Heeft er toevallig iemand foto's van een lederen interieur voor een Clio 2?
Thanx
leder clio
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Dat zou ik ook wel es willen zien.... 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
En dan niet van een sport of een initiale. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gabri is zo'n interieur eens in een duitse clio op de sloop in Twijzel tegengekomen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
ga er binnekort nog wel eens kijken staat er denk ik nog wel 

-
- Über-Spammer
sloop zit aan de doorgaande weg van hardegarijp richting buitenpost, en voor renault-onderdelen kun je beter naar oudehaske gaan, daar zit namelijk de renault-sloop
dat interieur was trouwens van een clio 2 ph1 en stond er zaterdag nog altijd hetzelfde bij
dat interieur was trouwens van een clio 2 ph1 en stond er zaterdag nog altijd hetzelfde bij
-
- Über-Spammer
ja dat was die ja, heb de foto's helaas niet meer, maar was grotendeels nog wel goed bruikbaar, leer van de passagiersstoel (ivm airbag) en deurpaneel overzetten
Ja dat van oudehaske had ik gehoord, daar zal ik binnenkort eventjes rondkijken.Gabri schreef:sloop zit aan de doorgaande weg van hardegarijp richting buitenpost, en voor renault-onderdelen kun je beter naar oudehaske gaan, daar zit namelijk de renault-sloop
En wat dat met die phase's is bij renault ik snap er nix van wie legt me dat uit!
-
- Über-Spammer
is gemakkelijker uit te leggen door mede van plaatjes, anders komt er zo'n verhaal
wie voelt zich aangesproken om plaatjes te zoeken

wie voelt zich aangesproken om plaatjes te zoeken

-
- Über-Spammer
bedoel meer dat ik eigenlijk op iemand wacht die toevallig een hele rij met afbeeldingen heeft van de verschillende phases van de clio, heb zelf momenteel even geen tijd om dat op te zoeken