De Onbekende Renault.
-
5 minuten geleden op de Grote Beer in Veenendaal, een blauwe clio 16v.
Ik zag hem nog net op het laatste moment, zat niet echt op te letten.
Ik stak nog me hand op, hij ook volgens mij.
Gr, Frits.
Ik zag hem nog net op het laatste moment, zat niet echt op te letten.
Ik stak nog me hand op, hij ook volgens mij.
Gr, Frits.
Stimmt! We reden toevallig langs die kermis, en hebben er gelijk maar ff gespeeld.Mark V schreef:Gisteravond was ik met mn zwager op de kermis in Maarsseveen.Ik zag daar een Rode Clio 16v staan TF-NL-56.Volgens mij zag ik die auto maandag ook al op de A12 bij Driebergen! Maar eerlijk is eerlijk Jochem het blijft een leuke auto

Gister gespot op de autoboulevard van Utrecht, een blauwe Clio16V, kenteken begon met een J.
En bij de Subaru dealer staat een Nederlandse Williams uit 1995 te koop voor 5.000,- met 120.000KM.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Oeps, vergeet ik er zomaar één.. 
Gister gespot in Gouda, bij de rotonde richting Stolwijk, een witte GT Turbo phase 1, BT-75-YN, in geheel originele staat voorzien van een GTX achterbank, FOEI! DE auto was voorzien van nummerplaathouders van Autodemontage Hejo uit Bodegraven.
Daar heeft de auto jaren binnen gestaan, maar sinds twee jaar was ik hem kwijt, leuk dat we hem weer op het spoor zijn.
"Leuk" detail:
De auto is voorzien van een motorblok van een Bleu Sport waar Tjabel een aantal jaren geleden mee op zijn kop in de sloot lag..

Gister gespot in Gouda, bij de rotonde richting Stolwijk, een witte GT Turbo phase 1, BT-75-YN, in geheel originele staat voorzien van een GTX achterbank, FOEI! DE auto was voorzien van nummerplaathouders van Autodemontage Hejo uit Bodegraven.
Daar heeft de auto jaren binnen gestaan, maar sinds twee jaar was ik hem kwijt, leuk dat we hem weer op het spoor zijn.

"Leuk" detail:
De auto is voorzien van een motorblok van een Bleu Sport waar Tjabel een aantal jaren geleden mee op zijn kop in de sloot lag..
En nog één:
Gister in Gouda centrum, een zwarte Clio2 met RTC stikkers en nummerplaathouders, Lexusachterlampen en een uitlaat links en rechts, gave Clio, jammer alleen van die stikker op zijn achterruit.
Gister in Gouda centrum, een zwarte Clio2 met RTC stikkers en nummerplaathouders, Lexusachterlampen en een uitlaat links en rechts, gave Clio, jammer alleen van die stikker op zijn achterruit.
Zondagavond zag ik op industriegebied lage weide een blauwe renault 19 16v oud model met een rtc houder.
iets verderop zag ik een blauwe gt turbo die aan het sprinten was tegen een fiesta rs turbo, en later tegen een motorfiets en een vectra, zag er zeer gaaf uit. er reed ook een grijze 21 turbo rond
de gt turbo won overigens elke keer

iets verderop zag ik een blauwe gt turbo die aan het sprinten was tegen een fiesta rs turbo, en later tegen een motorfiets en een vectra, zag er zeer gaaf uit. er reed ook een grijze 21 turbo rond
de gt turbo won overigens elke keer

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zal wel Mike (Spitsoor) geweest zijn.Chris schreef:En nog één:

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Zojuist gespot op de zwart janstraat in rotterdam. blauwe clio16v, williams-stickers, brulpijp, nardi swiss chamion stuur en een tankdopsticker. ding zag er, evenals de bestuurder, een beetje verwaarloosd uit 

Heb ik ook gezien, was behoorlijk druk.HKM schreef:Zondagavond zag ik op industriegebied lage weide een blauwe renault 19 16v oud model met een rtc houder.
de gt turbo won overigens elke keer![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
net op de a16 bij r-dam een blauwe gtt
met rtc stickers op de zijruitjes, devil rolkooi, en een witte
raamband met " DNRT " o.i.d. d'r op bestuurder (keek) niet zo vrolijk
naar mij en me 1.2 (van veban) toen ik hem eindelijk voorbij kwam

naar mij en me 1.2 (van veban) toen ik hem eindelijk voorbij kwam

-
- Contacteer:
le mouton noir (sandy) schreef:net op de a16 bij r-dam een blauwe gtt
naar mij en me 1.2 (van veban) toen ik hem eindelijk voorbij kwam![]()
*tip* voor de bestuurder
je mag daar harder dan 80 hoor!

