Green openluchtfilter

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Ernie E.

Wie weet of een openluchtfilter van Green van een R 19 16V ook op een clio 16V past? zonder dat er iets aan veranderd hoeft te worden ?
Marcel B.

hier stond onzin :D
Laatst gewijzigd door Marcel B. op vr 22 apr 2005 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ernie E.

Ik wilde dat even zeker weten, voordat ik hem koop bij iemand.....hehehe
Liquid
Contacteer:

hehehe
Vroem enzo
Ernie E.

Dus er is plaats voor in de motorruimte als ik de orginele luchtfilter behuizing verwijder.....?
Patrick L.

een openluchtfiler van een 1916v wordt gemonteerd op de slang die naar het luchtfilterhuis gaat, dat huis vervalt en luchtfilter komt op de slang. de Clio 16v heeft het luchtfilterhuis direct gemonteerd op het gasklephuis, er zit dus geen slang tussen, het openluchtfliter van de clio16v komt dus direct op gasklephuis. Dit zijn 2 verschillende luchtfilters en zijn niet onderling verwisselbaar.
Ernie E.

Oke....bedankt....dat wilde ik nou even zeker weten. Thnx Man
Marcel B.

Patrick L. schreef:een openluchtfiler van een 1916v wordt gemonteerd op de slang die naar het luchtfilterhuis gaat, dat huis vervalt en luchtfilter komt op de slang. de Clio 16v heeft het luchtfilterhuis direct gemonteerd op het gasklephuis, er zit dus geen slang tussen, het openluchtfliter van de clio16v komt dus direct op gasklephuis. Dit zijn 2 verschillende luchtfilters en zijn niet onderling verwisselbaar.
wtf, wist ik geeneens :)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Patrick L. schreef:een openluchtfiler van een 1916v wordt gemonteerd op de slang die naar het luchtfilterhuis gaat, dat huis vervalt en luchtfilter komt op de slang. de Clio 16v heeft het luchtfilterhuis direct gemonteerd op het gasklephuis, er zit dus geen slang tussen, het openluchtfliter van de clio16v komt dus direct op gasklephuis. Dit zijn 2 verschillende luchtfilters en zijn niet onderling verwisselbaar.
'k heb nog wel zo'n klereding liggen
doe maar ff een pm als je intresse heb :D (verkocht)
Plaats reactie