ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan heb ik niets gezegdNiels Takken schreef:Ik heb ze er ook in zitten, je kon ze toen als accesoire bestellen, tenminste als je speakers in je deur wou

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gewoon op ebay==>http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 87498&rd=1StyxX schreef:Ik kan die stickers dus nergens vinden op ebay of marktplaats
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ook niet absurd duur
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Nog iemand interesse in een leuk patroontje voor een trui of zo? Of voor degenen die nog steeds met Ministeck spelen.
[img]http://www.bmdesigns.co.uk/cars/ren002.jpg[/img]

[img]http://www.bmdesigns.co.uk/cars/ren002.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat geloof ik goed ja!
ook iets merkbaar qua prestaties al?
ook iets merkbaar qua prestaties al?
-
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
Ik heb ff een week de 206 automaat van mn oma gereden, dus het gaat allemaal ineens heel hard.
Maar hij lijkt vanuit onderin nog iets krachtiger.
Volgens mij kun je die verschillen eigenlijk alleen maar meten.

Volgens mij kun je die verschillen eigenlijk alleen maar meten.
Ik voelde het verschil wel onderin hoor 

Heb je wel goed gekeken?crazy ass clio schreef:er staat een hele nette williams te koop bij de subaru dialer op de autoboulevour in utrecht is echt de moeite waard en nog geen 5000 eurie nog geen 120.ooo gelopen en onderhoudsboekjes aanwezig voor de liefhebber !
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Vanochtend heb ik ze even laten monteren (45 minuten werk). Ze voelen idd niet te hard, maar gewoon lekker degelijk aan. Ik ben tevreden ermee.LotuzClioWilliams schreef:Kep ze! Van de week monteren en dan eens kijken of ik bij de eerste de beste drempel een hernia oploop.LotuzClioWilliams schreef:En eerder vandaag nog met iemand afgesproken voor morgenavond om een setje Coupe schokdempers op te halen.

Gewoon es asohard de bocht door rammen, dan merk je het wel
Het lijkt alsof et niet kan met die snelheid, maar hij gaat gewoon...
(probeer het wel even in een bocht waar je wat uitwijkmogelijkheid hebt, anders ligt zometeen alsnog je voorwielophanging in de kreukels

Het lijkt alsof et niet kan met die snelheid, maar hij gaat gewoon...
(probeer het wel even in een bocht waar je wat uitwijkmogelijkheid hebt, anders ligt zometeen alsnog je voorwielophanging in de kreukels

Iemand enig idee of dit een nette williams is? Info over bekend?Chris schreef:Heb je wel goed gekeken?crazy ass clio schreef:er staat een hele nette williams te koop bij de subaru dialer op de autoboulevour in utrecht is echt de moeite waard en nog geen 5000 eurie nog geen 120.ooo gelopen en onderhoudsboekjes aanwezig voor de liefhebber !
-
Steenslag en parkeerdeukjes hoef je zelf geen schuld aan te hebben, dus zegt ook niet zoveel over hoe de wagen gebruikt is.
-
Vertel. 

-
Wat ik er mee wil zeggen, is dat steenslag en parkeerdeukjes tegenwoordig vaak veroorzaakt worden door mensen die geen moer geven om andermans auto. Niet uitkijken bij het openen van de deur en op de snelweg voor je duiken wanneer daar anderhalve auto ruimte is bijvoorbeeld.
En wat als je de deukjes, steenslag en velgen zou laten aanpakken? Zou het dan wel een interessante Williams kunnen zijn?
En wat als je de deukjes, steenslag en velgen zou laten aanpakken? Zou het dan wel een interessante Williams kunnen zijn?
Ik zie het net ff anders, als een auto onder de steenslag en deukjes zit, en de velgen zijn verwaarloosd, dan ligt dat echt niet alleen maar aan andere verkeersdeelnemers.
- Overmatige steenslag -> Klevers.
- Veel deukjes -> Ligt echt niet alleen aan degeen die naast je parkeert, misschien eens op eigen parkeerstijl letten?
- Velgen -> Bijhouden?!
- Veel deukjes -> Ligt echt niet alleen aan degeen die naast je parkeert, misschien eens op eigen parkeerstijl letten?
- Velgen -> Bijhouden?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kut en auto zijn twee dingen die ik interessant vind en ook in deze volgordeChris schreef:Kom maar eens een bakkie doen, die kutauto's is mijn werk.

liefst een kut met veel geld, des te mooier de auto ghehehehehe
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ja, uiteraard zul je er mensen bij hebben die wat minder zuinig met hun auto omgaan. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_sad.gif[/img]Chris schreef:Ik zie het net ff anders, als een auto onder de steenslag en deukjes zit, en de velgen zijn verwaarloosd, dan ligt dat echt niet alleen maar aan andere verkeersdeelnemers.
- Velgen -> Bijhouden?!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
niet iedereen laat gelijk elk plekje bijwerken he
dat doen alleen de gekken

dat doen alleen de gekken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tis inmiddels wel duidelijk........vanmiddag wezen kijken en de wagen lekker laten staan. Matig tot redelijk exempaar maar zeker niet zuinig mee omgegaan. (wanneer vergeleken met bouwjaar en kilometerstand)
Velgen echt heel fout gespoten, phase 1 kleur, dus later op kenteken gezet, slijtage onderdelen binnenkant, putjes, deukjes en krassen + roest op kofferklep.
Velgen echt heel fout gespoten, phase 1 kleur, dus later op kenteken gezet, slijtage onderdelen binnenkant, putjes, deukjes en krassen + roest op kofferklep.
eindelijk heb ik ook een devil spruitstuk, vanmiddag opgehaald, weet nog niet wanneer ie eronder gaat, maar ik kan niet wachten.
ben ook gelijk naar de dynomeeting in goes gereden, aangezien ik toch in de buurt was, en heb hem op de testbank gegooid. resultaat was 137,5 pk/158,9 nm koppel aan de wielen. na het aanpassen van mn uitlaat en inlaat gaat ie er weer op, weten we wat het heeft opgeleverd.
ik ben iig tevreden
ben ook gelijk naar de dynomeeting in goes gereden, aangezien ik toch in de buurt was, en heb hem op de testbank gegooid. resultaat was 137,5 pk/158,9 nm koppel aan de wielen. na het aanpassen van mn uitlaat en inlaat gaat ie er weer op, weten we wat het heeft opgeleverd.
ik ben iig tevreden

-
Maar dan is hij niet geheel standaard meer, Sunil! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]