ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Niet geflitst, maar een collega van me is gistermorgen om tien over zeven!!!!! :( achtervolgd en aangehouden...
Gemeten snelheid: 160 km/h, je mag er 100 ***SLIK***

"Gecorrigeerd" naar 148 km/h

Kost hem "slechts" 300 pleuro
Typisch, zo'n grote correctie dat het rijbewijs net niet ingenomen wordt. Ik vraag me dan af of de gemeten en genoemde snelheid wel juridisch hard te maken was. Er hoorde vast een "u heeft geluk, we matsen u, het kost u net niet uw rijbewijs"-praatje bij.

En je krijgt je rijbewijs niet sneller terug als je hem voor je werk nodig hebt, weet ik uit ervaring...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-jacco-
Über-Spammer

Martijn *Baccara* schreef: Typisch, zo'n grote correctie dat het rijbewijs net niet ingenomen wordt. Ik vraag me dan af of de gemeten en genoemde snelheid wel juridisch hard te maken was. Er hoorde vast een "u heeft geluk, we matsen u, het kost u net niet uw rijbewijs"-praatje bij.

En je krijgt je rijbewijs niet sneller terug als je hem voor je werk nodig hebt, weet ik uit ervaring...
Ik vind het ook heel erg raar allemaal, maarja..
Ik was er ook niet bij...
Kweet niet of ze een camera enzo hadden, maar goed...
Ik zou het er ook niet zomaar mee eens zijn...

Ik d8 dat ie zn rijbewijs 4 dagen kwijt zou zijn, al had het afgepakt geweest...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Je moet je rijbewijs binnen 10 dagen terugkrijgen. Afhankelijk van hoe eigenwijs je bent is dat na 2 dagen of na 10. In mijn geval (ik maakte foto's voor Flitsservice.nl en werd daarna gepakt) mocht ik dus fijn 10 dagen wachten. Waarbij de betreffende parketambtenaar mij vertelde dat ze het met liefde weer zouden afpakken. So much voor onpartijdigheid..... :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-jacco-
Über-Spammer

So, das ook lekker dan... (N)
Maarreuh, werd je ook gepakt ivm snelheid, of puur omdat je die foto's maakte?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik werd gepakt toen ik achter een controleur aanreed. Een videowagen stond om de hoek op me te wachten. Toen ze me uiteindelijk aanhielden kreeg ik eerst een preek over het maken van de foto's en daarna pas over de snelheid. Ik reed 131 waar ik 80 mocht. 51 te hard..... :(

Edit: Hier vind je daarvan de conversatie tussen de meldkamer, controleur en videowagen.
-jacco-
Über-Spammer

Das wel een hele nare streek zeg!!! (N) :(

Het mp3tje doet het trouwens niet...
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tsja, ik reed zelf te hard, helemaal m'n eigen schuld.

Doet de MP3 het ook niet als je hem opslaat, evt vanaf hier: http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeeldingen/Web/ ?
Strijder

Erik (Schepjes) schreef:Weet iemand wat over traject controle op de ring alkmaar,? me pa zegt nl dat het er al is :s

Dan ben ik wel een paar x goed het zaadje :@
Ben er vorige week woensdag ook overheen gereden, niks van gezien verder.
-jacco-
Über-Spammer

Martijn *Baccara* schreef:Tsja, ik reed zelf te hard, helemaal m'n eigen schuld.

Doet de MP3 het ook niet als je hem opslaat, evt vanaf hier: http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeeldingen/Web/ ?
Ja, owkey...
Heb je wel gelijk in, maar toch... Het blijft zuur...

De MPDRIE doet het nu wel (Y)
Hij zegt dat ie wordt lastig gevallen, maar ze kunnen niet bij hem komen...
Hoe kun je hem dan lastig vallen :p :S
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik stond op de parallelweg met nog een sloot ertussen. Ik had hem al 3 keer bij andere controles gefotografeerd en riep nog netjes dat ik foto's wilde maken en of dat mocht van hem. Het enige dat hij deed was in z'n auto gaan liggen om uit beeld te blijven. :lol:

Deze controleur is een keer bij een controle in elkaar gemept. Sindsdien is hij bijzonder agressief, hij greep me al eens vast bij m'n jas. Heeft ook een honkbalknuppel in de auto liggen.... Zal nog eens een fotootje van hem opzoeken :D

In die MP3 hoor je trouwens dat de videowagen gaat kijken wat ze kunnen doen. Ofwel, dat hard rijden heb ik ze kado gegeven. Maar anders hadden ze vast nog wel wat anders gezocht.
-jacco-
Über-Spammer

