betekend dit dat er geen 1 op zit??Maus schreef:Daar kan je héél lang naar zoeken.
hmmz das nieuw voor mij, hoe werk dat?Erik Olijnsma schreef:jup,
moet je helaas werken met een high-input
Zie mijn advertentie: http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?TOPIC_ID=35406 Op deze adapter sluit je de speakerkabels van je renault radio aan en aan de andere kant kun je verder met een rca kabel naar je versterker. Ik heb deze destijds gekocht voor een twingo radio, werkt echt perfect.P@TB@D schreef:hmmz das nieuw voor mij, hoe werk dat?Erik Olijnsma schreef:jup,
moet je helaas werken met een high-input
In je dash 10 cm. in je deuren 13 en met wat paswerk 16.5 en achter is het ook 13 cm uit mn hood.Dennis 16V schreef:Kan iemand mij vertellen welke maat boxen ik in een clio 16v ('92) kwijt kan. Ik bedoel dus zonder iets aan te passen, gewoon in het dashboard en achter langs de hoedenplank (standaard plaatsen).
er zijn deurbakken te koop voor een euro of 50-60 en dan kan je erg moi 16,5 kwijt in de deurenDennis 16V schreef:Kan iemand mij vertellen welke maat boxen ik in een clio 16v ('92) kwijt kan. Ik bedoel dus zonder iets aan te passen, gewoon in het dashboard en achter langs de hoedenplank (standaard plaatsen).
Dacht het niet. Maar als je fatsoenlijk radio wil luisteren zou ik toch voor wat anders gaan dat standaard.Dennis 16V schreef:Dus als ik het goed begrijp voor 10cm en achter 13cm. Zijn ze voor en achter niet even groot?
Het gaat mij er even niet om ofdat het standaard slecht is ofzo ik wil gewoon de standaard maten weten. Ik doe er zeker geen 40 watt boxjes in, maar ik wil alleen de standaard maten weten zodat ik in die maten een zwaardere box kan uitzoeken.Frits schreef:Dacht het niet. Maar als je fatsoenlijk radio wil luisteren zou ik toch voor wat anders gaan dat standaard.Dennis 16V schreef:Dus als ik het goed begrijp voor 10cm en achter 13cm. Zijn ze voor en achter niet even groot?
Een versterker en sub enz. is niet eens direct nodig.
GR.Frits
Naast de hoedeplank past net als in het dashbord een 10cm speakertje.Dennis 16V schreef:Het gaat mij er even niet om ofdat het standaard slecht is ofzo ik wil gewoon de standaard maten weten. Ik doe er zeker geen 40 watt boxjes in, maar ik wil alleen de standaard maten weten zodat ik in die maten een zwaardere box kan uitzoeken.
Erik (Schepjes) schreef:Net een compotje gekocht;
Audiobah ABC600T
van het weekend inbouwen, kben benieuwd