-
- Contacteer:
wat voor kleur was die fiesta?HKM schreef:Zondagavond zag ik op industriegebied lage weide een blauwe renault 19 16v oud model met een rtc houder.
![]()
![]()
![]()
toevallig paars?
aan pk's hangt ook gewicht he 

dat ligt er aan hoe leeg ze waren allebei he...audio kan een hele hoop doen! En misschien waren de bestuurders wat van uhm, verschillend formaat? 

-
- Contacteer:
fiesta is 1.6 toch?HKM schreef:mee eens, maar zoveel verschil tussen een 5 en een fiesta is er toch niet?
schoonzoon van m'n collega heeft er 1 met 200+ pk
'k heb v/d week ff mee gereden maar pffffffft wat een power zeg
begin 3e versnelling 70mph

dit istie nog voor hij gespoten (en getuned

[img]http://www.fordteam.nl/upload/members/F ... C02026.JPG[/img]
[img]http://www.fordteam.nl/upload/members/F ... 004_49.jpg[/img]
zo nu genoeg over ford

Mondeo velgen of niet?
-
- Contacteer:
yep 16 inch~Haas~ schreef:Mondeo velgen of niet?

Exterieur:
- FRST Motorkap
- Zelfbouw Booskijkers, gelast
- Geheel witte knipperlichten voor
- Geheel Witte knipperlichten zijkant
- Climbair deur 'spoilers'
- 16" ST24 4 spaaks Mondeo velgen ET40 6,5J
- 195/40ZR16 Dunlop SP sport 9000 banden
- Alu ventieldoppen
- Koni geel schokdempers
- Apex 40mm verlagingset
- Dakraam (webasto)
- FRST Uitzetraampjes achter
- Groen getint glas
- Luxe Kentekenplaten
- XR/RS club Kentekenplaathouders
- XR/RS club Raamsticker (zilvergrijs)
- '94-'96 er spiegels
- FRST achterspoiler
- Meegespoten deurhandles
- Renault Espace Onderlip.i.p.v. standaard lip
op de plank ligt een Mondeo wagon spoiler voor bovenop de huidige spoiler..
andere plannen zijn:
- kenteken achter verplaatsen naar bumper
- MK5 1.6i sport achterbumper
- Chrome deurhandels
Tuning: Motorisch:
- 1.6 CVH EFI Turbo (recent gereviseerd)
- K&N 57i luchtfilterkit
- Olie: Mobil 1 motorsport 15W50
- Chip: Superchip 165
- Kent 35 nokkenas met mechanische stoters (278 graden)
- Verstelbaar nokkenastandwiel
- Dumpvalve (Baileys piston DV24IS)
- T03 turbo (gereviseerd) Boost strax op 1 bar
- PACE intercooler
- Cosworth actuator
- Magnex Full system RVS uitlaat systeem, met illig eindstukje (komt ooit nog verandering in)
- ERST S2 versnellingsbak met LSD
- A&P fast road koppelingsset
- Vibratech fast road bak steunen
- Diesel motor steun
- Cossie remmen voor
- RS2k remmen achter
Op de plank ligt:
- Haynes manual (wel handig bij het sleutelen)
de Dyno readout van de auto toen deze nog geheel motorisch standaard was in juli/augustus 2002, was 132BHP @ 6070 rmp 160Nm, niet slecht als je bedenkt dat de actuator nog lek was ook.
Op 9 maart 2003 gemeten
- 175pk @ 5500 toeren en 245Nm koppel @ 4750 toeren met de T02
Nu maar afwachten wat hij strax gaat doen als de nieuwe motor totaal is afgesteld.
-
ik weet ook nog een renault 5 gt turbo nummerplaat die van mn eigen
is xb-59-gt vind hem zelf erg cool omdat ie op gt eindigd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik voel me aangesproken, je reed zelf zeker in een zwarte clio, die schuin achter de GT stond om te sprintenChris schreef:HKM schreef:Zondagavond zag ik op industriegebied lage weide een blauwe renault 19 16v oud model met een rtc houder.
![]()
![]()
![]()
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
witte 5gtt kenteken iets van bn-78-yn op de dijk naast de Sterreborgh in Gouda. Stond geparkeerd naast een bouwterrein.
Op de kentekenplaat houders stond een auto demontagebedrijf in Bodegraven (Chris help me out).
Op de achterruit een half verwijderde sticker!, verder was de lak niet echt meer in top conditie.
Heb een rtc sticker onder de achterruittenwisser gedaan.
Op de kentekenplaat houders stond een auto demontagebedrijf in Bodegraven (Chris help me out).
Op de achterruit een half verwijderde sticker!, verder was de lak niet echt meer in top conditie.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag in Leiden Witte GT TURBO phase 1
Behoorlijk standaard behalve een extra sticker met GT TURBO op de achterschermen .
Kenteken JH-NH-41 ( als ik het goed zag )
Behoorlijk standaard behalve een extra sticker met GT TURBO op de achterschermen .
Kenteken JH-NH-41 ( als ik het goed zag )
-
reedt jij dan in een rooie clio? dan moet je geen gas bij geven als ik ga inhalen is niet zo slim he! gek dat ik dan niet zo vrolijk kijk als er weer zo`n weg piraat op de snelweg rijdt.le mouton noir (sandy) schreef:le mouton noir (sandy) schreef:net op de a16 bij r-dam een blauwe gtt
*tip* voor de bestuurder
-
- Contacteer:
5gt8vturbo schreef:reedt jij dan in een rooie clio? dan moet je geen gas bij geven als ik ga inhalen is niet zo slim he! gek dat ik dan niet zo vrolijk kijk als er weer zo`n weg piraat op de snelweg rijdt.le mouton noir (sandy) schreef:le mouton noir (sandy) schreef:net op de a16 bij r-dam een blauwe gtt
*tip* voor de bestuurder

