog nieuwe voor bumper halen miss wel een radical weet iemand in r'dam heeft redelijk goedkoop
greetzzzzzzzzzzz marcel
nee is niet kapot , maar je zij wat over de lak. alleen de lak op de voorbumper is kapot en moet daar nog een andere voor halen , maar wil een radical bumper.le mouton noir (sandy) schreef:hoezo hij is toch niet kapot?jiggy schreef:whahahah klopt moet nog nieuwe voor bumper halen miss wel een radical weet iemand in r'dam heeft redelijk goedkoop
greetzzzzzzzzzzz marcel
anders ff bij jan met de korte achternaam kijken?
http://www.vandentol-renault.nl/
Gewoon een goeie achterklep van een normale clio pakken. Ik heb nergens last vanOllie schreef:Originele eraf idd, dan hou je een mooie gatenkaas over in je achterklep![]()
En dan die Alien spoiler er mooi overheen kitten...
Dat krijg je met de "verkeerde"kleur blauwLotuzClioWilliams schreef:Een achterklep van een gewone Clio is op zich wel een goed idee, maar dan ben je met een beetje pech weer een hoop geld kwijt aan het overspuiten ervan. Ik heb nog geen gewone Clio in mijn kleur gezien namelijk.
Wees gerust... Hij komt niet op mijn auto...Frits schreef:@jacco.
heeft ollie deze spoiler niet??
Enne, ga je doen wat ik denk dat je gaat doen??Hou http://www.ebay.de eens in de gaten. daar komt deze spoiler regelmatig voor.
Jacco Twingi schreef:Nog meer lastige vragen:
Der is vast wel iemand met deze spoiler:
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 656CL1.jpg[/img]
Kan diegene mij de breedte vertellen?
Alvast bedankt
Dan kun je de spoiler en de klep toch mooi in 1 keer spuiten heLotuzClioWilliams schreef:Een achterklep van een gewone Clio is op zich wel een goed idee, maar dan ben je met een beetje pech weer een hoop geld kwijt aan het overspuiten ervan. Ik heb nog geen gewone Clio in mijn kleur gezien namelijk.
Nee moet zo ook te openen zijn.Dennis 16V schreef:Vraagje:
Mijn 16V heeft centrale vergrendeling, als ik mijn kofferbak handmatig wil openen of sluiten dan lukt dit niet. Ik krijg de sleutel in het slot niet gedraaid, en krijg hem dus ook niet op slot of geopend met de sleutel.
Is deze dan alleen te sluiten met de centrale vergrendeling of moet ik hem op een andere mannier handmatig sluiten/ openen?
Ik zou heel erg graag naar Veldhoven komen vanavond, maar hoe???Frits schreef:Nee moet zo ook te openen zijn.Dennis 16V schreef:Vraagje:
Mijn 16V heeft centrale vergrendeling, als ik mijn kofferbak handmatig wil openen of sluiten dan lukt dit niet. Ik krijg de sleutel in het slot niet gedraaid, en krijg hem dus ook niet op slot of geopend met de sleutel.
Is deze dan alleen te sluiten met de centrale vergrendeling of moet ik hem op een andere mannier handmatig sluiten/ openen?
Maar kom anders ff naar Veldhoven vanavond. kijken kan altijdZou je slot kunnen zijn of iets anders. Vuil misschien??
Is het wel de juiste sleutel/juiste slot?
GR.Frits
O. Ja nog geen 18Dennis 16V schreef:Ik zou heel erg graag naar Veldhoven komen vanavond, maar hoe???
Met mij eigen auto kan ik zowieso niet komen en ik weet zo niemand die met mij mee gaat en die wel eigen vervoer heeft
Frits schreef:O. Ja nog geen 18Dennis 16V schreef:Ik zou heel erg graag naar Veldhoven komen vanavond, maar hoe???
Met mij eigen auto kan ik zowieso niet komen en ik weet zo niemand die met mij mee gaat en die wel eigen vervoer heeftSorry ff niet aan gedacht.
Fietsen een idee?
tuurlijk wat jij wiljiggy schreef:kan ik ook een ronde powerfilter op mijn clio zetten omdat het nu ovaal is.
greetzzzzzzzzzz marcel
als je er 1 neemt, dan gewoon k&n of greenjiggy schreef:jah klopt de orginele is ovaal ,maar d8 dat je misschien ook wel een ronde op kon , maar ik probeer wel een hulp stukje bij te krigen weet je toevallig van welk merk de goede zijn en hoe duur .
greetzzzzzzzzzz mrcel