Patrick's Clio Williams [VERKOCHT]
-
- Moderator
- Car: MB
als ik me niet vergis wel ja.
Dit is de mijne (had even geen betere foto on-line). Dit is sebring maar die zat er al onder. ik zou zelf deze maat van devil nemen (zoals Rob)
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/verlagen%205%20jpg.jpg[/img]
Dit is de mijne (had even geen betere foto on-line). Dit is sebring maar die zat er al onder. ik zou zelf deze maat van devil nemen (zoals Rob)
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/verlagen%205%20jpg.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Best een leuke foto. 

ahahaha ja tis een idee natuurlijk. maar nee, ik hou me bmwtje gewoon. ben er heel blij mee. maar blijf williams een prachtwagen vindenLotuzClioWilliams schreef:Wordt het niet gewoon tijd om die BMW in te ruilen op een mooie Williams? Dat gekwijl de hele tijd!RoyW schreef:[img]http://www.maxbimmer.com/images/new%20s ... pyeyes.gif[/img] zo mooi
car: '93 bmw 325 i cabrio
[quote="Tom"]als ik me niet vergis wel ja.
Je bedoeld zoals Robert had?
Dat was 85 mm
Ik heb nou 76mm, is ook leuk
Je bedoeld zoals Robert had?
Dat was 85 mm

Ik heb nou 76mm, is ook leuk

Weet iemand eigenlijk of zo'n stutbrace die onderaan zit nut heeft?
Sparco levert ze nu voor weinig.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 68383&rd=1
En hoe is dat te monteren?
EDIT: oeps, heb niet goed gelezen:
Easy to fit, bolts directly onto the lower suspension mounting points.
Sparco levert ze nu voor weinig.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 68383&rd=1
En hoe is dat te monteren?
EDIT: oeps, heb niet goed gelezen:
Easy to fit, bolts directly onto the lower suspension mounting points.
-
Als jij er nou eentje bestelt en monteert, dan weet ik daarna of zo'n stang de moeite waard is. Bij een 106 schijnt het goed te werken, maar het is wel oppassen bij die "schildpaddrempels".
Weet niet of Roy en Pat heaumeux zijn, wel dat Roy gabber is
BlackY!
*edit*
Greywolf killed blacky
she's gonna be mine

BlackY!
*edit*
Greywolf killed blacky

she's gonna be mine
Laatst gewijzigd door Liquid op do 27 jan 2005 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb deze gister even opgehaald 
Maar even kijken wat het verschil zal zijn.
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsamples/devil12.JPG[/img]

Maar even kijken wat het verschil zal zijn.
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsamples/devil12.JPG[/img]
-
Je hebt de smaak aardig te pakken, hè?

Gratis?Patrick (Basic) schreef:Ik heb deze gister even opgehaald
-
Maar ga je na de montage dan meteen je ECU laten programmeren zodat je optimaal resultaat krijgt?
Na marcel en ik hebben zo'n programmeerbare ecu, dus we moeten even gaan uittesten wat de beste instellingen zijn met de laptop.
We moeten dan eerst een licentie voor het programma Tewblog kopen, dan kunnen we logs opslaan enz. Dan kunnen we logs vergelijken.
En op die manier het optimale resultaat behalen, hopen we
We moeten dan eerst een licentie voor het programma Tewblog kopen, dan kunnen we logs opslaan enz. Dan kunnen we logs vergelijken.
En op die manier het optimale resultaat behalen, hopen we

-
Moet je daar geen kennis van zaken hebben dan? Je kan niet zomaar gaan rommelen, lijkt me. Of heeft de programmeur van dat programma rekening gehouden met doe het zelvers en de nodige beveiligingen ingebouwd?
Dat spruitstuk komt me bekend voor
Wilde ik eerst ook nog kopen
Maar als ie er onder zit zul je wel merken dat ie veel beter optrekt

