Voor de liefhebbers staat het boek weer online.
Iets anders als vorige keer. hij staat nu op een FTP server met een bandbreedte Limiet. Dit omdat ik zelf ook nog wat over wil houden
Dit zijn de login gegevens:
Adres: 212.120.120.12
Login: RTC
Pass: respect
directe link voor diegene zonder FTP kennis/programma:
ftp://RTC:respect@212.120.120.12
(kan er geen url van maken, want dan zet die automatisch HTTP ervoor, en dat werkt niet. Misschien dat Bas een oplossing weet om het toch direct klikbaar te maken???) Dus gewoon copy en paste.
Succes.
en bij problemen kun je me natuurlijk altijd mailen.
mzzl.
-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-04-02 11:10 ]
Iets anders als vorige keer. hij staat nu op een FTP server met een bandbreedte Limiet. Dit omdat ik zelf ook nog wat over wil houden

Dit zijn de login gegevens:
Adres: 212.120.120.12
Login: RTC
Pass: respect
directe link voor diegene zonder FTP kennis/programma:
ftp://RTC:respect@212.120.120.12
(kan er geen url van maken, want dan zet die automatisch HTTP ervoor, en dat werkt niet. Misschien dat Bas een oplossing weet om het toch direct klikbaar te maken???) Dus gewoon copy en paste.
Succes.
en bij problemen kun je me natuurlijk altijd mailen.
mzzl.
-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-04-02 11:10 ]
En voor de Clio, anyone???
Gisteren (03-04-2002) is heel internet hier naar de haaien geweest. Dus de mensen wat hebben geprobeerd te connecten , sorry, was niet mijn schuld. Server draaide wel, maar geen I-net meer.
Nuu draait alles weer vlotjes.
mzzl
Nuu draait alles weer vlotjes.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Weet nie hoe da werkt! Ik kom op een pagina met "current directory is" en da verschillende images, movies,... Maar vind daar niks terug dat iets te maken heeft met cupboek!
En op Kazaa is ook niks te vinden van een cupboek, ben al een week aan het proberen!
??????????????????
En op Kazaa is ook niks te vinden van een cupboek, ben al een week aan het proberen!
??????????????????
ik zoek de cup aansluiting op tekening of foto,wie helpt me(aansluiting waste-gate enzo........)
- Geert Claes
Die site had ik hem stiekem al gegeven denk ik.
Is wel erg intressant
Is wel erg intressant

is dat van je site de enige verandering Tino,of kan er nog iets veranderen?Tino schreef:tnxGeert Claes schreef:Die site had ik hem stiekem al gegeven denk ik.
Is wel erg intressant
Zo dit topic maar weer tot leven gewekt.
Ik ben op zoek naar een Cupboek, of in ieder geval aanwijzingen en schema's om een (goed) cupcircuit te maken. Oftewel slangetjes opruimen.
wie kan me hieraan helpen. pm me ff als je wilt.
Ik ben op zoek naar een Cupboek, of in ieder geval aanwijzingen en schema's om een (goed) cupcircuit te maken. Oftewel slangetjes opruimen.
wie kan me hieraan helpen. pm me ff als je wilt.
Liefde moet je niet budgetteren...water en brood dan maar?
Volgens mij heeft Tom nog een uitvoerige beschrijving daarvan?
Ik heb m ook, maar thuis op de computer. Zal wel ff kijken of ik m vanavond online kan zetten bij genoeg animo
Ik heb m ook, maar thuis op de computer. Zal wel ff kijken of ik m vanavond online kan zetten bij genoeg animo

zou ik graag nu doen, maar zit nu op mijn stage en heb t nog niet online staan
Zal t hier posten wanneer dat t geval is, ok?

Nu heb ik nog niks gezien/gelezen over een cupboek of cup circuit.
Ik zou het graag wel willen hebben. of de mogelijkheid kunnen hebben om em ergens te kunnen downloaden. of zoiets.
Ik zou het graag wel willen hebben. of de mogelijkheid kunnen hebben om em ergens te kunnen downloaden. of zoiets.
Liefde moet je niet budgetteren...water en brood dan maar?
excuus..
Het staat als het goed is op de computer van mijn ouders, en daar ga ik vanavond ff langs. Zal t in mijn telefoon zetten, dan vergeet ik t niet
Zal een poging wagen het vanavond online te krijgen!! 

Het staat als het goed is op de computer van mijn ouders, en daar ga ik vanavond ff langs. Zal t in mijn telefoon zetten, dan vergeet ik t niet

denk dat ik Paypall ofzo erbij ga zetten, zal aardig aantikken met deze animo 
Let op: tis geen epistel ofzo hoor, meen iets van 3 of 4 a4'tjes met schemaatjes en veranderingen

Let op: tis geen epistel ofzo hoor, meen iets van 3 of 4 a4'tjes met schemaatjes en veranderingen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb via de CRS ook een cup boek aangeschaft, een complete workshop manual.
kost rond een tientje ofzo
kost rond een tientje ofzo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die foto werkt ook niet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.