hallo iedereen.
wie kan mij helpen als ik rem trekt de auto na links.
de zuigers zitten ook niet vast en de gleidebusjes zitten ook niet vast.
wie weet wat dan kan zijn?
gr patrick
trekken bij het remmen
dat eerst doen dan
Staat van blokken/schijven??

-
Steven schreef:Dan trek je toch gewoon met rechts?

maar trekt ie alleen met remmen???
in zn 2 op n rechte weg in t midden gaan rijden handen los en gas erop trekt ie naar kant wissel dan j wielen eens (voorkant links naar rechts en andersom)
voor j dat doet ff bandenspanning gelijk zetten btw
(als j draairichting banden hebt van voor naar achter als ze niet gecupt zijn)
als t puur met remmen is rij ff naar een garage en vraag of j m ff op de remmentestbank mag zetten....
dan weet j waar j over praat er mag best wa remverschil op zitten max 0.9 oid
suc6 dude
-
t zou kunnen dat de blokjes of schijf aan de linkerkant niet echt op hetzelfde moment tegen mekaar aan komen dan aan de rechterkant.
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
****EDIT**** Je bouwt druk op in je leidingen, totdat alle voeringen tegen de schijven en trommels aanzitten. Dus mocht de ene kant al de neiging hebben al eerder te gaan dan de andere, dan neem de vloeistof nog de weg van de minste weerstand, kortom de andere kant vullen zodat links en rechts gelijk is.. Dit in ieder geval bij een goede hoofdremcilinder en leidingen.
-
Andere kant vullen????~Haas~ schreef:****EDIT**** Je bouwt druk op in je leidingen, totdat alle voeringen tegen de schijven en trommels aanzitten. Dus mocht de ene kant al de neiging hebben al eerder te gaan dan de andere, dan neem de vloeistof nog de weg van de minste weerstand, kortom de andere kant vullen zodat links en rechts gelijk is.. Dit in ieder geval bij een goede hoofdremcilinder en leidingen.
Er is maar 1 centrale tank voor de remvloeistof, tenzij ze er nog eentje ergens hebben verstopt???
of vergis ik mij nu een boel, heb je het over het vullen van iets anders?
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
remvloeistof verversen is zowieso nooit slecht, beste om de 2 jaar doen, je remverschil kan ook veroorzaakt worden door een remslang die wat verstopt zit, daardoor heb je minder vloeistofdruk in de remklauw en dus ook minder remvermogen. dit gebeurt nog wel eens bij auto's waar de remvloeistof zelden of nooit van vervangen is