Dan kom ik ook op eigen houtje.
Hoeveel RTC'ers gaan er eigenlijk heen?
23-04-05 2e Mega Meeting Sontplein Groningen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon ff tellen, dus paar pagina's doorbladeren en turfen maar 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jaja, ik kom ook, neem gewoon de coupé mee
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Misschien met m'n 19, anders undercover in een andere auto.
ik kom lekker met de bestelbus 

-
Zeg,, zouden jullie het leuk vinden als ik ook ff kwam met mn standaard Laguna..
Ik ben toch in tha naberhood.. ff sfeertje proeven voordat we naar Zandvoort gaan natuurlijk.. en hoe kunnen we daar betalen dan voor zandvoort? is dat al bekend?
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzz

Ik ben toch in tha naberhood.. ff sfeertje proeven voordat we naar Zandvoort gaan natuurlijk.. en hoe kunnen we daar betalen dan voor zandvoort? is dat al bekend?

Ik zie daar geen problemen in. De rest denk ik ook niet. Je bent van harte welkom in Groningen.Laguna 2.0 RXE schreef:Zeg,, zouden jullie het leuk vinden als ik ook ff kwam met mn standaard Laguna..![]()

-
ik ben er zeker bij met m'n antraciet kleurige GT met zilveren vlammen op de zijkant (komen net vers uit de snijcomputer op m'n werk) 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Ik kom misschien ook wel even om de hoek kijken..... Als ik mijn vriendin over kan halen 
Ook moet ik mijn skirts natuurlijk ook weer gemonteerd hebben anders is het geen gezicht

Ook moet ik mijn skirts natuurlijk ook weer gemonteerd hebben anders is het geen gezicht

-
Nope, geen camera bij me.