De suckers staan momenteel ook dagelijks te laseren met hun nieuwe pistooltjes op annevondelingweg in lwd! Dus uitkijken geblazen

Ja doe dat, wil nog wel een setje op m'n zijraampjes hebben!!!Mr Bullet (Sietze) schreef:Ik heb nog een stapel RTC stickers liggen misschien kom ik wel even langs dan kan de liefhebber er eentje krijgen!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=Rene (Mr. TX) schreef:Van wie is die gt turbo met het 16v blok?
Zal wel aardig rap zijn.
idd jammer, maar volgende keer beter!!!gerard lanting schreef:heyzz![]()
leuke foto s , en lekker weer![]()
alleen jammer dat er niet meer waren
nope, had ik ff geen zin meer ingerard lanting schreef:hey erik jij had ook nog foto s gemaakt toch
kun je die er ook even bij zetten
Kun je dit niet verplaatsen naar 28 mei in Drogeham? Heb geen zin om 2 x naar Friesland te rijden.Erik Olijnsma schreef:over volgende keer gesproken:
29 mei 2005 14:00 Mediamarkt terrein Leeuwarden
![]()
Kan nu echt niet liggen aan dat we het te laat bekend maken![]()
Als ik de foto's een paar posts hoger bekijk zie ik ook petjes en wiggers enzoXabre schreef:trouwens dat in drogeham lijkt me een beetje een sjonnie en anita meetinggolfjes en petjes enzo
that's the spirit!Xabre schreef:zover is het nou ook weer niet, dan maak je maar zin
trouwens dat in drogeham lijkt me een beetje een sjonnie en anita meetinggolfjes en petjes enzo