bevestigingsclipjes zijstrips clio williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
SheikValver

hoi hoi

me again 8)

vraagje ivm die clipjes van de zijstrips

de clio is momenteel gespoten en wordt terug in elkaar gestoken, maar bij het afhalen zijn 3/4 van de clips gekraakt, dus moet ik nieuwtjes hebben.

Maar, heb gehoord van vriend-garagist dat je ze in combinatie met de volledige zijstrips moet kopen; 50€ stuk (grote) 35€ stuk (kleintjes)

lijkt me onmenselijk veel...

vandaar mijn vraag, kan je dit apart krijgen zo'n clipjes? bij Renault zelf? of mss ergens anders??

op een afbraak zijn ze niet makkelijk te vinden, aangezien de clips enkel in de zijstrips passen van een 16v/williams/1.4S/1.4R.T

wie o wie helpt mij? :worship:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

mightycliofreak schreef:Maar, heb gehoord van vriend-garagist dat je ze in combinatie met de volledige zijstrips moet kopen; 50€ stuk (grote) 35€ stuk (kleintjes)
Prijzen komen me bekend voor. Die gekke dingen zijn idd. zo duur. Bij renault moeten ze ze ook los kunnen bestellen. maar je betaald er wel veel voor.

Wat je zou kunnen proberen, is de strips vast te kitten. en dan gewoon een nachtje laten drogen. Wel ff ondersteunen met schilderstape. Werkt ook goed.

GR.Frits
PatrickG

Of je kan naar de sloop gaan, daar vind je ze meestal wel..
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Patrick (Basic) schreef:Of je kan naar de sloop gaan, daar vind je ze meestal wel..
Maar zelden heel. Of jemoet echt geluk hebben dat je ze goed los krijgt.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ga naar de dealer en je weet het direct... :)

Volgens mij worden die dingen inderdaad uitsluitend geleverd in combinatie met de strips. En daarbij komt nog eens dat de zwarte stootlijsten NIET bestaan! Het grijze gedeelte zal afgeplakt moeten worden met zwarte tape die je voor een kleine 30 euro erbij kan kopen. :@

Maar ik zou eerst even naar je dealer gaan met deze vraag. Misschien kunnen zij ze wel los leveren.

P.S.: Wat je ook kan doen is kiezen voor de ph2. klemmen. Daarbij wordt geen geen gebruik meer gemaakt van klemmen, maar van plakstrips. Werkt perfect!
PatrickG

Frits schreef:
Patrick (Basic) schreef:Of je kan naar de sloop gaan, daar vind je ze meestal wel..
Maar zelden heel. Of jemoet echt geluk hebben dat je ze goed los krijgt.
Bram is het vorige keer ook goed gelukt bij de sloop in velserbroek hoor :)
SheikValver

ik ga morgen eens informeren bij de dealer, let's hope dat ze ze afzonderlijk verkopen

anders wordt het kitten, met wat zou ik het dan vasthangen? Tec 7?

ruitenlijm van 3M?
Merijn
Über-Spammer

Dat zou ik persoonlijk nooit doen, maar goed... Toen ik een nieuwe deurstrip besteld had, kreeg ik er 1 met klemmen ipv plaktrips. Die hebben ze toen voor me omgeruild, dus volgens mij moeten ze wel los te verkrijgen zijn. (zit ik me nu te bedenken... :) )
Gabri van der Veen
Über-Spammer

dubbelzijdige tape met op de uiteinden een druppie ruitenkit doet wonderen

wel goeie tape gebruiken bv die van innotec

http://www.innotec-industrie.nl/nl/prod ... sp?catID=8
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
crazy ass clio

vandaar mijn vraag, kan je dit apart krijgen zo'n clipjes? bij Renault zelf? of mss ergens anders??

bij renault zelf kan je ze gewoon bestellen er staat mij iets van bij dat je iets van 16 eurie betaalt voor 20 van die dingen

ik aleen was al bijna 500 eurie kwijt aan rubbers en klemmetjes ! en dat is afwerking om over de rest maar niet te spreken
Strijder

Bij mij worden voor mijn fase 2 nu clipjes besteld (a 0.55 eurocent perstuk) die klik je dan in je zijscherm en dan kan je later je zijstrip erop drukken.

Voor fase 2 zijn er 2 kleuren witte en rose maakt verder geen verschil uit.
Het gaat bij mij om de kleine strippen en had gevraagt wat die kosten was 20 euro per stuk, kon overigens gewoon los besteld worden (Y)
SheikValver

net naar de renault dealer geweest

2.5€ per clipje :(

heb er maar 10 besteld, want had er normaal rond de 20 nodig, de rest kit ik vast

nu ben ik toch zeker dat de zijstrips toch een beetje zullen vasthangen met de originele clips

maar toch, RENAULT BLIJFT EEN GELDWOLF :smoke:
~thijs~
Contacteer:

Strijder schreef:Bij mij worden voor mijn fase 2 nu clipjes besteld (a 0.55 eurocent perstuk) die klik je dan in je zijscherm en dan kan je later je zijstrip erop drukken.

Voor fase 2 zijn er 2 kleuren witte en rose maakt verder geen verschil uit.
Het gaat bij mij om de kleine strippen en had gevraagt wat die kosten was 20 euro per stuk, kon overigens gewoon los besteld worden (Y)
enige jammere van deze strips is dat ze na loop van tijd los raken :( mijn stootstrip ligt nu op de grond 9naja ik heb hem inmiddels opgeraapt :wink: ) Het zou ook kunnen zijn dat de auto niet goed ontvet is geweest toen deze strips bevestigd werden door renault toen ie gemaakt is
crazy ass clio

enige jammere van deze strips is dat ze na loop van tijd los raken :( mijn stootstrip ligt nu op de grond 9naja ik heb hem inmiddels opgeraapt :wink: ) Het zou ook kunnen zijn dat de auto niet goed ontvet is geweest toen deze strips bevestigd werden door renault toen ie gemaakt is[/quote]

mijn strips hangen nog steedt heb mijn 2 keer helemaal gestript maar alles is bij mij blijven hangen (Y) ! maarja ik heb er tenslotte voor geleerdt
------------------------------------------------------------------------------------
:worship: ficking cars ist a job ist an art :worship:
SheikValver

crazy ass clio schreef:enige jammere van deze strips is dat ze na loop van tijd los raken :( mijn stootstrip ligt nu op de grond 9naja ik heb hem inmiddels opgeraapt :wink: ) Het zou ook kunnen zijn dat de auto niet goed ontvet is geweest toen deze strips bevestigd werden door renault toen ie gemaakt is
mijn strips hangen nog steedt heb mijn 2 keer helemaal gestript maar alles is bij mij blijven hangen (Y) ! maarja ik heb er tenslotte voor geleerdt
------------------------------------------------------------------------------------
:worship: ficking cars ist a job ist an art :worship:[/quote]

het heeft er niets mee te maken of je het geleerd hebt of niet hoor, die clips zijn gewoon f*cking makkelijk te breken...

zelfs ervaren carrossiers hebben er het schijt van :wink:
Merijn
Über-Spammer

Doe slim en koop de plakstrips... :D Plakken als de beste!
crazy ass clio

dat kan ook plakstrips :D

ja het zijn klote clips maar dat zijn de meeste van renault :lol: duur en breekbaar :lol:
Strijder

Zo net ff mn acht clipjes opgehaald 5.24 euro inl bt, straks ff monteren :)
Plaats reactie