tuurlijk 5jes hebben zeker altijd voorang, ik reed toch op de snellere baan? (piraat valt toch wel mee)
'k reed gewoon achter me voorganger aan hoor

maar gaaf 5je hoor

-
- Über-Spammer
Gisteravond tegen 18:00 uur in Gouda op het Albert Plesman-plein een Mégane coupé zwart (volgens mij Phase I), verlaagd, 17", grote DTM-spoiler achter op, Lexus-achterlichten, andere achterbumper met race-gaas. Mooie bak.
Die kwam ik laatst ook tegen op het ind. terrein Coenecoop in Waddinxveen. Ff praatje gemaakt. Woont ergens in gouda. Heeft dezelfde velgen als mijGisteravond tegen 18:00 uur in Gouda op het Albert Plesman-plein een Mégane coupé zwart (volgens mij Phase I), verlaagd, 17", grote DTM-spoiler achter op, Lexus-achterlichten, andere achterbumper met race-gaas. Mooie bak.

-
- Über-Spammer
AHA. 

Hesselgouda schreef:witte 5gtt kenteken iets van bn-78-yn op de dijk naast de Sterreborgh in Gouda. Stond geparkeerd naast een bouwterrein.
Chris schreef:Oeps, vergeet ik er zomaar één..
Daar heeft de auto jaren binnen gestaan, maar sinds twee jaar was ik hem kwijt, leuk dat we hem weer op het spoor zijn.![]()
"Leuk" detail:
Nee ik was in een paars/blauwe Golf VR6 reed mee met een vriend van me, links en rechts een uitlaat, en 17"velgen, alleen een 5 deurs!Lex schreef:Chris schreef:Ik voel me aangesproken, je reed zelf zeker in een zwarte clio, die schuin achter de GT stond om te sprintenHKM schreef:Zondagavond zag ik op industriegebied lage weide een blauwe renault 19 16v oud model met een rtc houder.
![]()
![]()
![]()
Weet jij van wie die grijze 21 was, en die blauwe gtturbo?
Mooi 19 heb je trouwens!
Wat leuk!Chris schreef:Gisteravond gespot bij een meeting op het terrein van de Mac Donalds te Veenendaal:
- De oude ClioRS van Maus, 22-HP-PF, met nog steeds zijn velgen en spoiler.

-
En welke GTT zag ik zojuist (12:00) nou weer bij Slager Automaterialen in Spijkenisse? 

Zag net toen ik wegreed van het Circuit Zandvoort een lichtgrijze Clio 16V aan komen rijden. Ik denk dat het Liquid is in z'n pas aangeschafte Clio.
Verder op het circuit nog wat Clio's 16V, R19 16V, Clio V6, 5 GTT. Ga er straks weer ff kijken
Verder op het circuit nog wat Clio's 16V, R19 16V, Clio V6, 5 GTT. Ga er straks weer ff kijken