ja, zit nog te twijfelen hoe ik dat ga doen...Johan schreef:leuke velgen haas.Nu nog naaf doppen, en nog wat verlagen en dan is ie af.
dat was ik wel van plan jarobclio16V schreef:Zeker een keer in de twee maanden de wielen eraf halen en poetsen.
eerste indrukken zijn goed. Maar heb ze nog niet echt aan de tand gevoeld vanwege t balanceren wat nodig is en het feit dat t btje aanloopt als ik teveel ga hoekenH8bal schreef:Hoe rijden die uniroyal rally's ?
'k heb die van mijn net uit gesneden, doe je hem in kleur spuiten?Verder nog de cupra lip aan t schuren.
jup i.d.d. 'k heb de bijrijderskant uit gezaagd/gesneden, wat een k*twerk~Haas~ schreef:yeps, zwart metallic
Heb alleen de mijne niet uitgesneden. Om de een of andere reden kreeg ik nu een andere lip dan 'iedereen' hier die zo'n ding bestelde. Wel tzelfde onderdeelnummer, maar een ander lip??? Ik heb er een met links en rechts twee gaten, midden dicht. Denk dat jij er een met vijf hebt, waar je de bijrijderskant uit heb moeten snijden??
Zal morgen wat foto's maken en postenOok meteen ff wiellager LV vervangen, dies echt naar de t@ring