Ehey Renaultrijders..ik zoek een originele spoiler voor een Megane HB uit 1996..ik dacht mischien heeft iemand er nog 1 liggen die hij niet gebruikt..Anders wou ik de spoiler op de foto nemen, maar kdenk dat ie niet past vanwege de ruitenwisser..klopt dat of past het gewoon?
http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /39257.jpg
Spoiler
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Originele nog ongespoten kost zo'n 131.- ex, btw.Joker schreef:Een spoiler bij de garage kost al boven de 100 euro man..Overdreeven voor een standaard spoiler..kd8 rond de 160 euro..Kdenk datk maar eens langs de sloop ga
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
En OoH jah..kheb nog 2 vragen..maar heeft niks met een spoiler te maken..Ik heb dus een Megane HB uit 96 met centrale deurvergrendeling met AB..dus ik vroeg me af of ik alles zo voor elkaar kan krijgen dat als ik de deuren vergrendel met de AB dat de knipperlichten van de auto gaan knipperen..kan dat?..oke..volgende vraag: De deuren vergrendelen pas als ik op dat rare ding bij de binnenspiegel richt..maar is er een manier dat ik het ook op afstand kan doen zonder dat ik een heel ander apparaat moet aansluiten?..
Alvast Thnx
Alvast Thnx

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vraag 1: ja, maar effectief is het niet.
vraag2: nee
gewoon een alarm kopen en die koppelen aan de knipperlichten en het cv systeem van de auto
vraag2: nee
gewoon een alarm kopen en die koppelen aan de knipperlichten en het cv systeem van de auto
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Elk alarm, en bij een alarm krijg je wel een schema hoe je het moet aanleggen.
En als je geen voldoende kennis daarvoor hebt, moet je hem laten inbouwen
En als je geen voldoende kennis daarvoor hebt, moet je hem laten inbouwen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Hey Joker,
Ik heb een Megane Coupe Ph1 uit '96. Mijn broer heeft tijdens mijn vakantie laatst ergens gevonden dat het knipperen van de knipperlichten tijdens open en dicht doen van de portieren wel kan. Bij Renault wisten ze dit ook niet hoor...dus kan dat ze zeiden van niet.
Als ik het goed heb moeten ze de computer eraan hangen en zo instellen alsof er een alarm is aangesloten op de auto. Dan moeten, als het goed is ook bij jou, de knipperlichten werken. Bij mij is dit gelukt, dus ik ga er vanuit bij jou ook....succes
Roy
Ik heb een Megane Coupe Ph1 uit '96. Mijn broer heeft tijdens mijn vakantie laatst ergens gevonden dat het knipperen van de knipperlichten tijdens open en dicht doen van de portieren wel kan. Bij Renault wisten ze dit ook niet hoor...dus kan dat ze zeiden van niet.
Als ik het goed heb moeten ze de computer eraan hangen en zo instellen alsof er een alarm is aangesloten op de auto. Dan moeten, als het goed is ook bij jou, de knipperlichten werken. Bij mij is dit gelukt, dus ik ga er vanuit bij jou ook....succes
Roy
-
- Contacteer:
hey,
dat passen ze de configuratue aan van je ECU ( electronic controller unit)
Dus dat kan je waarschijnlijk niet zelf of je moet er toevallig al software voor hebben op je comp?
maar dat is bijna nie (legaal) te krijgen!
Dus ik denk dat je dat gewoon bij de Renault dealer moet laten doen...!
dat passen ze de configuratue aan van je ECU ( electronic controller unit)
Dus dat kan je waarschijnlijk niet zelf of je moet er toevallig al software voor hebben op je comp?
maar dat is bijna nie (legaal) te krijgen!
Dus ik denk dat je dat gewoon bij de Renault dealer moet laten doen...!
Joker,
dit kun je niet zelf doen nee, uiteraard!! Ik noem het wel een computer, maar dit is niet een normale pc. Het is een speciale computer met inderdaad speciale software Rene19..........
Ze moeten dus de software in je auto zo instellen dat er een alarm op is aangesloten.....en dan moeten de knipperlichten 't doen bij openen en sluiten van de deuren met je afstandsbediening. Dus ga even bij je renault-dealer langs.
Succes 
dit kun je niet zelf doen nee, uiteraard!! Ik noem het wel een computer, maar dit is niet een normale pc. Het is een speciale computer met inderdaad speciale software Rene19..........
Ze moeten dus de software in je auto zo instellen dat er een alarm op is aangesloten.....en dan moeten de knipperlichten 't doen bij openen en sluiten van de deuren met je afstandsbediening. Dus ga even bij je renault-dealer langs.

Thnxx men..aan zulke antwoorden heb ik wat
..MAAAR..ik heb nog 1 laatste vraag: Kga velgen kopen maar de vraag is of ze passen..de eigenaar zegt dat ze van een VW golf 3 komen..en die hebben tog 4 gaats of niet? Verder noemde hij deze maten:
7,5 /16h2
bandenmaat 205/45z r16

7,5 /16h2
bandenmaat 205/45z r16
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
denk om de naafgat, die moet 60,1 bedragen
de resterende maten komen overeen met een glof 3, Let ook op de ET die moet rond de 38 zijn
de resterende maten komen overeen met een glof 3, Let ook op de ET die moet rond de 38 zijn
-
- Über-Spammer
let er wel even op de golf 3 vr6 gti hebben 5 gaats