ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

dat sowieso..zou wel zonde zijn als die jongen in zn 'val' het seizoen van christian meeneemt..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

het lijkt er wel op helaas

en velen vonden ca een balletje, nou ik kan je vertellen dat is meer onzekerheid, ik ben op de test geweest in misano en heb een tijdje met hem en zijn vriendin zitten praten, en ik vind het gewoon een aardige jongen, een broekie in een f1 wagen :D :D :D
sound is echt gaaf zo dichtbij ben ik nog nooit geweest :lol: :lol:
doet wel zeer aan je oortjes :D :D

heb er nog een filmpje van alleen geen server :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Contacteer:

hmm ja hoe ie is weet ik niet..en denk ook niet dat t veel uitmaakt..als je maar talent hebt, en vooral centjes..
of t slim was om bij minardi te gaan rijden ben ik nog steeds niet uit, maar goed, hij maakt kilometers en schijnt te worden gevolgd door sauber..das ten minste een stap(je) hoger..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja waar moet je anders beginnen, het is meestal minardi of jordan :(
de rest is niet zomaar haalbaar voor nederlanders denk ik.
paulvanrooij
Contacteer:

nee das waar..maar misschien was midland (jordan) een betere optie geweest..maar aan de andere kant..ze zullen er vast wel goed over nagedacht hebben..
Haas
Car: Megane RS

Luco/Alpine-racer schreef:het gaat erom wat je nu echt wilt
hij roept dat die wil rijden, maar als die dan een aanbod krijgt is het weer niet genoeg.
heeftie voor dit seizoen een fatsoenlijk aanbod gehad dan?
Luco/Alpine-racer schreef:en maar roepen ik ben zo snel
maar rijden ho maar
alleen maar zakken vullen
mag ik je er aan herinneren dat Jos wel de meest succesvolle coureur is uit de geschiedenis! Bovendien..hoezo zakken vullen? is de man er dan echt zo rijk van geworden? Denk t dus niet..
Luco/Alpine-racer schreef:bahbahbahbah
altijd smoesjes om de overeenkomst te laten klappen en dat siert hem niet, desondanks ben ik wel fan van de racer jos, maar voor de rest is die nog arroganter dan alle andere nederlandse coureurs bij elkaar
arroganter? ik noem een CA en een Tom Coronel..die zeuren pas: ow ik ben zo snel, ik kan alles aan, ik doe dat wel ff. Weet je het 'contract' nog van Tom bij Arrows. Ja, ik ga t wel ff doen in de F1..jammer allleen dat hij dusdanig tegenviel bij de eerste tests, dat ze m niet genomen hebben, maar Pedro de la Rosa. Terecht!!!

Waarom moeten nederlanders altijd zeiken en zeuren op sportmensen! Doe t lekker zelf! zo hard als we schreeuwen als t goed gaat, hoe sneller we geen 'fan' meer zijn als t ff wat minder gaat. Denk je nou echt zelf dat Jos met plezier bij Minardi is gaan rijden? nee, hij wist zelf dat t nix zou worden, maar twee seizoenen aan de kant kon hij zich niet permitteren... Lekker makkelijk hoor, altijd maar zeuren en zeiken...
Die man heeft wel jaren en jaren geinvesteerd in zijn carriere, dan kan ik me best voorstellen dat hij niet alles aanneemt wat er voorbij komt! En dat hij naar amerika vertrekt, super, ben echt opgelucht dat t wat wordt voor m want hij verdient veel veel meer dan al dat gezeur en gezeik van de zogenaamde nederlandse fans, danwel studio sport mentaliteiten, en de politiek in de F1...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

als je echt wilt rijden pak je alles aan maar das mijn mening.

meest succesvolle coureur ja dat ben je al snel in nederland
kijk eens goed naar zijn f1 carriere
kijk eens waar die woont, hij is multimiljonair
naar amerika??? dat aanbod vond die ook te min
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Luyendijk is prima! Cor Euser, Peter Kox, dat zijn ook (Y) gasten en ze doen het nog niet verkeerd ook
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
paulvanrooij
Contacteer:

Jos was een heel goede coureur ja..heeft een hoop mooie dingen laten zien! maar het gaat mij erom dat ie niet gewoon een regelingetje treft met Trust en gewoon lekker in Amerika, of DTM gaat rijden..daar weer wat plezier krijgen in t racen en op een waardige manier je carriere afsluiten..
maar goed..we kennen allemaal de inhoud van t gesprek niet..voor t zelfde geld is die Perridon (of hoe heet die knakker van trust) wel niet zo'n sympathieke man en heeft ie t expres op een rechtzaak uit laten lopen in de veronderstelling dat hij gelijk zo hebben..
mocht dat t geval zijn: een hele slechte gok...
Haas

Luco/Alpine-racer schreef: naar amerika??? dat aanbod vond die ook te min
tsja..zekerheid voor 1 race..hmz..minders... Maar goed, ben t met je eens datie dat had moeten doen!!
paulvanrooij
Contacteer:

Een hele gave race! lekker spannend en er gebeurde een hoop..dit geeft toch weer wat hoop op een 'spannend' kampioenschap..ondanks de uitslag van de race
Marcel B.

