miss as vrijdag ff checken

Niet?RoyW schreef:ja gezellig....Liquid schreef:Haha, lol @ ijs en chocomelk opmerkingen
ja zeg toch. gezelligLiquid schreef:Niet?RoyW schreef:ja gezellig....Liquid schreef:Haha, lol @ ijs en chocomelk opmerkingen
Daar komt toch van alles dus ken je nog wel ff pimpen met je beamer ook, leon kan (als die meewilt) wel bij 1 van ons. Patrick is dan in Rotterdam zoals gewoonlijk op vrijdagRoyW schreef:ja zeg toch. gezelligLiquid schreef:Niet?RoyW schreef:ja gezellig....Liquid schreef:Haha, lol @ ijs en chocomelk opmerkingen
miss as vrijdag ff checkengaat leon dan ook mee?
in de cliko of gaan we gescheiden? met de beamer er achteraan?
RoyW schreef:tijd voor een lijstje.
Vrijdag 22 April:
- Robert-Jan - Clio 16V GP
- André - Twingo
- Bambi - Alfa 156 GTA look
Misschien:
- Liquid - Clio 16V
- RoyW- BMW
weet je al inmiddels 20:30 Frans HalsstraatRemco T. schreef:ey andré hoe laat ga jij ???
nou vond hem eigenlijk 3x nix qua kleur dan, maar goed smaken verschillenChris schreef:Die Kawa groene GT was echt vet, zag hem wegrijden, ben benieuwd van wie die is.
Jij kwam van rechts (over die k*tdrempel)...cliotuning schreef:ik was ook ff in leiden geweest en ging rond half 10 weer weg en toen ik weg reed stonden er geloof ik de hele renault GANG! maar dat wist ik niet zeker maar ja toch wel een leuke avond was goed druk en wel aardige auto maar idd jammer van die #$&Y#* scooters!
maar goed jammer dan
Whoehahaaaaaaa,
..... en een VW Passat en een VW-busje en nog veel meer hè?Jacco Twingi schreef:Was wel gezellig daar in Leiden
Genoeg gezien, ook nog een paar auto's
Een berg clio's, een groen, witte & grijze GTT (Drie stuks dus...)
Een zwaar verlaagde rode Clio 16Vennuh 2 Modussen
![]()
Stelletje relnichtenAndré ter Velde schreef: Whoehahaaaaaaa,
Ik zie hem nog zitten met zijn vragende ogen: "Wat is dit?"
Lekker ventje in die Passat hè Jacco?
En mij ff bellen... ho maarJacco Twingi schreef:Jullie wisten wel naar goed de weg daaro....
Vaste PRIK zeker?
Oh ja, oh ja, oh ja, krijg ik weer de schuld.Wilma schreef:En mij ff bellen... ho maarJacco Twingi schreef:Jullie wisten wel naar goed de weg daaro....
Vaste PRIK zeker?
Dré: Uit het oog, uit het hart zeker