Martijn *Baccara* schreef:Ik stond op de parallelweg met nog een sloot ertussen. Ik had hem al 3 keer bij andere controles gefotografeerd en riep nog netjes dat ik foto's wilde maken en of dat mocht van hem. Het enige dat hij deed was in z'n auto gaan liggen om uit beeld te blijven. :lol:

Deze controleur is een keer bij een controle in elkaar gemept(1). Sindsdien is hij bijzonder agressief, hij greep me al eens vast bij m'n jas. Heeft ook een honkbalknuppel in de auto liggen....(2)

Zal nog eens een fotootje van hem opzoeken :D (3)

In die MP3 hoor je trouwens dat de videowagen gaat kijken wat ze kunnen doen. Ofwel, dat hard rijden heb ik ze kado gegeven (4). Maar anders hadden ze vast nog wel wat anders gezocht.
1: En terecht :p
2: Zouden wij eens moeten doen :(
3: Waar blijft die foto :D :p
4: Niet te vaak zulke kadootjes geven hoor ;)
Bambi

Gisteren in Antwerpen (België) "op de foto gezet door onze auto", aan de kant gezet en meteen kunnen afrekenen.

Ik reed 69 waar je 50 mag: E 150,-!!!!!!!!!!!!!!! (N)

Dat doe ik dus ook niet meer!
Haas
Car: Megane RS

in belgie zijn ze niet kinderachtig met dat soort dingen idd!!

Kerel die ik ken kreeg iets van 160 eu boete voor het door rood rijden met de fiets. Maar hij ging rechtsaf, was dus echt geen dooie hond die er last van had, maar goed, afrekenen kon hij wel....
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Damned volgens mij was ik gisteren de klos :foto: op de n11.. een rode focus achter een geparkeerde vrachtwagen...helden!! (Y) kilometertje of 15 te hard
Tom
Moderator
Car: MB

~Haas~ schreef:in belgie zijn ze niet kinderachtig met dat soort dingen idd!!

Kerel die ik ken kreeg iets van 160 eu boete voor het door rood rijden met de fiets. Maar hij ging rechtsaf, was dus echt geen dooie hond die er last van had, maar goed, afrekenen kon hij wel....

hier in nl kunnen ze ook meteen dokken. Zag gisteren op TV een op af andere bulgaarse pooier die ook flink te hard reed. Kon wel effe 418 euro cash afrekenen.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:
~Haas~ schreef:in belgie zijn ze niet kinderachtig met dat soort dingen idd!!

hier in nl kunnen ze ook meteen dokken. Zag gisteren op TV een op af andere bulgaarse pooier die ook flink te hard reed. Kon wel effe 418 euro cash afrekenen.
Lullig voor die hoertjes......moeten zij weer harder hun best doen!!!
:lol:
Donleben
Contacteer:

Trajectcontrole Flevoland vanaf vandaag van start!
In Flevoland is vanaf maandag 14 maart een nieuw trajectcontrolesysteem in gebruik genomen. Dit systeem, dat in samenwerking met het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) en de provincie Flevoland is ontwikkeld, is een unicum in Europa. Het BVOM heeft in de loop van 2004 al vijf vaste trajectcontrolesystemen in gebruik genomen. Het Flevolandse systeem is het eerste verplaatsbare systeem in Europa. Dit systeem onderscheidt zich van de andere systemen, doordat het niet op een vaste locatie staat, maar dagelijks wordt weggehaald en op andere locaties kan worden ingezet.

Locaties
Als eerste traject is gekozen voor de Markerwaarddijk tussen Lelystad en Enkhuizen. Op deze weg gebeuren relatief veel zware ongevallen, waarbij snelheid een grote rol speelt. Op deze weg, waar per week gemiddeld 35.000 voertuigen passeren, ligt de snelheidsoverschrijding bij personenauto’s rond de 14% en bij vrachtauto’s rond de 38%. Op de Markerwaarddijk zijn vier controletrajecten uitgezet. De andere trajectwegen, die eveneens zijn uitgekozen om hun hoge ongevalrisico, zijn de Marknesserweg in Noordoostpolder, en de Dronterringweg en de Spijkweg in Dronten. Op deze wegen wordt het systeem in een later stadium operationeel.