Zeker, een van de meest boeiende races sinds een jaar of twee! :)
Haas

en dan t belangrijkste... Schumacher is weer op de weg terug!!! >-)

;) ff reacties oproepen ;)
-PAZ-
Über-Spammer

levert in elk geval mooi races op als er een paar kunnen vechten om de overwinning beter dan dat er 1 of 2 bij de start weg scheuren en dat je ze niet meer terug ziet tot da finsch
paulvanrooij
Contacteer:

~Haas~ schreef:en dan t belangrijkste... Schumacher is weer op de weg terug!!! >-)

;) ff reacties oproepen ;)
je wou een reactie? nou hier krijg je er 1 hoor!

(Y) (Y)

:p
Gabri van der Veen
Über-Spammer

~Haas~ schreef:en dan t belangrijkste... Schumacher is weer op de weg terug!!! >-)
na z'n uitstapje in de grindbak wel ja :p ,

ben benieuwd hoe de volgende race zal verlopen
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Supergave race. Hele mooie acties gezien. Dit was 1 van de betere races van de afgelopen jaren. :)
Chris@R5

Er werdt weer eens gevochten tot het eind (Y)
Rudo

Ik vrees alleen het ergste voor de rest van het seizoen: wederom een oppermachtige Schumacher die met twee vingers in z'n neus en een ronde voorsprong de komende races gaat winnen. Het is een kwestie van tijd eer hij Alonso op de ranglijst heeft ingehaald. :evil:
Riël
Über-Spammer

Effe afwachten nog. Schumacher rijdt dan wel op het scherpst van de snede, alonso heb ik het gevoel dat ie het begin van de race rustig aan heeft gedaan.
Negotiator
Contacteer:

Een renault die een ferrari eruit trekt

Dat zien we graag :worship:
Riël
Über-Spammer

:lol:
Haas

Rudo schreef:Ik vrees alleen het ergste voor de rest van het seizoen: wederom een oppermachtige Schumacher die met twee vingers in z'n neus en een ronde voorsprong de komende races gaat winnen. Het is een kwestie van tijd eer hij Alonso op de ranglijst heeft ingehaald. :evil:
als alonso blijft zorgen datie in de punten blijft finishen, ook al is t tweeder, derde, vierde of lager...Dan wordt t lastig voor schumacher, aangezien je niet veel punten inloopt als je tegenstander tweede of derde werd. vroeger ging dat wat makkelijker... maar goed, spannend zal t zeker worden en das alleen maar mooi!!

Vond de regie dit jaar ook beter op San Marino. Meestal is t echt bagger, die mensen kregen denk ik extra betaald om op cruciale momenten het verkeerde te filmen ofzo, dit jaar ging t al heel wat beter. Nog niet vlekkeloos, maar t lijkt er op dat die pastavreters t beginnen te snappen (mag ook wel na een kleine 20 jaar :lol: )

@Paul: :D (Y)
Matijs
Contacteer:

Het moet niet veel spannender worden, want dan kan ik echt niet meer op de bank blijven zitten 8)

En nadat Alonso vorige race de 100ste overwinning voor een Renault motor behaalde, nu gaat de Renault ook de boeken in als de eerste F1 motor die twee races op rij heeft gewonnen (in de moderne F1 dan toch).
paulvanrooij
Contacteer:

werken ze dit jaar niet met een regiseur van de FIA uit voor alle races, in plaats van een locale regiseur bij elke race? dacht zoiets ergens gelezen te hebben...

T zal lastig worden voor schumacher om dit jaar weer kampioen te worden, maar aan de andere kant is ie nu misschien wel wat druk kwijt, en kan ie weer ouderwets gaan knallen..hoop ik..
want anders is alonso dalijk halverwege t seizoen kampioen, en das toch ook niet de bedoeling toch?
Riël
Über-Spammer

Jawel 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik maak me serieus zorgen over de race pace van de Ferrari... :(
Riël
Über-Spammer

Ja, tuurlijk.

Die ferrari is gewoon sneller. Kijken wie de beste coureur is. Shumi moet zo nu en dan nog eens een klein foutje maken, alonso mag zoals gister blijven rijden van mij :P
paulvanrooij
Contacteer:

ja maar je vergeet wel dat ferrari op imola altijd heel sterk is geweest, en dat t schumi's favo circuit is..
ik denk dat we bij de volgende race in barcelona (toch?) een heel ander beeld gaan krijgen weer...
Haas

barcelona is, gezien het verleden, geen goed circuit voor ferrari geweest. meestal McLaren territorium...maar denk dat Renault het dit jaar super gaat doen daar. Hoe de Renault ook op de kerbstones lag in Imola, net de McLaren van 2000 :worship:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Flavio Briatore blijft bij Renault in 2006
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Haas

omdat ie weet dat ze geen kampioen gaan worden dit jaar :lol:

(Hij zou vertrekken mochten ze kampioen worden)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Renault 4-0 de rest
ze worden denk ik met twee vingers in de neus kampioen :worship:
-PAZ-
Über-Spammer

het word hopelijk weer een spannend seizoen nu het erop lijkt dat de ferrari beter is dan in de eerste races, is altijd leuk dat er verschillende auto kunnen strijden om de overwinning
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

reken daar maar echt niet op
Gesloten