Het is een 1800 8V, wel een klein verschil aan je een opgepepte gtt gewoon bent
De eerst volgende dagen/weken wat kleine dingen in orde brengen zoals : ABS, grille (steenslag) , lichtblokken vervangen (steenslag en niet helder) , ....
Volgens mij is de wagen verlaagd, maar zou hem toch op originele hoogte willen terug brengen.
Meestal is dat een skizak, dus daar kun je dan je natte, besneeuwde ski's in doen zonder dat de auto smerig wordt. En dan kun je tenminste metde kofferbak dicht rijden.
robclio16V schreef:Waarom zou je hem omhoog willen hebben, zo ziet hij er erg netjes uit vind ik.
Alleen zou een stel andere velgen hem zeker niet misstaan.
Verder ziet hij er erg netjes uit, ook het interieur nog.
Velgen staan idd ook op mijn to do list, maar waarom kost iedere 17'er die ik mooi vind, zo veel geld
robclio16V schreef:Meestal is dat een skizak, dus daar kun je dan je natte, besneeuwde ski's in doen zonder dat de auto smerig wordt. En dan kun je tenminste metde kofferbak dicht rijden.
Bart V schreef:Nette kar man Niets meer aan doen..enkel setje 16 inchers eronder, en die auto is af!
Mja enkel wat prullekes opknappen. Het enigste dat ik eventueel zou veranderen is die spoiler, maar ik zou eerst eens een voorbeeldje willen zien van een bespoilerde cabrio.
een spoiler op een cabrio is FOUT. je haalt de complete lijn uit de auto. Je moet het zelf weten..maar tis afschuwelijk (elke spoiler die niet origineel is btw)
Er zijn maar weinig cabrio's met zó'n mooie lijn als de 19, als deze verlaagd is. Met een spoiler verneuk je het compleet
Bart V schreef:een spoiler op een cabrio is FOUT. je haalt de complete lijn uit de auto. Je moet het zelf weten..maar tis afschuwelijk (elke spoiler die niet origineel is btw)
Er zijn maar weinig cabrio's met zó'n mooie lijn als de 19, als deze verlaagd is. Met een spoiler verneuk je het compleet
Mja je kan gelijk hebben, maar als ik nu eens een foto had , kan ik voor mezelf uitmaken of het nu mooi is of niet.
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=1794&ArtistID=11 schreef:
In 2000 bestormt Frits H. voor de tweede maal in zijn vruchtbare
artiestencarriere de nationale hitlijsten.
De super-single '(Des'n) Schoon Waoge' scoort hoog in de top-100 en volgt
het pad van die andere kraker uit zijn koker: 'Doe Mennene Mexicano' , beide
vertolkt door zijn alter-ego's, respectievelijk Fred van Boesschoten en
Ferry van de Zaande (beroemdste Tilburger aller tijden).