Wilde ik eerst ook nog kopen
Maar als ie er onder zit zul je wel merken dat ie veel beter optrekt
Het is er juist voor gebouwd om zelf die dingen in te stellen. Op deze manier hoef je niet elke keer een nieuwe chip te kopen bij veranderingen enzo.LotuzClioWilliams schreef:Moet je daar geen kennis van zaken hebben dan? Je kan niet zomaar gaan rommelen, lijkt me. Of heeft de programmeur van dat programma rekening gehouden met doe het zelvers en de nodige beveiligingen ingebouwd?
Het programma heeft een knop waarmee je de fabrieksinstellingen weer kan instellen.
Je moet je er wel ff in verdiepen anders heeft het geen zin, maar dat doen we nog.
Ik heb mn begrenzer wel ingesteld op 7000 toeren en mn lambda uitgezet.
En als je niet zeker bent, dat garages te vertrouwen zijn, kan je hem ook instellen op 3500 toeren, kunnen ze niet raggen

-
Er zit dus ook een duidelijke beschrijving bij zodat je weet wat je aan het doen bent? Niet dat je willekeurig instellingen aan het veranderen gaat.Patrick (Basic) schreef:Het is er juist voor gebouwd om zelf die dingen in te stellen. Op deze manier hoef je niet elke keer een nieuwe chip te kopen bij veranderingen enzo.LotuzClioWilliams schreef:Moet je daar geen kennis van zaken hebben dan? Je kan niet zomaar gaan rommelen, lijkt me. Of heeft de programmeur van dat programma rekening gehouden met doe het zelvers en de nodige beveiligingen ingebouwd?
Het programma heeft een knop waarmee je de fabrieksinstellingen weer kan instellen.
Je moet je er wel ff in verdiepen anders heeft het geen zin, maar dat doen we nog.
Dan raggen ze 'em continu de begrenzer in. Hoewel, dat gebeurt je één keer en dan wil je dat gehak nooit meer nogmaals voelen.Patrick (Basic) schreef: Ik heb mn begrenzer wel ingesteld op 7000 toeren en mn lambda uitgezet.
En als je niet zeker bent, dat garages te vertrouwen zijn, kan je hem ook instellen op 3500 toeren, kunnen ze niet raggen

Ik heb een beetje zitten zoeken op internet, maar ik kan niet echt vinden of poedercoating ook hittebestendig is....
Ik weet niet of het mogelijk is om een spruitstuk te laten poedercoaten??
Weet iemand dit? En wat zouden de kosten ongeveer zijn?
Poedercoating doen ze ook onder hitte met magnetische velden geloof ik, dinsdag lukt misschien wel denk ikPatrick (Basic) schreef:Ik heb een beetje zitten zoeken op internet, maar ik kan niet echt vinden of poedercoating ook hittebestendig is....

