wat is beter :
1. MTX Subwoofer Pakket
of
2. Magnat Subwoofer Pakket
is het prijsverschil alleen maar qua merk??
en welke kan ik het beste kopen??
ik wil een degelijk geluid en van goede kwaliteit...
Subwoofer vraagje
Ik heb zelf in mijn Clio een Magnat Xcite versterker met een 10" MTX subwoofer. En ben daar zeer tevreden over.
Persoonlijk zou ik voor het MTX setje gaan. Omdat ik de subwoofer van MTX (31-150 hz) toch prefereer boven een Magnat tube (19-2000 hz) [Sinds wanneer hoort een subwoofer ook >250 hz te spelen ???]
Qua versterkers heb ik niet echt een uitgesproken voorkeur. Volgens mij zijn deze niet zo verschillend.
Moraal van het verhaal, ik zou persoonlijk een eigen subwoofer pakketje samen stellen met versterker en subwoofer (kost je bij Ron de Vries ongeveer ook 300 euro). Ga er eens langs bij een paar audiozaakjes en neem een CDtje mee. Ga luisteren, luisteren en luisteren voordat je iets koopt.
Succes
Persoonlijk zou ik voor het MTX setje gaan. Omdat ik de subwoofer van MTX (31-150 hz) toch prefereer boven een Magnat tube (19-2000 hz) [Sinds wanneer hoort een subwoofer ook >250 hz te spelen ???]
Qua versterkers heb ik niet echt een uitgesproken voorkeur. Volgens mij zijn deze niet zo verschillend.
Moraal van het verhaal, ik zou persoonlijk een eigen subwoofer pakketje samen stellen met versterker en subwoofer (kost je bij Ron de Vries ongeveer ook 300 euro). Ga er eens langs bij een paar audiozaakjes en neem een CDtje mee. Ga luisteren, luisteren en luisteren voordat je iets koopt.

hehe ok
ik denk zelf ook dat die het wordt

ik denk zelf ook dat die het wordt

-
- Contacteer:
Ja Klaas ik zou ook voor het MTX setje gaan or!!
mooi
zodra ik genoeg geld heb bestel ik em
kleuren passen ook nog eens goed bij mijn bekleding

zodra ik genoeg geld heb bestel ik em
kleuren passen ook nog eens goed bij mijn bekleding

Ik zou ook absoluut voor het MTX setje gaan.
Wat je ook zou kunnen doen prefeer het boven MTX is dit
http://www.tuningclubfriesland.nl/modul ... 4c011236dd
Wat je ook zou kunnen doen prefeer het boven MTX is dit
http://www.tuningclubfriesland.nl/modul ... 4c011236dd
When too much is just right!
-
ik zou zelf gaan voor emphaser
.
dit is echt klasse spul is echt veel en veel beter dan dat mtx of rockfordfosgate.
magnat is al helemaal niks ik raad echt EMPHASER aan

dit is echt klasse spul is echt veel en veel beter dan dat mtx of rockfordfosgate.
magnat is al helemaal niks ik raad echt EMPHASER aan

het wordt waarschijnlijk een iets duurder setje van Pioneer, alleen wachten tot ik genoeg geld heb gebeurd
Pioneer GM-5100T versterker (520W / 760W)
met
Pioneer TS-W306DVC Boxed (400W / 1000W)

met
-
Hoi,wil je een goed geluid en dus een goede bass moet je de BASS PRO II, VAN JBL NEMEN HEB HEM IN MIJN ESPACE EN KLINKT HELEMAAL TOP!Klaas schreef:het wordt waarschijnlijk een iets duurder setje van Pioneer, alleen wachten tot ik genoeg geld heb gebeurd![]()
met
GROETEN MICHEL.
Moraal van het verhaal, ik zou persoonlijk een eigen subwoofer pakketje samen stellen met versterker en subwoofer (kost je bij Ron de Vries ongeveer ook 300 euro). Ga er eens langs bij een paar audiozaakjes en neem een CDtje mee. Ga luisteren, luisteren en luisteren voordat je iets koopt. Succes
Klinkt als goed advies, maar eh geluid klinkt veel anders in een auto (gesloten ruimte) dan in een kamer (open ruimte).
![]()
![]()
![]()
![]()