Bram schreef:Zag net toen ik wegreed van het Circuit Zandvoort een lichtgrijze Clio 16V aan komen rijden. Ik denk dat het Liquid is in z'n pas aangeschafte Clio.
Verder op het circuit nog wat Clio's 16V, R19 16V, Clio V6, 5 GTT. Ga er straks weer ff kijken
Nope, wasn't me... ben helaas aan het werk.. Wat is er nu op het circuit te doen dan?
Gister in Gouda centrum, een zwarte Clio2 met RTC stikkers en nummerplaathouders, Lexusachterlampen en een uitlaat links en rechts, gave Clio, jammer alleen van die stikker op zijn achterruit.
Heb ik ook zien rijden in Gouda gisteren ja!
Reed nog langs mijn school (ID College)
Gister in Gouda centrum, een zwarte Clio2 met RTC stikkers en nummerplaathouders, Lexusachterlampen en een uitlaat links en rechts, gave Clio, jammer alleen van die stikker op zijn achterruit.
Heb ik ook zien rijden in Gouda gisteren ja!
Reed nog langs mijn school (ID College)
Dat kan best kloppen Woon er vlakachter. Ennuh op maandagavond en dinsdagavond is ie altijd te bewonderen bij het ID college
@ arie Idd ik was het uiteraard
@ chris Niet getreurd hoor de RTC raamband komt er ook nog op
Gespot vandaag rond 18.20 op de A1
afrit Utrecht/Almere
R19
voor zover ik kon zien wit van voren
en blauw verkleurend naar achtere
Sterretjes sticjers erop en op de spoiler zwart witte blokjes
die vanaf het zijscherm kwamen.
In mijn ogen echt een DGB auto of rijd deze al langer rond ?
Negotiator schreef:Volgens mij binnenkort een R19 in De Grote Beurt
afrit Utrecht/Almere
R19
volgens mij is dat van die Radio Veronica DJ
Overigens komt er rond 13 mei een witte Megane (geen coupe) in DGB, kennis van mij z'n collega, auto was vandaag onthuld, misschien nog foto's later...
Heel erg wijs, NU op het Bodegraven Circuit, twee Renaultjes 5 crossauto's! Waarschijnlijk van de lokale autosloop, zal er morgen ff langs rijden voor foto's.
SMILLIAW schreef:daarnet op de a13 vanuit rotterdam reed een witte ren 5 die toeterde en zn opstak, ik natuurlijk ook
kenteken was iets van tr-70-.. volgens mij...
hehe, jaah dat was ik ik zag op je nummerplaat RTC staan, ik denk effe toeteren
gespot rond de klok van 7.
Wat: een rode R5 volgens mij een GTT
Waar: In hoogvliet ter hoogte van de mac.
Bijzonderheden: Niet kunnen zien ging het net te snel voor
Clio williams op het zicht origineel in Prinsenbeek/Breda (weet niet wat dat daar is) geparkeerd in een "nieuwbouwwijk" achter de mac/praxis.
Vanmiddag om +/- 18.00 uur
afrit Utrecht/Almere
R19
volgens mij is dat van die Radio Veronica DJ
Overigens komt er rond 13 mei een witte Megane (geen coupe) in DGB, kennis van mij z'n collega, auto was vandaag onthuld, misschien nog foto's later...
Martijn *Baccara* schreef:Vanmiddag in Loenen (Gld.):
R21 Turbo Ph.I
(vaal)rood
ZH-**-**
helemaal origineel, voor zover ik kon zien
geen RTC-kenmerken
Die ben ik volgens mij wel eens langs 't Apeldoorns kanaal tegengekomen. Rijdend in m'n 21 zat ik een eeuwigheid naar dat ding te kijken toen ie me tegemoet kwam, en van me af reed. Ik overwoog nog een 180 graden turn om ff te kieke, maar had nou niet bepaald de indruk dat de bestuurder ook maar enigszins geintresseerd was in een vergelijkbaar voertuig.
afrit Utrecht/Almere
R19
Gisteren middag rond 17:30 op de Boschdijk in Eindhoven een rode Clio 16v gezien NZ-TJ-14.
Spoilerke hier en daar, maar zag er nog wel goed uit.
Zag geen RTC stickers maar misschien niet goed gekeken .
Gister gespot door Sandy in de file op de A2
Renault 5 met bleu sport raamband en met gouden RTC stickers aan de zijkant.
Wie o Wie?
Verder door mij gespot in Waalwijk een zilvere V6, heb snel een RTC sticker onder zijn raampje gestopt. Kenteken weet ik niet meer maar ken de eigenaar, een autoschadebedrijf.
Gisteravond gespot in Leiden, een KAWASAKI groene 5 GT Turbo. Ik was net te laat om verdere details te kunnen bekijken. Tevens reed er een witte GTT met een H- kenteken, een rode phase 2 met gele RTC stikkers en mooie velgen(Rob?) en een zilvergrijze phase 2 met RTC houder, G- kenteken. Dit alles bij het transferium.
geen renault's, maar wel heeeel erg dik!
gespot 2x wiesmann cabrio in dordt
volgens mij voor opnamens voor autowereld o.i.d. 3....2.....1 green light go!!!
[img]http://webdisk.planet.nl/rafae011/publi ... 51_JPG.jpg[/img]
Chris schreef:Gisteravond gespot in Leiden, een KAWASAKI groene 5 GT Turbo. Ik was net te laat om verdere details te kunnen bekijken. Tevens reed er een witte GTT met een H- kenteken, een rode phase 2 met gele RTC stikkers en mooie velgen(Rob?) en een zilvergrijze phase 2 met RTC houder, G- kenteken. Dit alles bij het transferium.
had ie groene gtt willie velgen eronder? zo ja dan komt ie uit lisse
vandaag allemaal opletten
als je een smerige rode patrol met alpine sleurhut erachter ziet en daarachter een blauw gtt dan zijn wij het
vanaf ael naar zandvoort
daarnet zag ik bij de Mac Donalds in Bodegraven een hele nette blauwe gtturbo staan op de parkeerplaats, er zaten oz wielen onder, en een nummerplaathouder van de renault tuning club, wil ik ook!
ik denk dat het dezelfde gtturbo is die ik zondagavond in utrecht tegenkwam, zeer netjes
vanmiddag gespot door een vriendin van mij in Oss bij een stoplicht..
een zwarte GT Turbo..kenteken of wat dan ook wist ze niet..alleen dat t een hele gave auto was en dat ie heel snel weg was