TrajectcontrolesDe trajectcontrole is een relatief nieuwe manier van snelheid controleren. Het systeem meet over langere afstand de snelheid van elk passerend voertuig. Trajectcontrole werkt vooralsnog zeven dagen per week en 24 uur per dag. Bij een trajectcontrole wordt er gekeken naar de gemiddelde snelheid die er op het traject is gereden. De pakkans is hierbij 100%.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Duss dat wordt voortaan naar lelystad.. met 180 over die dijk, ff aan de kant om te pissen en dan weer rijden :p :lol:
-jacco-
Über-Spammer

Oefenen met het richten van mn peuken wegschieten....
Op de A2 is het al aardig gelukt :p
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

-jacco-
Über-Spammer

Natuurlijk, maak het ze nog makkelijker (N) :@
Stelletje p*svlekken :(
Strijder

Belachelijk allemaal....

Gisteren mn bekeuring binnen nog van mn oude clio (6 weken geleden).

30 km max snelheid wegens wegwekzaamheden, en heb dit bord dus niet zien staan :( reed 65 km/u, was overigens ook nog eens niemand aan het werk (N)
Meteen aangehouden door motorp#k, 225 euro wordt je niet echt vrolijk van.

Hoop dat mn lei lang schoon blijft staan met mn williams, hoewel dat extra moeilijk is :wink:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Strijder schreef:Belachelijk allemaal....

Gisteren mn bekeuring binnen nog van mn oude clio (6 weken geleden).

30 km max snelheid wegens wegwekzaamheden, en heb dit bord dus niet zien staan :( reed 65 km/u, was overigens ook nog eens niemand aan het werk (N)
Meteen aangehouden door motorp#k, 225 euro wordt je niet echt vrolijk van.

Hoop dat mn lei lang schoon blijft staan met mn williams, hoewel dat extra moeilijk is :wink:
dat wordt extra oppassen geblazen m8 als het goed is bij die overschrijding van 35 te hard val je onder de wet mulder! Met andere woorden er is een aantekening van geregistreerd dat je die dato meer dan 30 te hard reed heb geen flauw idee hoelang dat blijft staan maar zou het verlopig ff rustig aan doen :wink:
Maarten Minkjan
Car: Clio IV 1.5dci Dyn.

Ben gvd vrijdagavond om 0:05 uur !!!!!!!!!!!! ook geflitst :foto: toen ik van de FNO terugkwam op de A1 vlak voor Deventer. K had de Mégane II van pa mee, dus lekker op de cruise control (140 km/u). Mn ouders hebben t direct opgeschreven dat ik die avond weg ben geweest (N)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hmm das balen maarten!
was zeker niks te doen op de weg...en dan nog staan flitsen..:S
-Ray-
Contacteer:

Maarten Minkjan schreef:
Mn ouders hebben t direct opgeschreven dat ik die avond weg ben geweest (N)
whehehe niet meer doen jochie!!! :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Mike (spitsoor)
Contacteer:

tis klote idd ben 2 weken geleden ook geflitst (N) Heb hem nog niet binne gehad maar da zal niet lang meer duren denk. Ik reed 60 ipv 50 :s nou ja zonde nix aan te doen. Overigens flitste die me van voren. Ben er later nog luid toeterend voorbij gereden.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Daar kun je dan nog wel eens een prent voor verwachten... :S
-jacco-
Über-Spammer

Gister reden we weg vanuit Soest, net voorbij de rotonde kwam een motorrijder ons tegemoet met duidelijke gebaren, dat ze stonden te flitsen.
Dit was nog heel dichtbij het terrein van de meeting...

Was te verwachten natuurlijk :(
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Ja ja Hessel is t patatje, ergens in Drenthe, 's nachts laat op een prvinciale weg. De max snelheid wisselde continu en ik moet op een gegeven moment een berd gemist hebben :evil: :evil: :evil: :evil: denk 90 ipv 70 op de cruisecontrole........ach ja laat spee er maar een ballletje van eten. (N)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Merijn schreef:Daar kun je dan nog wel eens een prent voor verwachten... :S
voor het toeteren ckers :p Zal wel niet zie het wel :)
-Ray-
Contacteer:

eg wel dat je daarvoor een prent krijgt, heb daar wel eens een waarschuwing voor gehad, voor het produceren van onnodige geluidssignalen :lol:

Ja maar agent ik tuuterde naar een maatje van me op de fiets! :~
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Mike (spitsoor) schreef:
Merijn schreef:Daar kun je dan nog wel eens een prent voor verwachten... :S
voor het toeteren ckers :p Zal wel niet zie het wel :)
onnodig geluid veroorzaken 95 euro :(
Mike (spitsoor)
Contacteer:

oei :s Merk het wel als ie binnen is zalk het posten
-jacco-
Über-Spammer

Zal mij dat ook gebeuren met die fluit? :D :p
Plaats reactie