die heb ik laatst ook gespot in lisse. schijnt een bekende van hier te zien inderdaad.Liquid schreef:Wat: Renault Twingo (Wit)
Waar: Lisse, Mendeldreef, kwam uit de afslag bij het tankstation BP
Wanneer: Zondag 17 april 2005 rond half 8 / 8 uur 's avonds
Schoot echt nog netttt voor mij, ik dacht.. wie is die gek.
Toen zag ik achterop een sticker met "Renault tuning club"
Ik dacht..ah..zo een gek![]()
Maar wil wel ff weten wie t was
De Onbekende Renault.
Reed volgens mij een meisje in.. maar zag t niet goed, dus kon net zo goed een konijn zijnRoyW schreef:die heb ik laatst ook gespot in lisse. schijnt een bekende van hier te zien inderdaad.Liquid schreef:Wat: Renault Twingo (Wit)
Waar: Lisse, Mendeldreef, kwam uit de afslag bij het tankstation BP
Wanneer: Zondag 17 april 2005 rond half 8 / 8 uur 's avonds
Schoot echt nog netttt voor mij, ik dacht.. wie is die gek.
Toen zag ik achterop een sticker met "Renault tuning club"
Ik dacht..ah..zo een gek![]()
Maar wil wel ff weten wie t was
Vroem enzo
Hey dat moet jochem geweest zijn met zn nieuwe auto!ik zat er trouwens naast!Mark V schreef:Ik reed gisteravond rond tien uur op de a12 bij driebergen en ik kwam een Rode clio 16v tegen!hij zag er standaart uit met clio s wielen!Deze auto had geen R.T.C. Kenmerken.Kenteken was TF-NL-56

Maar welkom trouwens mark!we hebben een topic wie is wie.
daar kan je jezelf ff voorstellen!
Ik reed in de Saxo die er achter hing.Mark V schreef:Ik reed gisteravond rond tien uur op de a12 bij driebergen en ik kwam een Rode clio 16v tegen!hij zag er standaart uit met clio s wielen!Deze auto had geen R.T.C. Kenmerken.Kenteken was TF-NL-56

En over die RTC kenmerken, dat gaat vandaag nog veranderen.

Was jij met je Clio? Heb je niet gezien!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ja dat heb ik wel gezien ja best knap dat die saxo er bij bleef.is tie getuned of zo?ik zat in een astra naast mn vriendin dus was helaas niet met de clio anders was ik graag achter jullie aan gegaan 

Renault Clio 16v
Mark V schreef:ja dat heb ik wel gezien ja best knap dat die saxo er bij bleef.is tie getuned of zo?ik zat in een astra naast mn vriendin dus was helaas niet met de clio anders was ik graag achter jullie aan gegaan
Tja das heemskerk tuning mark!

-
zonet gespot aan de burgemeester van walsumweg in rotterdam, een metallic mintgroene clio16v (retro), gaas in rooster, dubbele uitlaat in het midden en lexus-style achterlichten. kenteken begint met gx...
Vanmiddag reed ik langs Renault dealer Hans Jongerius in Woerden en daar stond een zeer nette zilvergrijze Renault 5 GT Turbo Phase 2.
Kenteken SH-81-YN
Kenteken SH-81-YN
Die is van Arie, cc member. Dat is de oude GT van Troj.Ronnie B. schreef:Vanmiddag reed ik langs Renault dealer Hans Jongerius in Woerden en daar stond een zeer nette zilvergrijze Renault 5 GT Turbo Phase 2.
Kenteken SH-81-YN
Zie:
http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 9&start=45
owja...
zat net te denken, waar ken ik dat nummerbord van??? Heb t met jorrit ook nog over zijn GTT gehad, maar toch maar vanaf gezien, vanwege de kleur 

-
Ik heb vanochtend rond de klok van 8 uur Cane Corso (met een big smile) in haar Clio 16V zien rijden hier bij Autowijk Eindhoven.
he, die heb ik net ook gezien rond 14.45 uur stond geparkeerd op de Burg. van Walsumweg als ik me goed herrinderFrank M schreef:zonet gespot aan de burgemeester van walsumweg in rotterdam, een metallic mintgroene clio16v (retro), gaas in rooster, dubbele uitlaat in het midden en lexus-style achterlichten. kenteken begint met gx...
-
Vanochtend zien rijden op de Leonard Springerlaan in Groningen:
Clio V6 phase 1. Er reed een erg charmante dame in.
Clio V6 phase 1. Er reed een erg charmante dame in.

