Liquid's Clio 16V (Update: Motorkapschade gerepareerd!)
-
Het is zeker klusdag vandaag. Ik heb net twee uur gezwoegd op m'n velgen. Maar de velgranden glimmen iig weer. Nu de rest van de wagen nog. Eerst Feyenoord - Ajax kijken. 

-

Het is mooi weer, dus ze zullen vast wel goed spelen vandaag.

-
Ik wil het niet horen! 

Ja ziet er weer mooi, alleen zie opeens wel wat meer plekjes nadat we hem hebben gewassen en gepoetst...beetje jammer. Maarja....
Die race ging niet helemaal lekker nee, irritant dat bij elk stoplicht auto's stonden. Ben geboekt, maar niet zwaaar

Die race ging niet helemaal lekker nee, irritant dat bij elk stoplicht auto's stonden. Ben geboekt, maar niet zwaaar

zal ik hier me mond maar over houdenLiquid schreef:Ja ziet er weer mooi, alleen zie opeens wel wat meer plekjes nadat we hem hebben gewassen en gepoetst...beetje jammer. Maarja....

-
Binnenkort is dat ook wel over met z'n nieuwe spruitstuk and finetuning. 

-
Dat heb ik al eerder gezegd. Roy moet gewoon weer een Williams kopen. 

-
Okee, laat die Williams maar zitten dan. 

Dan boektie ons allemaalLotuzClioWilliams schreef:Okee, laat die Williams maar zitten dan.

Maar ik blijf erbij dat ik een E30 niet mooi vind

Ik hield nog inRoyW schreef:
zal ik hier me mond maar over houdenik reed ergens 6 kilometer erachter.......
maar goed. wel leuk om te zien dat pat het best moeilijk had tegen de 16v

-
Ik wel. De E30 M3 is één van de wagens die nog op m'n verlanglijstje staat. Het zal waarschijnlijk eerder een schaalmodel dan de 1:1 versie worden, ben ik bang.
[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/BMWE30M3.JPG[/img]

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/BMWE30M3.JPG[/img]
Any time, any place, anywhere...Liquid schreef:Ik hield nog inRoyW schreef:
![]()
maar het leukste is natuurlijk op de N205

-
"Be on the look out for two speeding Renault Clios, one grey and one blue." [img]http://www.synthforum.nl/forums/images/ ... copper.gif[/img]Patrick (Basic) schreef:
Ja, okay... er zitten wel mooie tussen... maar meestal zie je echt gewoon afgeragde sjonnie bakken rijden.. maar Roy kennende wordtie wel mooi 

Haha "Go after the blue one, that's the slowest one"LotuzClioWilliams schreef:
"Be on the look out for two speeding Renault Clios, one grey and one blue." [img]http://www.synthforum.nl/forums/images/ ... copper.gif[/img]

-
Ik denk dat de echte E30 M3's niet zo snel in afgeragde sjonniebakken omgeturnd zullen worden. We hebben het niet over de standaard ogende E30's met M3 plaatje erop.
Ja, okay.. ik geloof je
Ben geen bmw gek 

Bring it on slowbroPatrick (Basic) schreef:Any time, any place, anywhere...Liquid schreef:Ik hield nog inRoyW schreef:
![]()

GezelligMarcel B. schreef:Magk dan ook meedoen?

Een keer de 205 afzetten met bmw's (als daar een auto tegenaan rijd maakt het toch niet uit) en dan met alle willie's en 16v's uit de buurt wedstrijd houden

-
Dan doe ik ook mee met de 16v
Ja want ze hebben geen datum opgegeven he patrickPatrick (Basic) schreef:Dan mogen de 2 16v's achter de 2 willie's staan
tegen die tijd zit de devil er wel op en hebben marcel en ik de r-tuner wel goed ingesteld hoop ik
Morgen !Niels Takken schreef:Ja want ze hebben geen datum opgegeven he patrickPatrick (Basic) schreef:Dan mogen de 2 16v's achter de 2 willie's staan
tegen die tijd zit de devil er wel op en hebben marcel en ik de r-tuner wel goed ingesteld hoop ik

Vroem enzo
Hahah, denk je dat die Devil er dan al onder zit?Liquid schreef:Morgen !Niels Takken schreef:Ja want ze hebben geen datum opgegeven he patrickPatrick (Basic) schreef:Dan mogen de 2 16v's achter de 2 willie's staan
-
Morgen moet ik werken en ik moet nog een subframe rubber vervangen en ff uitlijnen dan doe ik wel mee
Nee, daaromNiels Takken schreef:
Hahah, denk je dat die Devil er dan al onder zit?

@ RJ, niet echt morgen.. als je echt wilt meedoen moeten we x wat afspreke
Vroem enzo
-
Ik ben wel in voor een ritje met de Bollenstreekers.
Morgen krijg ik mijn onderdeel binnen kan ik hem afmaken en uitlijnen
Morgen krijg ik mijn onderdeel binnen kan ik hem afmaken en uitlijnen
Laat maar weten
Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
Vroem enzo