Nou je kan zo gek doen als je wilt, maar dan rijd het niet meer/ niet goed.LotuzClioWilliams schreef:
Er zit dus ook een duidelijke beschrijving bij zodat je weet wat je aan het doen bent? Niet dat je willekeurig instellingen aan het veranderen gaat.
Je moet wel doorhebben dat je niet zomaar dingen doet. De handleiding beschrijft dit ook wel.
Ik moet me er ook wel in verdiepen voor ik het echt gaan instellen.
Ja pcies, maar blijft het dan ook zitten op dingen die heet worden...Niels Takken schreef:Poedercoating doen ze ook onder hitte met magnetische velden geloof ik, dinsdag lukt misschien wel denk ikPatrick (Basic) schreef:Ik heb een beetje zitten zoeken op internet, maar ik kan niet echt vinden of poedercoating ook hittebestendig is....
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik denk dat je het juist niet moet doen. Je uitlaat wordt toch al warm genoeg. hoe meer je er op vast maakt hoe langer de warmte in het spruitstuk blijft hangen. en dat is iets wat ik niet direct zou willen. Ook vanwege het mogelijk scheuren van het spruitstuk.Patrick (Basic) schreef:Ja pcies, maar blijft het dan ook zitten op dingen die heet worden...Niels Takken schreef:Poedercoating doen ze ook onder hitte met magnetische velden geloof ik, dinsdag lukt misschien wel denk ikPatrick (Basic) schreef:Ik heb een beetje zitten zoeken op internet, maar ik kan niet echt vinden of poedercoating ook hittebestendig is....
GR.Frits
Het is toch niet erg als de warmte blijft zitten? mijn vader heeft juist van dat katoen-spul om zijn spruitstuk heengewikkeld om de warmte vast te houden, dus weet niet waarom het slecht is om de warmte vast te houden?Frits schreef:Ik denk dat je het juist niet moet doen. Je uitlaat wordt toch al warm genoeg. hoe meer je er op vast maakt hoe langer de warmte in het spruitstuk blijft hangen. en dat is iets wat ik niet direct zou willen. Ook vanwege het mogelijk scheuren van het spruitstuk.Patrick (Basic) schreef:Ja pcies, maar blijft het dan ook zitten op dingen die heet worden...Niels Takken schreef:Poedercoating doen ze ook onder hitte met magnetische velden geloof ik, dinsdag lukt misschien wel denk ikPatrick (Basic) schreef:Ik heb een beetje zitten zoeken op internet, maar ik kan niet echt vinden of poedercoating ook hittebestendig is....
GR.Frits
Laatst gewijzigd door NielsT op ma 11 apr 2005 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
ja
Zo was weer een productief dagje!
Roy en ik zijn langs de sloop in Velserbroek gereden omdat we toch in de buurt waren.
Daar stond een fase 2 clio die al door enige RTC'ers is gesloopt
En vermoedelijk heeft Bram al de achterlichten, strip, draaiknoppen en grill mee naar huis genomen
haha dat was wel balen.
Maar ik heb nog wel wat gevonden:
Nieuw motortje voor centrale vergrendeling aan bijrijderszijde, doet het ook weer;
Touwtjes voor mn hoedenplank;
Afsluit klepje voor zekeringen waar het klipje nog niet van is gebroken.
En ik had nog zo'n ding waarmee je de deur van binnen opent meegenomen, maar daar bleek ook al een scheur in te zitten
Roy en ik zijn langs de sloop in Velserbroek gereden omdat we toch in de buurt waren.
Daar stond een fase 2 clio die al door enige RTC'ers is gesloopt

En vermoedelijk heeft Bram al de achterlichten, strip, draaiknoppen en grill mee naar huis genomen

Maar ik heb nog wel wat gevonden:
Nieuw motortje voor centrale vergrendeling aan bijrijderszijde, doet het ook weer;
Touwtjes voor mn hoedenplank;
Afsluit klepje voor zekeringen waar het klipje nog niet van is gebroken.
En ik had nog zo'n ding waarmee je de deur van binnen opent meegenomen, maar daar bleek ook al een scheur in te zitten

Mwah.. er zitten nog veel onderdelen op hoor.
We hebben ook nog een paar van die dashboard kastje touwtjes meegenomen, altijd makkelijk
Maar geen eentje had nou effe een lekkertje schokbreker set of zo eronder zitten. Voor roy hebben we ook nog een standaard luchtfilter van een 16v nodig, die zat er helaas niet bij.
We hebben ook nog een paar van die dashboard kastje touwtjes meegenomen, altijd makkelijk

Maar geen eentje had nou effe een lekkertje schokbreker set of zo eronder zitten. Voor roy hebben we ook nog een standaard luchtfilter van een 16v nodig, die zat er helaas niet bij.
In Deventer staat een Witte 16v Fase1, de motor is eruit.
Motorkap, luchtfilterhuis, het interieur (-bestuurdersstoel), en de originele schokdempers en veren zijn nog aanwezig.
carrosserie is slecht, als iemand iets nodig heeft dan kan ik evt. wel even een blik werpen.
Motorkap, luchtfilterhuis, het interieur (-bestuurdersstoel), en de originele schokdempers en veren zijn nog aanwezig.
carrosserie is slecht, als iemand iets nodig heeft dan kan ik evt. wel even een blik werpen.

Ah, ! die heb ik ook nodigBram schreef:Ook nog witte mistlampen tegengekomen
Ik heb 1 witte en 1 vieze gele

Zit op je achterruitwisser zo een soort beschermkapje aan de onderkant, die was ik kwijt.. hebben roy en pat heel lief voor mij meegenomen

Nu nog witte mistlampen, witte knipperlichten (of zwartachtige zoals patrick)
Fase 2 strip, achterlampen, grill
nieuwe motorkap

Vroem enzo