Vanmorgen in Vogelezang een Williams gespot op de vogelezangse weg...
Volgens mij phase 2, had wel rtc stickers op zn ramen. Ik reed hem tegemoet en ik kon het zo snel niet zien voor de rest, wel dikke pijp eronder.
note: de bestuurder merkte mij niet op
kan ook opzet zijn natuurlijk 
Volgens mij phase 2, had wel rtc stickers op zn ramen. Ik reed hem tegemoet en ik kon het zo snel niet zien voor de rest, wel dikke pijp eronder.
note: de bestuurder merkte mij niet op

-
vanmiddag gespot op de rijksweg te hoogte van hoogvliet een zwarte 5 gt met dubbele uitlaat in het midden en achter op de zijraampjes de tekst van tunning club in het rood zijn kenteken was yy-99-??
zei hem nog gedag
ik reed in mijn twingo blauw beetje uitgebouwd
zei hem nog gedag

YY-99-DK, is de GT van Jeroen en Natas.MissClio16v schreef:vanmiddag gespot op de rijksweg te hoogte van hoogvliet een zwarte 5 gt met dubbele uitlaat in het midden en achter op de zijraampjes de tekst van tunning club in het rood zijn kenteken was yy-99-??
zei hem nog gedag![]()
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
chris weet jij alle kentekens uit je hoofd

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat zijn de mijne?
auwauwauw krijg een hengst van de baas
wat zijn de hare en de mijne
auwauwauw krijg een hengst van de baas
wat zijn de hare en de mijne

-
Vandaag rond 18:10 gespot door m'n broer:
Een clio 16v, donker blauw.
Kenteken leek op SG-XS-96 (maar is hem niet, verkeerd opgeschreven).
Voor de rest geen info (alleen achterkant gezien).
Hij reed van de A12 de A30 op, en toen afslag Ede eraf en reed hij richting Veenendaal.
Gr, Frits.
Een clio 16v, donker blauw.
Kenteken leek op SG-XS-96 (maar is hem niet, verkeerd opgeschreven).
Voor de rest geen info (alleen achterkant gezien).
Hij reed van de A12 de A30 op, en toen afslag Ede eraf en reed hij richting Veenendaal.
Gr, Frits.
OpzetPatrick (Basic) schreef:Vanmorgen in Vogelezang een Williams gespot op de vogelezangse weg...
note: de bestuurder merkte mij niet opkan ook opzet zijn natuurlijk

Vanmiddag Pijlslaan in Haarlem rond 16 uur 15 een clio 16v williams blue kwam hem tegemoed en heb hem heel ff gesproken, hij vroeg aan mij of het een echte williams was
Helaas moest hij doorrijden voor overig verkeer.

Helaas moest hij doorrijden voor overig verkeer.
-
Een klein half uur geleden reed ik vanaf metrostation Heemraadlaan tot aan winkelcentrum Sterrehof in Spijkenisse achter die Clio met Dimma kit (Atec/Achterberg). Ik had 'em al eens eerder gezien op een meeting, maar nu pas drong tot me door hoe "Dikkie Dik" die wel niet is. Echt gaaf! 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
is dat die donkerrode die laatst te koop stond? of heb ik dat gedroomd? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
veel renaultjes in spijkcity
zal er ook eens vaker mee naar het werk gaan

zal er ook eens vaker mee naar het werk gaan

Ik dacht al zoietsStrijder schreef:OpzetPatrick (Basic) schreef:Vanmorgen in Vogelezang een Williams gespot op de vogelezangse weg...
Dat was ik hehe sorry, niet gezien helaas

-
Dat heb je niet gedroomd.Paul1916v schreef:is dat die donkerrode die laatst te koop stond? of heb ik dat gedroomd?

Liefde maakt blind, of ging dat wat andersPatrick (Basic) schreef:Ik dacht al zoietsStrijder schreef:OpzetPatrick (Basic) schreef:Vanmorgen in Vogelezang een Williams gespot op de vogelezangse weg...
Dat was ik hehe sorry, niet gezien helaas
ben je wel blind hoor, reed halve meter naast je.. haha

Gisterenmiddag reed ik op mn fiets door bodegraven en kwam bij het Raadhuisplein een antraciete Clio RS tegen met het kenteken 86-GL-ZV
Gisteravond was ik met mn zwager op de kermis in Maarsseveen.Ik zag daar een Rode Clio 16v staan TF-NL-56.Volgens mij zag ik die auto maandag ook al op de A12 bij Driebergen! Maar eerlijk is eerlijk Jochem het blijft een leuke auto 

Renault Clio 16v